על הנפלאות: הסדרות שעברו נס גדול. שי בן אפרים, כאן 11, Netflix

על הנפלאות: הסדרות שעברו נס גדול

מ"שעת נעילה" ועד "Oboy": באווירת חג החנוכה - אספנו עבורכם כמה סדרות שניצלו ברגע האחרון וזכו לנס הפרטי שלהן על המסך

אין משהו יותר כיף לעשות בחופש מאשר בינג' לסדרות האהובות עלינו ביותר, אבל האם ידעתם שחלק מהסדרות האלו לא היו אמורות לצאת לאוויר או להתחדש לעונה נוספת? לכבוד החג אספנו לכם את רשימת הסדרות שזכו לניסים והצליחו להתגבר על הגורל המר שכמעט נחרץ להן!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

שעת נעילה

הסדרה המדוברת של כאן 11 מספרת את תולדות מלחמת יום הכיפורים (מהקו הצפוני) עלתה לאוויר רק באוקטובר האחרון, אבל נכתבה כבר לפני עשור והייתה אמורה לעלות לשידור בערוץ 10 (אז נקראה בכלל "כיפור"). הערוץ וויתר על הסדרה עקב עלויות ההפקה הגבוהות שלה. לבסוף הגיע הנס שהציל את התוצאה הכל כך חשובה הזו והיא הופקה על ידי התאגיד. לאחרונה נמכרה גם לשידור ברשת HBO העולמית.

 

טהרן

סדרה נוספת שזכתה לנס בחסות כאן 11 היא "טהרן" בכיכובה של ניב סולטן. הסדרה הוצעה ל"קשת" בעבר הרחוק, אבל גם הפעם עלויות ההפקה הגבוהות הכריעו את הכף. לבסוף התאגיד מימן את הפקת הסדרה והפצתה יחד עם חברת הפצה בינלאומית. בדומה ל"שעת נעילה", גם הסדרה המעולה הזו נמכרה לשידור ברמה העולמית בשירות הסטרימינג של אפל ולגמרי הייתה שווה את הסיכון הכלכלי.

© באדיבות כאן 11

הפיג'מות

הסדרה הקומית הנצחית ואולי היחידה שמסתכלת לצופה ישר בעיניים, הייתה אמורה להסתיים אחרי העונה השישית, אך בעקבות מחאת צופי הסדרה על כך שהם לא מוכנים להיפרד ממנה עדיין, חודשה הפיג'מות לשתי עונות נוספות. אנחנו מתעקשים על עונה עשירית! 

© צ.מסך, ערוץ הילדים


לוציפר

הסדרה המצליחה המספרת את עלילות השטן בכדור הארץ, כמעט בוטלה בסוף העונה השלישית לאחר שרשת פוקס הודיעה כי לא מתכוונת לחדש אותה לעונה נוספת. לבסוף, בעקבות לחץ מהמעריצים, נטפליקס העולמית רכשו את זכויות השידור וההפקה של הסדרה וחידשו אותה לשתי עונות נוספות (ולאחרונה גם הודיעו כי תהיה גם עונה שישית שהיא תהיה האחרונה).

© John P. Fleenor/Netflix

Oboy

הסדרה על להקת הבנים עברה טלטלות רבות, כשהגיעה כמעט לסוף שידור עונתה הראשונה הודיעו ערוץ הילדים על התנתקות מחברת הכבלים yes ולא היה ברור היכן תשודר, כיוון שהזכויות היו שייכות הן לערוץ הילדים והן ל-yes. שידורי הסדרה הוקפאו עד לסיום ההליך המשפטי שארך כשנתיים. בינתיים היה ביקוש רב מהמעריצים לעונות נוספות ואפילו השחקנים כבר כמעט איבדו תקווה שזה ייפתר, אך לבסוף הוחלט כי אובוי תשודר בכל חברות הכבלים והלווין והקהל שמח בהמוניו. עם זאת עונה שנייה, למרבה הצער, כלל לא באופק.

© רפי דלויה


ברוקלין 99

סדרת הקומדיה על משטרת ניו יורק החלה את דרכה ברשת השידור פוקס, אך לקראת סיום העונה החמישית שלה, הודיעה הרשת שלא תחודש לעונה השישית. הידיעה הזו שברה את לבבות המעריצים שהתחילו למחות על כך ברשתות החברתיות, רשת NBC האמריקאית החליטה לתת לסדרה הזדמנות והודיעה כי תחדש אותה לעונה שישית (שלאחריה הגיעו גם ההודעות על השביעית והשמינית) ואין סוף מתוק מזה.

 

 

 

 

תגובות