האח הגדול 2021: אפשר להכריז על ג'וזי כזוכה של העונה?. מיכה לובטון, באדיבות רשת 13

האח הגדול 2021: אפשר להכריז על ג'וזי כזוכה של העונה?

פרק הפתיחה של העונה החדשה ב"האח הגדול" היה מאכזב יחסית למה שהובטח לנו, אך הרכב הדיירים מלא בפוטנציאל לעונה עסיסית במיוחד • ביקורת פתיחת עונה

העונה החדשה של "האח הגדול" החלה והפעם: עונת חצי VIP וחצי אנונימיים. הערב (שבת) התקיימה כניסת הדיירים המפורסמים (פלוס אחד אנונימי), נחשפו שני חוקים חדשים במשחק שלא הפילו אותנו מהכיסא ולא אמרנו את ה"וואו" שכל כך רצינו להגיד בערב הזה. 

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

אחרי בילד אפ מרשים במיוחד, ציפינו לאיזה חוק מפתיע לחלוטין שייחשף הערב - אך נאמלק לכם ונספר שהשוס הגדול הוא העובדה שמהעונה הקרובה והלאה, ההעמדות להדחה יהיו פומביות ובשידור חי בלבד ולא באופן דיסקרטי בחדר האח, כפי שהיה נהוג עד היום. בנוסף, כניסת הדיירים התקיימה מחדר צדדי ולא באמצעות כלי רכב. הערב היה גדוש בבדיחות מתבקשות על בית, סגר ובידוד בבית האח, וכן בעובדה שכמה מהדיירים החלימו בעצמם מהנגיף.

כל שמות הדיירים נחשפו במהלך השבועות האחרונים - כך שלא באמת הופתענו מהפן הזה, תעודות הזהות היו חמודות ותו לא ומשימת הפתיחה (בה החלוקה הייתה לדיירי VIP בביצה המגעילה לבין דיירים רגילים בתוך הבית) די הזכירה את תחילת עונת ה-VIP האחרונה ששודרה (עם בן זיני ואסף גורן) בה הכוכבים נכנסו אל הביוב בעוד חלק העבירו את שהות הימים הראשונים בבית.

הנאים הדיירים בעינינו?

ובכן, הדיירים שנכנסו הערב בהחלט צבעוניים ומגוונים, אין ספק שהם יעשו את העבודה, וזה רק מלראות את החלק המפורסם שבהם (כאמור כניסת דיירים נוספת תיערך מחר).

יחזקאל בגדדי (צור)

בן 65. קודם כל הכניסה שלו הייתה די מעצבנת, החל מתעודת הזהות ועד הלב הענק שהוא לא הפסיק לעשות עד שנכנס לבית פיזית. נדמה שהוא לא כל כך הבין את הפורמט (ראינו זאת בשיחות עם האח על ההתחלה), הוא לא מפסיק לדבר ועם כמה שהוא עשוי להיות חביב על הדיירים - הוא גם יהיה קצת מאוס ומעצבן, זה לפחות מה שקיבלנו ממנו ברושם הראשוני, מקווים שאנו טועים. מה שכן - אחד הרגעים המצחיקים של הערב היה כשהוא נעלב מ"האח" על כך שהוא לא הוגדר כדייר VIP.

© מיכה לובטון, באדיבות רשת 13

ליאור כלפון

הכניסה הכייפית והמצחיקה ביותר של הערב. האיש בא לשמח את העם ואת המבחן הראשון הוא לגמרי צלח בצורה מושלמת, חיננית והעלה בנו חיוך רחב על הפנים. לגמרי מגיע לליאור לבלות ולשמוח אחרי שהחלים מהקורונה (בצורה הקשה שלה), מגיע לו לקבל את הבמה ולהצחיק. לגמרי יהיה דייר לבבי שייכנס לנו ללב ומקווים שיגיע רחוק.

© מיכה לובטון, באדיבות רשת 13

גל גברעם

כוכבת הרשת והנוער נתנה כניסה, היא לגמרי תוססת ונראה שלא יהיה משעמם איתה לרגע, להלן מסכת ההבהלות הלא יוצלחת (עד אשר פגשה את ג'וזי). מהיכרות שלנו עם גברעם היא אחת שיודעת לעמוד על שלה, לא מהססת להכנס למחלוקות וריבים לצד גם רגישות רבה מהצד שלה. נקווה שאת השהות בבית תעביר בפן החיובי ומסקרן לראות לאן תגיע. 

