לא מהעולם הזה: הסרטים שייקחו אתכם לעולם אחר. צילום: באדיבות yes

לא מהעולם הזה: הסרטים שייקחו אתכם לעולם אחר

בתקופה האחרונה המושג "להישאר בבית" מופיע במילון שלנו יותר מהצפוי, מה שיכול להיות לעיתים די מבאס. אבל לזמנים בהם פחות יוצאים למקומות בחוץ, הכנו לכם כמה סרטים שייקחו אתכם לעולמות ומחוזות אחרים גם כשאתם בעצם בבית. אתם עוד פה?

לכל רחבי העולם, הגלקסיה או אפילו עולמות של פנטזיה ודמיון - אלו הסרטים שיגרמו לכם להרגיש במקום ובזמן אחר.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

מלחמת הכוכבים

סדרת הסרטים שתיקח אתכם לכל רחבי הגלקסיה, או ליתר דיוק ל"גלקסיה רחוקה רחוקה". הסרטים האייקונים של מלחמת הכוכבים מלווים אותנו מאז שנות ה-70, ועם השנים הפכו לכאלה עם קהל מעריצים שרק גדל מיום ליום. אז אם אתם אוהבים אקשן, חרבות אור, דרמה, הרפתקאות ועולמות שונים, סרטי "מלחמת הכוכבים" הם מה שאתם צריכים לראות.

 

ההוביט ושר הטבעות

גם "ההוביט" ו-"שר הטבעות" הם ה-סרטים לראות כשרוצים להגיע לעולם אחר, מלא בפנטזיה וריגושים אינסופיים. שתי סדרות הסרטים קשורות אחת לשניה ועוסקות בעולם של הוביטים, גמדים, אלפים ואפילו דרקונים פה ושם. אז אם עוד לא ראיתם, זה הזמן.

 

שומרי הגלקסיה

"שומרי הגלקסיה" אמנם שייך ליקום הקולנועי של 'מארוול', אבל הסרט הזה הוא יקום שלם בפני עצמו. הסרט מספר על חבורת פושעים מאוד לא קשורים שעובדים יחד כדי לעצור איום שמאיים על כל הגלקסיה, והם עושים את זה בסטייל, עם פסקול מצויין והרבה הומור. אז אם אתם רוצים הרפתקה שגם תצחיק אתכם, גם תרגש אתכם ותלהיב אתכם וגם תוביל אתכם לעולם שלם של גיבורי על - הפתרון שלכם הוא "שומרי הגלקסיה".

 

הנסיכה הקסומה

נסיכה, שודדים והרפתקאות - "הנסיכה הקסומה" הוא סרט שלגמרי אסור לכם לפספס. בין אם אתם בני 10 או בני 50, הסרט הזה הוא משהו שכולם יכולים להנות ממנו. הוא מתחיל בסבא שמקריא לנכדו ספר, וזו בעצם העלילה שכל הסרט סובב סביבה. הספר מתחיל בסיפור האהבה של וסלי ובאטרקפ, אבל מהר מאוד מתקדם גם לסיפור מלא טוויסטים, הומור והרפתקאות. 

הנסיכה הקסומה
הנסיכה הקסומה © צילום: באדיבות yes 
 
 

אבק כוכבים

פנטזיה שהכי כיף לראות עם המשפחה. נער פשוט חוצה את החומה שליד הכפר שלו, ומגיע לעולם אחר, עולם שהוא לגמרי ההפך משלו. הוא חוצה את החומה למרות האיסור על כך, במטרה להביא לנערה שהוא אוהב כוכב שנפל. אבל לא רק הוא מחפש את הכוכב, והרבה דברים משתבשים בדרך.

 

שחקן מספר אחת

הפעם העולם שתלכו אליו בסרט הזה הוא דווקא העולם הוירטואלי. בסרט "שחקן מספר אחת" ישנו עולם שלם של מציאות מדומה, שנקרא "אואזיס". וייד הוא נער שבורח מחייו בבית ומתחרה במשחק הוירטואלי, מהר מאוד הוא מוצא את עצמו בליגה של הגדולים. אז מה יקרה עכשיו? 

 

קמט בזמן

"קמט בזמן" הוא סרט שייקח אתכם לא רק למקומות שונים, אלא גם לזמנים ומימדים שונים. בסרט כמה נערים חוקרים את היעלמות אביה המדען של מג, ולשם כך הם חוקרים את הזמן, החלל והיקום. הסרט הוא פנטזיה משנת 2018 והוא הכי מתאים לחתימת הרשימה הזו. 

 
תגובות