רכילות בקטנה: כוכבת "פלמח" על השיר החדש של טיילור. גיא כושי ויריב פיין, באדיבות yes

רכילות בקטנה: כוכבת "פלמח" על השיר החדש של טיילור

השבוע ב"רכילות בקטנה": גל גברעם חושפת פרט מפתיע, קים קרדשיאן תוקפת את העוקבים ותוכנית הבנות החדשה

אם הייתם עסוקים בבגרות באנגלית ולא הספקתם להתעדכן בכל מה שקרה בעולם הבידור - גם השבוע עשינו לכם סדר!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

גירל פאוור

השבוע התקיימו צילומי תוכנית אירוח חדשה של BIGI בשם "סליפ OVER" בהנחיית מיכל וטדילה, בוגרות עונת 2020 של "הבנים והבנות". במסגרת התוכנית הן יארחו בסט שיהיה בנוי כמו חדר שינה צבעוני במיוחד אורחות מתחומים שונים לשיחת בנות כייפית. בין האורחות: רומי אברג'יל, נועה בוג, קים בן שמעון, עדי ביטי, דנה לב, אנג'ל ברנס, דין הפנר ועוד.

© יניב גריידי, באדיבות יחסי ציבור

כמעט התחתנה?

בשיחה עם אלמוג בבית "האח הגדול", שיתפה גל גברעם כי הקשר שלה ושל טום אביב היה הרבה יותר מזוגיות רגילה. היא מספרת כי השף הציע לה נישואים, וחצי שנה אחרי פוסט שהעלתה בו הזכירה חתונה וילדים, מסתבר שאכן חתונה. "קיבלתי טבעת", סיפרה המתמודדת בת ה-19.

© מיכה לובטון

קבלו אותה!

לאחר חודש מאז יצאה מהארון, ג'וג'ו סיוואה חשפה את בת הזוג, קיילי. "אחרי שנה שהיינו החברות הכי טובות, בשמונה בינואר השנה התחלתי לקרוא לבן אדם המדהים הזה בת הזוג שלי", סיפרה הכוכבת. "היא הבן אדם הכי אוהב, תומך, שמח, מגונן ופשוט הכי יפה בעולם", היא מוסיפה ומעלה לאינסטגרם שלה לא מעט תמונות מתוקות שחושפות את הזוגיות הטרייה. בשעה טובה!

ברוח התקופה

אפשר הכל ב"זום": סלינה גומז ניצלה את הפלטפורמה כדי להקליט אלבום שלם מרחוק – ורובו הוקלט בזום. האלבום צפוי לצאת ב-12 בחודש מרץ, והיא לחלוטין מוכיחה כאן לכולנו שאפשר להתגבר על כל הקשיים בתקופה כזו, ואפילו להקליט כמעט אלבום שלם דרך פלטפורמה שנכנסה אל חיינו בהפתעה לגמרי. אפשר ללמוד ממנה כאן מסר ענק: אם רוצים מספיק חזק – מסוגלים לעשות הכול.

ענייני מוזיקה

ממש לאחר צאת השיר החדש של טיילור מלכוב, כתבה השחקנית נאיה בינשטוק, כוכבת "פלמח", כמה מילים על שירים שכוכבי רשת מקדמים באמצעות עשרות ומאות אלפי העוקבים שלהם. בינשטוק תומכת במוזיקאים שאין להם את המשאבים ועוקבים בשפע כדי לקדם את המוזיקה שלהם, בעוד כוכבות רשת מקבלות חשיפה גבוהה מאוד בעקבות כמויות העוקבים הלא נגמרות שלהן. היא לא יוצאת נגד התופעה אלא מסבירה שזכותם של אותם הכוכבים להשקיע את האמצעים שלהם בהגשמת החלום, הקהל הוא זה שמחליט לצרוך את אותם השירים מהכוכבים בהנאה. היא אמנם אומרת כי גם היא נפלה ל״טרנד״ של ההתמכרות לשירים של כוכבי וכוכבות רשת, אבל גם טוענת כי את הקרדיט הגדול והאמיתי צריך לתת לאנשים הראויים לו, יוצרי אותם השירים. בעיניה, הם "הגאונים האמיתיים שעומדים מאחורי הקלעים". בנוסף, עודדה הכוכבת את עוקביה לחקור גם מוזיקה באופן כללי, גם אם לא מדובר בקליפים מפוצצים של כוכבים. מה אתם חושבים?

