הכי טובים בכל הזמנים: גל גדות וצ'אדוויק בוזמן זוכים לכבוד. באדיבות MTV ישראל

הכי טובים בכל הזמנים: גל גדות וצ'אדוויק בוזמן זוכים לכבוד

גל גדות, אדם סנדלר ומי מלכת האימה? ב-MTV החליטו להעניק פרסים באווירת מחווה לרגעים הטובים בקולנוע ובטלוויזיה מהאייטיז ועד 2020

עקב שינוי הקורונה והשפעתה על עולם הסרטים והקולנוע, טקס פרסי הקולנוע והטלוויזיה של MTV החליט לשנות את המאורע והשידור היה מחווה לרגעים הגדולים והטובים ביותר בקולנוע ובטלוויזיה משנות ה-80 ועד היום. קבלו כמה מהזוכים הבולטים בטקס!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

"כוכב הקומדיה הענקי בכל הזמנים" הוא השחקן והקומיקאי קווין הארט שכיכב בסרטים רבים וביניהם: "ג'ומנג'י", "נראה אותך אסיר", "סוכן וחצי", "מת לצעוק 3" ונוספים.

את הטייטל "הצמד הדינמי הכי טוב בסרטים" קיבלו אדם סנדלר ודרו ברימור אשר כיכבו יחד בסרטים "זמר החתונות", "50 דייטים ראשונים" ו"תקועים בחופשה".

"מלכת הצרחות" של עולם הקולנוע היא לא אחרת  מג'יימי לי קרטיס אשר השתתפה בסרטי אימה רבים כמו: "ליל המסכות", "הערפל", "ליל הבכורה" ונוספים.

גל גדות קיבלה פרס שווה במיוחד - פרס הגיבורה ("She-ro") של כל הזמנים על תפקידה כוונדרוומן בסרטי DC. "להיות חלק מהמורשת של וונדר וומן זה באמת, באמת מיוחד", אמרה בנאום הזכייה הוירטואלי שלה.

בפרס גיבור כל הזמנים החליטו לתת כבוד אחרון לשחקן צ'אדוויק בוזמן על תפקידו כגיבור העל "הפנתר השחור". עם הענקת הפרס ספדו לו שותפיו רוברט דאוני ג'וניור (איירון מן) והשחקן דון צ'ידל ("וור משיין").

© באדיבות yes

הטקס הערוך ישודר בערוץ MTV ישראל עם תרגום ביום ראשון הקרוב.

תגובות