ללא חיסון: הסדרות שבוטלו בגלל הקורונה. באדיבות netflix

ללא חיסון: הסדרות שבוטלו בגלל הקורונה

נגיף הקורונה גרם לדחייה של סדרות, אבל גם לביטול של הרבה מהן. אספנו כמה מהסדרות האהובות שהופסקו בטרם עת • בתקווה שמישהו יחזיר אותן!

הקורונה גרמה למשבר גם במחוזות ההפקות הטלוויזיוניות. לא מעטי פרויקטים וסדרות בוטלו הרבה לפני הזמן וחלקן גם לאחר עונה אחת בלבד. רגע לפני שחותמים שנה, אספנו כמה מהסדרות הרבות האהובות שלא קיבלו חיסון מהנגיף.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

עולם חדש

הסדרה "עולם חדש", בכיכובה של קתרין ניוטון ("שקרים קטנים גדולים", "על טבעי") וקריסטין פירסט ("סיירה ברג'ס לוזרית"), הופסקה לאחר העונה הראשונה והמצליחה שלה. הסדרה האהובה הייתה אמורה לחזור ולהצטלם כבר במאי האחרון, אך בוטלה בפתאומיות רגע לפני בגלל נגיף הקורונה שגרם לרבים להסתגר בבתיהם. לאחר מחשבה ארוכה, הוחלט לבטל את הסדרה. למי שלא מכיר: הסדרה עקבה אחר סיפורה של קבוצת בני נוער אשר חייבים ללמוד לנהל את הקהילה שלהם, לאחר ששאר אוכלוסיית עירם (ווסטהאם, קונטיקט) נעלמת במסתוריות. התלמידים מפתחים עיירה חדשה ולומדים לייצר כללים משלהם כדי לשרוד עם משאבים מוגבלים בעודם מנסים להבין איך לחזור הביתה.

 

 

ברק שחור

"ברק שחור" היא אחת מסדרות גיבורי העל המבוססות על הקומיקס של חברת DC המשודרות ברשת CW (כמו "הפלאש" ו"החץ"). כבר בעלייתה היא זכתה לפופולריות רבה, בעיקר בגלל שהייתה בה רמת בגרות מסוימת שהייתה חסרה בסדרות נוספות באותו הסגנון, וכללה מגוון רחב של אנשים ממוצאים אתניים שונים. הסדרה בוטלה כיוון שלא הייתה אפשרות לצלם אותה בגלל הנגיף, אך העונה הרביעית והאחרונה שכבר צולמה תשודר כבר בשנה הקרובה. הסדרה מספרת על ג'פרסון פירס, גיבור על לשעבר שבחר לפרוש מהלחימה בפשע, אך נאלץ לחזור כאשר כנופייה מקומית נהפכת דומיננטית בשכונה בה הוא גדל. מככבים בה קריס ויליאמס ("נמלטים") וצ'יינה אן מקליין ("היורשים 2").

 

אקדמיית החממה

הסדרה הישראלית הראשונה אי פעם שהופקה מחדש ושודרה בנטפליקס היא "אקדמיית החממה", המבוססת על הלהיט המקומי של גיורא חמיצר. בגרסה הבינלאומית, לצד שחקנים מארצות הברית, השתתפו לא מעט שחקנים ישראלים רבים ובכללי, הסדרה צולמה בישראל. למרות ההצלחה הגדולה לה הסדרה זכתה בכל העולם, הסדרה בוטלה רגע לפני הצילומים של העונה החמישית והשישית (מקבילות לעונה השלישית אצלנו), החלטה שהתקבלה בנטפליקס לאחר התפשטות הנגיף ברחבי העולם בגל הראשון של הקורונה.
"אקדמיית החממה"  גוללה את קורותיהם של היילי ואלכס וודס (אלה-לי ואלפי בשבילכם), אשר צריכים להתמודד עם מות אימם הטרגי, ומתקבלים לבית הספר למנהיגים בו למדה. בסדרה מככבים ישראלים רבים כמו אריאל מורטמן, מיכאל אלוני, מייקל לואיס, עמית יגור, ישי גולן ועוד רבים.

 

זה מה שחסר לי עכשיו

אחת הסדרות עטורות הכוכבים לנוער בנטפליקס היא "זה מה שחסר לי עכשיו", סדרת פנטזיה קצרצרה בכיכובה של סופיה ליליס ("זה", "חפצים חדים") ו-ויאט אולף ("זה", "שומרי הגלקסיה"). היה ברור לכולם שהסדרה תמשיך לעונה נוספת, בעיקר אחרי ההצלחה לה זכתה והסיום המותח, אך רגע לפני הצילומים, הודיעו על ביטול הסדרה. הלהיט עסק בסידני, נערה צעירה אשר אביה נפטר והיא נדרשת להתמודד עם גיל ההתבגרות, עם החברה הכי טובה שלה שמתרחקת ממנה, המשפחה שלה וכוחות על מסתוריים שמתחילים להתעורר בה.

 
תגובות