חדשות הקולנוע: גל גדות עונה לתגובות הזועמות. Gettyimages.IL/ Dia Dipasupil

חדשות הקולנוע: גל גדות עונה לתגובות הזועמות

גם השבוע לא מעט דיווחים הנוגעים לעולם הקולנוע העסיקו את כולנו: הבמאית של "וונדרוומן" לא פוסלת פרישה, הסרט המוזיקלי המצוייר חוזר לסיבוב נוסף ופרטים חדשים על "מכושפת 2"

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

הם חוזרים!

השבוע שוחררה תמונת טיזר לפוסטר של הסרט "לשיר 2", סרט ההמשך של להיט האנימציה המוזיקלי שכבש את לב הקהל ב-2016. גם הפעם בקאסט הדיבוב ימשיכו מת'תיו מקונוהיי, הלסי, בונו ופארל וויליאמס. על פי הודעת האולפנים, הסרט ימשיך בדיוק מאותה הנקודה בה הוא נעצר.

© Universal

כמו באגדות

אחרי שהתבשרנו על כך שיהיה סרט המשך ל"מכושפת" ב"דיסני פלוס", השבוע דווח באתרים שונים מעבר לים על עוד פרט שישמח את מי שגדלו על הלהיט. מסתבר שלצד איימי אדמס בתפקיד ג'יזל, גם הכוכב הראשי, פטריק דימפסי, צפוי לחזור לתפקיד רוברט, אותו גילם וכך גם השחקנית אשר גילמה את בתו מורגן. עדיין אין אישורים רשמיים לליהוקים, אך לרוב השמועות הללו לא צצות לחינם.

© באדיבות yes

 

פאטי ג'נקינס חושבת פעמיים

אין ספק שתעשיית הקולנוע ספגה מכה קשה בשנת 2020, עשרות הפקות נעצרו וסרטים נדחו לתאריכים רחוקים. אחד הפתרונות היו שירותי הסטרימינג הרבים, כך זכה "וונדר וומן 1984" ליציאה לאור גם בתקופה שכזו. אך הבמאית של הסרט, פאטי ג'נקינס, שנלחמה רוב השנה על כך שהסרט יופץ בבתי הקולנוע, התאכזבה כשהבחירה שלא הייתה בידייה על שחרור הסרט לשירות הסטרימינג של HBO MAX, אשר התקבלה באולפנים. ג'נקינס התבאסה כל כך עד שהודיעה השבוע כי יתכן ולא תשוב לביים את הסרט השלישי: "אני יודעת שאני מאוד אשמח לחזור לביים את הסרט השלישי, אבל רק אם יתאפשר להשתמש במודל הקולנועי הרגיל. אני לא יודעת אם ארצה לעשות זאת במידה וזה לא יתאפשר".

גל גדות לא שותקת

אחרי שקיבלה לא מעט תגובות שליליות על כך שתגלם את המלכה המצרייה קליאופטרה בסרט חדש כי היא לא משתייכת למוצא המצרי. גדות בחרה להגיב לראשונה לתגובות הזועמות ואמרה כך: "קודם כל, אם אתם רוצים להיות נאמנים לעובדות, אז קליאופטרה הייתה בכלל מקדונית"ף ציינה הכוכבת והוסיפה: "חיפשנו שחקנית מקדונית שתוכל להתאים לקליאופטרה. לא מצאנו מישהי מתאימיה, ואני התלהבתי מאוד מקליאופטרה". גדות ממשיכה ומציינת: "יש לי חברים מכל רחבי העולם, בין אם הם מוסלמים או נוצרים או קתולים או אתאיסטים או בודהיסטים, או יהודים כמובן. אנשים הם אנשים, ואני רוצה לחגוג את המורשת של קליאופטרה ולכבד את האייקון ההיסטורי המדהים הזה שאני כל כך מעריצה".

© יחסי ציבור, באדיבות HOT

כריסטופר נולאן עלה שלב

הבמאי המוערך, כריסטופר נולאן, אשר ביים בעבר אינספור סרטי מתח מוצלחים כמו "התחלה" ו"באטמן: עלייתו של האביר האפל" - חושב בכיוון חדש, לכיוון של קונסולות ושלטי משחק. השבוע נולאן הביע עניין בלהפוך את חלק מהסרטים שלו למשחקי וידאו, כדי שנוכל לשחק בסלון בבית. לאורך השנים הרבה סרטים הפכו למשחקים והרבה משחקים הפכו לסרטים אבל רובם לא הצליחו. לכן נולאן הבהיר שבכדי שהדבר באמת יצא לפועל וסרטיו האגדיים יהפכו למשחקים. אין ספק שגם מעריצי הקולנוע וגם חובבי משחקי הוידאו ישמחו לקבל שילוב פעולה יוצא דופן כמו זה.

 

תגובות