לכל הנערים שאהבתי 3: "סרט בוגר ודרמטי יותר". KATIE YU/NETFLIX © 2021

לכל הנערים שאהבתי 3: "סרט בוגר ודרמטי יותר"

הסרט האחרון בסדרת הסרטים האהובה עלה לאוויר בשישי האחרון, רגע לפני הולנטיין. האם הפעם לארה ופיטר הצליחו להתעלות על עצמם? • ביקורת סרט

אחרי חודשים של ציפייה, הסרט השלישי של "לכל הנערים שאהבתי" ("לעולם ועד"), סוף סוף כאן, בתזמון מדוייק עם חגיגות יום האהבה. האם הסרט האחרון מצליח להתעלות על קודמיו?

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

הסרט השלישי והאחרון בטרילוגיה, מתרחש בשנה האחרונה בתיכון בה התלמידים מנסים להתקבל לקולג' אליו ילכו בשנה הבאה. דבר הגורם למשבר ביחסיהם של לארה-ג'ין ופיטר, ולדילמה קשה ללארה-ג'ין, זאת מכיוון שמצד אחד היא רוצה ללמוד עם פיטר בסמוך אליו כדי שהקשר לא ייהרס, ומצד שני היא לא רוצה לוותר על העתיד שלה באוניברסיטה חלומית.

 

הסרט עוסק בדילמה אשר סרטי נוער רומנטיים רבים עסקו בהם בעבר (אחד מהם ממש לאחרונה ב"דוכן הנשיקות"), על כן לפחות מבחינה זו הוא לא כל כך מקורי. עם זאת, יש דברים שכיף לצפות בהם פעם אחר פעם וזה לעולם לא ימאס, בייחוד אם עושים זאת בצורה שונה ואם מדובר בזוג מתוק ואהוב כמו פיטר ולארה ג'ין.

בנוסף, לסרט יש "וייב" בוגר ורציני יותר יחסית לסרטים הקודמים בסדרה. נראה שיוצרי הלהיט יצאו מנקודת הנחה שהקהל שהכיר אותם בסרט הראשון התבגר יחד עם הסרטים, וכעת מוכן לתכנים מעט יותר בוגרים, בדיוק כמו לארה-ג'ין ופיטר שנראה שהתבגרו בעצמם.

© Katie Yu / Netflix

ובנוגע לשאלת "מיליון הדולר": האם הסרט ברמתם של הסרטים הקודמים? (ובעיקר הסרט הראשון), ובכן כפי שאמרנו קודם הסרט הוא בוגר בהרבה ובעל "וייב" מעט שונה, אך אין זה אומר שהוא פחות טוב. אם אתם מחפשים קומדיה רומנטית קלילה וטובה כנראה שמה שאתם מחפשים הוא הסרט הראשון בסדרה. הסרט הלשישי הוא עמוק יותר, דרמטי יותר וכזה שיותיר אתכם עם עיניים דומעות בסופו.

זה לא שלא היו בסרט קטעים קלילים ומצחיקים, להיפך קיבלנו כמה קטעים מעין אלה הרבה בעיקר בגלל קיטי, אחותה הקטנה של לארה-ג'ין. "לעולם ועד" הוא סרט מתוק ומרגש, כזה שהראה צד יותר מחוספס ביחסים  של כוכביו. למרות שאולי יהיו שיגידו שהוא היה קלישאתי במקצת, אנחנו דווקא חושבים שאין רע בקלישאות כל עוד משתמשים בהם במידה, במיוחד עם כימיה נפלאה של סנטינאו וקונדר.

© Katie Yu / Netflix

נקודה נוספת לשבחו של הסרט היא העובדה שסוף סוף נתנו במה גם לחייו האישיים של פיטר ולא התייחסו אליו כמושא אהבתה של גיבורת הסרט. אנו נחשפים לראשונה לאביו של פיטר שנטש אותו בהיותו ילד ועל כך שהוא מנסה לחדש את הקשר עם בנו.

© Katie Yu / Netflix

"לכל הנערים שאהבתי 3" סוגר בצורה מרגשת את הטרילוגיה שכה אהבנו, ואפילו אם הוא שונה מהסרט הראשון ואולי לא טוב כמוהו (כמו כמה קטעים שהיה אפשר לקצר נניח) - אין ספק שהוא עדיין סרט שלא תרצו לפספס.

© Katie Yu / Netflix
תגובות