חג שמח: הסרטים שיעשו לכם את חג החנוכה. צילום: Warner Bros. Entertainment באדיבות yes

חג שמח: הסרטים שיעשו לכם את חג החנוכה

אולי לא בכל יום אנחנו זוכים לראות ניסים קורים במציאות, אבל יש הרבה כאלו בעולם המסתורי של הקולנוע. אלה הסרטים שיעשו לכם ניסים קטנים בחג החנוכה

אמנם חג החנוכה הזה בהחלט לא נראה כמו שתכננו, עם מסכות ופגישות זום, אבל זה לא חייב לעצור אתכם מלחגוג בגדול. אחרי הסופגניות, הנרות, והאווירה המשפחתית - יש דבר אחד שיכול להשלים לכם את החג הזה לבילוי מושלם, ואפילו לא צריך לצאת מהבית! הנה הסרטים לראות בחג האורות

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

אלאדין

איזה שילוב יותר טוב של ניסים ותאורה יש מאשר בזה של "אלאדין". בסיפור הזה אולי אין כד שמן שמחולל ניסים, אבל יש מנורה קסומה שעושה את זה. אלאדין הוא נער עני ופשוט שמוצא את המנורה שבתוכה הג'יני, ומשתמש בה כדי להפוך לנסיך ראוי לנסיכה יסמין שפגש במקרה ברחוב (ואת השאר אתם כבר מכירים). הסרט זכה גם לעיבוד לייב-אקשן מצליח והכי מתאים לצפייה חוזרת בחג האורות.

 

ספיידרמן

איך הייתם קוראים לנער צעיר שבמקרה ננשך על ידי עכביש רדיואקטיבי והופך לגיבור על? צירוף מקרים? או אולי, נס? בינגו! עלילת גיבורי העל של "ספיידרמן" בהחלט מתבקשת לצפייה בחג הזה. לא משנה איזו גרסה של הגיבור תבחרו (הראשונה עם טובי מגוויר, השנייה עם אנדרו גארפילד והכי חדשה עם טום הולנד), אתם לא תצטערו על כך.

 

ולריאן ועיר אלף הכוכבים

אם מישהו מכם עדיין תוהה איך הסרט הזה מתקשר לחנוכה, תסתכלו שוב בשם הסרט. "ולריאן ועיר אלף הכוכבים" הוא סרט פנטזיה משנת 2017, שמספר על שני סוכנים האחראים על שמירת הסדר ברחבי היקום. הם נשלחים למשימה בעיר המרהיבה אלפא, שמשלבת 17 מיליון תושבים מכל קצוות היקום כדי לחלוק בידע שלהם. לא כל התושבים חותרים למען המטרה המשותפת הזו, ולכן העיר עומדת בפני סכנה.

 

פלונטר

הגרסה הזו של דיסני לסיפורה של רפונזל, לגמרי תעלה על פניכם חיוך בחג הזה. גם אם אתם צופים עם כל המשפחה, בזוגיות או סתם עם חברים, "פלונטר" הוא סרט שאף פעם לא נמאס. למרות שהוא סרט אנימציה, זה לא אומר שהוא לא מתאים לכל אחד. רפונזל מתגוררת אצל אישה בשם גות'ל, שהיא בעצם מכשפה שחטפה אותה מהוריה, המלך והמלכה. רפונזל משתוקקת לראות את מחזה העששיות שמשתחררות לשמיים ביום הולדתה, אבל גות'ל משכנעת אותה לא לצאת מהמגדל בשל הסכנות שבחוץ. יום אחד היא פוגשת את פלין ריידר ויוצאת מהמגדל, ומשם הכל נהיה מעניין יותר. גם הסרט הקסום וגם האלמנטים של האורות בו (העששיות, השיער הזוהר של רפונזל וכאלה) רק מחזקים עוד יותר את מקומו ברשימה של סרטי חג החנוכה.

 

מועדון ארוחת הבוקר

זה השלב בו אנחנו שואלים אתכם "האם כבר ראיתם את הסרט?" ואם התשובה היא לא, אז הגיע הזמן. הסרט מספר על חבורת נערים שנשלחו לריתוק, כל אחד מסיבותיו שלו. בהתחלה הם לא מסתדרים, אבל לאט לאט מגלים יותר דברים אחד על השני, מה שמוביל לסרט כיפי ומרגש. הנס הוא, שכולם נשלחו לריתוק באותו היום, מה שעשוי ליצור חיבורים חדשים, ולנו סרט נפלא.

 

הארי פוטר

אין ספק שהסרט על הילד המקולל בהחלט נכנס לסרטי הניסים שהכי מומלץ לראות. כשהארי היה תינוק, הייתה מלחמה בעולם הקוסמים, וקוסם מרושע שאת שמו אין להזכיר, הגיע לביתו של הארי במטרה להרוג אותו. אבל הארי שרד, יש שאמרו שזהו נס, וגדל אצל הדודים שלו. הסיפור מתחיל בהיותו בן 11, ואז מגלה שהוא קוסם ונחשף לעולם מלא בקסם שעד כה לא הכיר. אולי לא תספיקו לעשות בינג' לכל הסרטים בחופש חנוכה, אבל אנחנו ממש ממליצים להתחיל עם הראשון.

זוג משמיים

גם בשנת 2005 התרחשו ניסים, במיוחד בסרט "זוג משמיים". הסרט מתמקד ברופאה שנקלעת לתאונה טרגית, וממשיכה להסתובב בביתה כרוח. דייר חדש מגיע אל הדירה, אבל אף אחד מהם לא מוכן לוותר עליה, מה שיותר סיטואציה משעשעת (בשבילנו). לאט לאט מתחיל להיות ביניהם קשר מיוחד, ממש זוג משמיים. בסרט אמנם אין נס גלוי לעין, אבל בהחלט תמצאו שיש בו קסם שלא כדאי לפספס.

 



תגובות