© מיכה לובטון, באדיבות רשת 13

שולה זקן

לשעבר ראש לשכתו של ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט אשר ריצתה מאסר בבית הסוהר. שולה כן הצליחה לרגש ונראה שהיא תהיה הדמות האמהית והחמה שבאה לשנות את התפישה סביבה ולפתוח בהתחלה חדשה. עם זאת, למרות הכוונות היא מדגישה יותר מדי שהיא כבר לא מה שהיא הייתה ("נפלתי הרבה בחיים"). בכל אופן, היא כבר מועמדת להדחה בעקבות בחירתו של בגדדי במשימת הפתיחה. נאחל לה בהצלחה!

© מיכה לובטון, באדיבות רשת 13

דרור קונטנטו

מעצב שמלות כלה וערב. דייר צבעוני ומיוחד יהיה מעניין לראות אותו בעונה, בטוחים שגם הוא יהיה דייר מצחיק שידאג לנו ללא מעט רגעים ויראלים. יש לו ראייה וזווית מעניינת - יהיה מסקרן לשמוע את הניתוחים שלו על מה שיקרה בעונה.

© מיכה לובטון, באדיבות רשת 13

ג'וזי זירה

ג'וזי עבר בכל ריאליטי אפשרי של "רשת 13" (וכנראה גם לא יעצור עד שבאחד מהם יקטוף את המיליון), אבל הוא לגמרי יודע את העבודה. נראה אותו בווודאות גם בין הרגעים הקומיים בתוכנית וגם בריבים ובוויכוחים. מאוד נוגע ללב וכובש בקלות. מרושם ראשוני נראה כי הוא מהדיירים שעשויים להגיע לגמר, ומי יודע אולי כבר לקחת בגדול (היחיד כרגע שנתן לנו תחושה כזאת). "חזרתי להישרדות" היה ציטוט מדוייק שלו כשגילה שהוא נכנס לביצה הג'ונגלית.

© מיכה לובטון, באדיבות רשת 13

קארין עליה

מלכת היופי של ישראל לשנת 2016. משום מה הרגיש כאילו בכוח היא מנסה לצאת הרעה והביצ', אבל לא קנינו את זה. נראה שככל שהיא עושה רושם כזה היא בדיוק ההפך מזה. אולי אנחנו אלו שטועים והיא באמת כזאת, אבל לגמרי נתאכזב לגלות אם כן. בכל אופן - אם לא תהיה חברות ענקית בינה לבין גל גברעם אז לא יהיה אמצע - כלומר או BFF או לגמרי אויבות. נחכה ונראה!

© מיכה לובטון, באדיבות רשת 13

רמי ורד

הגרסה אולי הפחות "חביבה" לקהל מאשר ליאור כלפון. בניגוד לליאור שבא בגישה שוחרת שלום, יש לנו תחושה שרמי דווקא יכנס ללא מעט ריבים. הסיפור האישי שלו מאוד מרגש, ונראה שמתחת לכל הדעות וההפגנות הוא עשוי גם להתחבב על כולם, לפחות כך אנחנו מקווים.

© מיכה לובטון, באדיבות רשת 13

מור לרמן

כוכבת העונה הקודמת של "חתונה ממבט ראשון". חמודה, לא בלטה לנו יותר מדי בשלב הזה, שמחים בעובדה שהסיפור הרומנטי שלה התפתח לכיוון חיובי וכיף לראות אותה מחייכת ומאושרת, נקווה שהחיוך יישמר לאורך העונה. עשויה גם להפתיע בגדול.

© מיכה לובטון, באדיבות רשת 13

זהבה בן

זמרת. נשמה אמיתית, פשוט כובשת את הלב והלוואי שתגיע רחוק בתוכנית. עם כל מה שעברה בחיים מגיע לה להצליח, נקווה שהיא תצליח להראות את זהבה האחרת והחייכנית בעונה ולא את זהבה העצובה מהסטיגמה שתמיד הדביקו לה. יש בה תמימות, רגש ואלמנט מסתורי כזה שגורם לך לרצות להכיר את האדם שהיא.

© מיכה לובטון, באדיבות רשת 13

בקיצור, פרק פתיחה חמוד ותו לא, היו בעבר פרקי פתיחה מוצלחים יותר לתוכנית. החוקים החדשים לא באמת הביאו איתם בשורה וכל מה שנותר לקוות הוא שדיירים חזקים אף יותר יכנסו מחר ושייחשפו חוקים בהחלט מרשימים בפרק הנוסף. עם זאת - בהמשך העונה לגמרי לא יהיה משעמם, במיוחד לא במתכונת הדיירים הנוכחית.

תגובות