חדשות הקולנוע: הסרט החדש והמפתיע של נואה סנטינאו. @ncentineo מתוך אינסטגרם

חדשות הקולנוע: הסרט החדש והמפתיע של נואה סנטינאו

המחזמר המצליח יעובד לסרט מבטיח, המועמדים הגדולים לגלובוס הזהב וגם: ההשראה של מארוול מעצמם. זה מה שקרה השבוע בעולם הקולנוע

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

הכירו את המועמדים

עם כל הדברים שקרו ב-2020, בדגש על מגפה עולמית וסגירת בתי הקולנוע, טקס גלובוס הזהב עדיין צפוי להתקיים גם השנה. אולם קצת באיחור, כי שנה שעברה הוא חל יותר לקראת ינואר, אבל זה עדיין מאוד משמח שהוא כן מתקיים. הנה רשימת המועמדים לקטגוריות השונות בקולנוע. בין המועמדים הבולטים: בקטגוריות סרט הדרמה הטוב ביותר: "The Father", "מאנק", "Nomadland", "אישה צעירה מבטיחה" (בתרגום חופשי, באנגלית: "Promising Young Woman"), ו- "משפט השבעה משיקגו". בקטגוריית סרט המחזמר או הקומדיה הטוב ביותר: "בוראט 2", "המילטון", "Music", "פאלם ספרינגס" ו-"הנשף". 

הנשף
הנשף © באדיבות Netflix

בקטגוריית השחקן הטוב ביותר בסרט דרמה: צ'אדוויק בוזמן (הבלוז של מא רייני), ריז אחמד (The Sound of Metal), אנתוני הופקינס (The Father), גארי אולדמן (מאנק) וטאהר רחים (The Mauritanian). בקטגוריית השחקנית הטובה ביותר בסרט דרמה: יוליה דיוויס (הבלוז של מא רייני), אנדרה דיי (The United States vs. Billie Holiday), ונסה קירבי (קרעים של אישה), פרנסס מקדורמנד (Nomadland) וקארי מאליגן (אישה צעירה מבטיחה). בקטגוריית השחקנית הטובה ביותר (בקומדיה או מחזמר): מריה בקלובה (בוראט 2), קייט האדסון (Music), מישל פייפר (French Exit), רוזמונד פייק (I Care A Lot) ואניה טיילור-ג'וי (אמה). בקטגוריית השחקן הכי טוב (בקומדיה או מחזמר): סשה ברון כהן (בוראט 2), ג'יימס קורדן (הנשף), לין-מנואל מירנדה (המילטון), דב פאטל (The Personal History of David Copperfield), ואנדי סמברג (פאלם ספרינגס). 

החדש של טימותי שאלאמה 

טימותי שאלאמה הופך לשם מבוקש במיוחד בהוליווד. כעת, לוקה גואדנינו, עתיד לביים סרט חדש בשם "Bones & All" ומי שיככבו בסרט הם שאלאמה וטיילור קאלס (המוכרת לנו בזכות עבודתה עם "נטפליקס" בסדרה "אבודים בחלל"). עד כה לא ידועים פרטים רבים על העלילה, מלבד העובדה כי הסרט יעסוק בסיפור אימה-רומנטי. 

טימותי
טימותי © צילום: באדיבות Yes

ההשראה ל-"וונדה ויז'ן"

'דיסני+' ו-'מארוול' בהחלט לקחו את הדברים לשלב הבא - עם סדרות נוספות על הסרטים של ה-MCU שממשיכות את היקום הזה. אחת החלוצות של הקונספט הזה היא הסדרה "וונדה ויז'ן" שזכתה להרבה רעש ממעריצים ברחבי העולם, למרות שהיו חששות לגבי העלילה החדשנית. הסדרה בעצם מספרת על וונדה מקסימוף (סקרלט וויץ') וויז'ן, שמתחילים חיים יחד בסיטקום של שנות ה-50 אחרי האירועים של "הנוקמים: סוף המשחק". בהתחלה הכל נראה לא קשור ליקום של 'מארוול', אבל לאט לאט נוספת תעלומה מסתורית לכל העסק שממש מלהיבה את הצופים. אין ספק שלעשות תוכנית כזאת זה סיכון, ועכשיו התסריטאית ג'ק שייפר חושפת את הסרט שנתן לה השראה: "ת'ור: ראגנארוק. זה היה באמת הסרט, בשבילי, ששבר לי את המוח. חשבתי שהוא פשוט כל כך נועז וכל כך מלהיב. לנפץ את התבנית, ולקחת את כל הצבעים האלה ולזרוק אותם… היינו מאוד מוחמאים שאנשים חושבים שזה (וונדה ויז'ן) כל כך מקורי וייחודי.