© צילום מאינסטגרם

עם קים לא מתעסקים

לראשונה מאז הפרסום על הפרידה והגירושים של הפאוור קפאל הנוצץ (לשעבר), קים קרדשיאן וקניה ווסט, קרדשיאן מביעה התייחסות ראשונה לבן הזוג לשעבר. זה קורה ממש בתחילת השבוע האחרון לאחר שפרסמה בחשבון האינסטגרם שלה סטורי בו היא מפרגנת לביתה, נורת' ווסט בת השבע על ציור מושקע במיוחד, עליו עמלה בחוג האומנות תחת הכיתוב - "האמנית הקטנה שלי נורת'". דקות אחדות מאז פרסום הסטורי, הרשת החלה להתמלא בכתבות, פוסטים וקונספירציות לפיהם, ווסט הילדה אינה מי שציירה את הציור ואף נרמז בכמה אתרים ופוסטים שהציור דומה באופן חשוד ליצירותיו של האמן המנוח בוב רוס. קרדשיאן לא נשארה חייבת ויצאה למתקפה ברשתות החברתיות. "אל תתעסקו איתי כשזה מגיע לילדים שלי!", כתבה בזעם והמשיכה: "הבת שלי והחברה הכי טובה שלה משתתפות בשיעורים לציור בשמן, שם דואגים לטפח ולעודד את היצירתיות והכישרון שלהן. נורת' עבדה קשה מאוד במשך שבועות כדי לסיים את הציור הזה וכאמא גאה רציתי לשתף את העבודה שלה עם כולם". בהמשך התייחסה גם לבן זוגה לשעבר, ווסט, כששיתפה ציורים שלו בסטורי, בטענה שגם הוא מגיל צעיר ניחן בכישרון הציור.

© צילום מאינסטגרם

בוקר טוב ישראל!

שדרנית הספורט ואשת הטלוויזיה, רותם ישראל, ששידרה יחד עם ניב רסקין במשך שלוש עונות את שידורי הנינג'ה, עזבה את הפורמט ועוברת ל"רשת 13", שם תחליף את טלי מץ בתכנית הבוקר, לצד אברי גלעד. לפי הפרסום של כתב התרבות של ווינט, רן בוקר, ישראל תתחרה מול שותפה בשלוש השנים האחרונות, המנחה את תכנית הבוקר בערוץ המתחרה וטלי מץ, שלדבריה, עזבה מסיבות אישיות, תנחה תוכנית אוכל בערוץ שתעלה בקרוב.

זמן חילופים

חצי שנה לאחר שהחלה לשמש כפרזנטורית של חברת הפיג'מות וההלבשה תחתונה, "fix", אלה לי להב, עוזבת ובמקומה תיכנס השחקנית ליאנה עיון, אותה נראה כבר בקמפיין הבא. על פי דיווחים, להב עוברת ל-"טוונטי פור סבן".

 

© lianaayoun@אינסטגרם

 

יפה ונכונה

אורין ג'ולי, עלתה בתחילת השבוע על מדי צה"ל ויצאה לשירות מילואים במטרה לעודד נשים צעירות להתגייס ללוחמה, בדגש על יחידת חילוץ והצלה, בה שירתה בעת שירותה הצבאי. ג'ולי, נפגשה עם מלש"ביות מרחבי הארץ המתעניינות בשירות קרבי בצבא וחשפה בפניהן את סיפורה האישי מהצבא.

© באדיבות יחסי ציבור
תגובות