שחר טבוך, אביב פנקס ועמית הכטר לוהקו לסדרה חדשה. צילומים מאינסטגרם @avivpinkas @shahartavoch @amithechter

שחר טבוך, אביב פנקס ועמית הכטר לוהקו לסדרה חדשה

מה קורה כששלושה יזמים צעירים בני 16 צריכים לנהל בצורה חשאית משרד פרסום? בדיוק בזה עוסקת סדרה קומית חדשה של "כאן חינוכית", אליה לוהקו שחר טבוך, אביב פנקס, עמית הכטר וגם - כוכבת חדשה בשם טוהר צפריר

"כאן חינוכית" נכנסים בכל הכוח אל תחום סדרות הנוער והילדים. אחרי שכבר צולמו כמה הפקות (וביניהן "מקיף מילאנו" ו"הבאר"), לפרוגי נודע כי בימים אלו עומלים על ליהוקים מעניינים במיוחד לסיטקום חדש ומפפתיע בשם "מי פה הבוס?" שיספר על משרד פרסום בהובלת דמויות של בני נוער. 

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

מי ישתתפו? קבלו כמה ליהוקים בפרסום ראשון!

השחקן שחר טבוך, שבימים אלו משחק ב"שעת נעילה" וקוטף מחמאות מכל עבר, לוהק לתפקיד של "גמא" - איש הקריאיטיב. הוא חושב מחוץ לקופסא, מתלבש באופן יוצא דופן, אוכל מאכלים יוצאי דופן ובאופן כללי כמו שהבנתם הוא - יוצא דופן.

© ורד אדיר, באדיבות כאן 11

גם השחקנית אביב פנקס המוכרת לכם מסדרות כמו "נעלמים", "פלאשבק" ו"פלמח", לוהקה לתפקיד של "שלי"- המנכ"לית של המשרד. היא ילדה סופר חכמה, מאוד דעתנית ושתלטנית. היא מחזיקה את המשרד המשוגע בשתי ידיים.

© avivpinkas@ אינסטגרם

אם זה לא מספיק לכם  - אז גם אחד השחקנים העמוסים בעולם הנוער, החייל "הטרי" - עמית הכטר שכיכב השנה ב"ספיידרז", "אחותי קפצה כיתה", "מחנה אבא" ועוד, לוהק לתפקיד של שי - הסמנכ"ל של המשרד. הוא ילד מאוד אנאליטי שאוהב מחשבים, גרפים, תוכנות, וניהול כספים. הוא אידיאליסט ולא ייקח קמפיין שמתנגש עם ערכיו.

© ענבר לוי, באדיבות KIDZ

כמובן שבסדרה נזכה לראות גם כמה פרצופים חדשים כמו של השחקנית טוהר צפריר אשר לוהקה לתפקיד של אנה המעצבת. כל אלו יככבו לצד שמות שכבר פורסמו כמו מריאנו אידלמן, ליאת הר-לב וחי מאור.

© הדר חזן

העלילה של "מי פה הבוס" מספרת על שלושה יזמים צעירים בני 16- שלי, שי וגומא. השלושה משתתפים במכרז להגשת קמפיין של משרד החוץ וזוכים בו. הבעיה שהם שיקרו במילוי הטפסים ועכשיו נציג של משרד החוץ רוצה לפגוש את המנכ"ל - שלושה ילדים בני 16.  במקרה פוגשים השלושה את סגל – שחקן די מבוגר ודי כושל שההישג הכי גדול שלו היה פרסומת למשחת שיניים. סגל שהוא "שחקן" בנשמה, נכנס לדמותו של המנכ"ל, ובעזרת אזנייה בה מדברים אליו הילדים, מצליח להרשים את נציג משרד החוץ מעבר למצופה. אל המשרד מתחילות לזרום הצעות נוספות, וסגל מוצא את עצמו כשותף. ככל שהמשרד גדל, כך גם כמות הדמויות אותן נאלץ סגל לגלם.

תגובות