 

השבוע הגדול של "Apple TV+": 

"פאלמר", הסרט החדש של "Apple TV+", בכיכובו של ג'סטין טימברלייק, עלה לשירות הסטרימינג רק בשבוע שעבר וזכה לביקורות מעולות. אך לא רק ביקורות - הסרט הפך את סוף השבוע האחרון של "Apple TV+" לנצפה ביותר אי פעם מיום הבכורה. בנוסף ל"פאלמר", גם העונות השניות של "דיקינסון" ו-"Servant" תרמו לצפיות הרבות בתכנים בשירות שהביאו לשבוע הגדול יחד עם הסדרה הישראלית "לאבד את אליס" שמייצרת גם היא הד לא פחות גדול.

טימברלייק
טימברלייק © gettyimages

וואקנדה לנצח

השבוע נודע כי במאי הסרט, ריאן קוגלר חתם על עסקת טלוויזיה בלעדית לחמש שנים עם "דיסני+". הדבר הראשון שעליו עבד קוגלר מרגע החתימה על חוזה העסקה הוא לעבוד על סדרת דרמה חדשה שמתרחשת ביבשת "וואקאנדה" (המופיעה בחוברות הקומיקס של מארוול) עבור דיסני. לאור ההצלחה של הלהיט ושובר הקופות "הפנתר השחור" שנכנס לסדרת "זייטגייסט", בחר קוגלר לעבוד על סרט המשך שיתקיים ללא הככוב הראשי, צ'אדוויק בוזמן, אשר הלך לעולמו בשנה שעברה. 

© באדיבות yes

שוק ההון של נואה סנטינאו

שוק ההון והבורסה הן לא בדיוק המקומות הידידותיים ביותר לטייל בהם ללא היכרות מראש עם התחום. אך לאחר שבשבוע שעבר הצליחו אלפי אנשים ביחד לסחוף אחרים לקנות מניות בעזרת פוסטים ברשת החברתית "רדיט" ו"טיקטוק", זינקה המנייה של חברת "GameStop" האמריקאית וזיכתה אלפי אנשים במאות דולרים. כך, תוך שבוע, הוחלט להפיק סרט על האירוע ההיסטורי הזה ולתפקיד הראשי כבר לוהק נואה סנטינאו. המסר העיקרי של הסרט הוא להראות עד כמה החברה היום בעלת השפעה, במיוחד כשהיא יכולה להשתמש ברשתות החברתיות בכדי לסחוף אלפי אנשים ולרתום אותם למטרה מסוימת.

© gettyimages_IL/Kevin Winter

לכשף את בתי הקולנוע

כשחושבים על סיפורי ילדות קלאסיים אחד הסיפורים שעולים ישר הוא "הקוסם מארץ עוץ". כולם מכירים את הסיפור של דורותי וחבריה בדרכם על האבנים הצהובות אל הקוסם הגדול בארץ עוץ. אבל הדמויות שזכו להכי פחות אהבה ואהדה הן המכשפות מכל קצוות הארץ. אומנם האנשים שאוהבים את מחזות הזמר של ברודווי כבר מכירים היטב את הסיפור מנקודת מבטן של המכשפות בגלל המחזמר המצליח "Wicked", שרץ על הבמות בניו יורק כבר שנים, אך השבוע הוכרז כי המופע המרשים והמרגש יהפוך לסרט באורך מלא. בכיסא הבמאי ישב ג'ון צ'ו ואת הסרט יפיקו "אולפני יוניברסל".

 

תגובות