חדשות הקולנוע: "קרואלה" מתקרבת בצעדי ענק. צילום מסך מהטריילר ( ערוץ היוטיוב IGN)

חדשות הקולנוע: "קרואלה" מתקרבת בצעדי ענק

הטיזר טריילר ל-"אחרי שנפלנו" יצא, מי הליהוק החדש בסרט "קפטן מארוול 2" ואיזה שחקן מ'נטפליקס' נראה גם על מסך הקולנוע? כל מה שקרה השבוע בעולם הקולנוע

 

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

הליהוק החדש של "קפטן מארוול"

לפי דיווחים של מגזין "Deadline" מסוף השבוע האחרון, זאווי אשטון תהיה האויבת החדשה בסרט "קפטן מארוול 2". לפי הדיווחים, אשטון תשחק לצד ברי לארסון בסרט ההמשך לגיבורה העוצמתית, אותו תביים ניה דאקוסטה. הליהוק עוד לא אושר בידי 'דיסני' או 'מארוול', אבל מקורות של המגזין (Deadline) מצבעים על כך שזה אכן קורה. עוד לא ברור איזו דמות מהקומיקס תשחק אשטון, אז אתם מוזמנים לנסות לנחש.

קפטן מארוול
קפטן מארוול © צילום: באדיבות פורום פילם

טריילר לליגת הצדק 

הטיזר טריילר לגרסת זאק סניידר לסרט "ליגת הצדק" שוחרר השבוע, וזה רק גורם לנו לרצות לראות את הפרויקט המתקרב יותר ויותר. כזכור, זאק סניידר חבר לרשת הסטרימינג "HBO max" (שכרגע לא זמינה בישראל לצערנו) כדי לסיים את הגרסה שלו לסרט של 'DC' "ליגת הצדק". בטיזר אנחנו רואים יותר מדמותו של סייבורג ומקו העלילה שלו, קצת מהנבל החדש (דארקסייד) ולגרסה הזו אפילו תהיה מוזיקה שונה שהולחנה בידי "Junkie XL". 

 

גיבורים אמיתיים

מי אמר שגיבורי על יש רק בסרטים ובקומיקסים? השבוע נחשפנו לכאלה גם בחיים האמיתיים. מגזין "הניו-יורק פוסט" פרסם בטוויטר סרטון של אנשים (מכוח המשטרה) המחופשים לגיבורי על ש"נתלים" על קיר בניין בית חולים ושמחו את אלו שבפנים. בין הגיבורים היו ת'ור, ספיידרמן, באטמן ובאטגירל. צפו בסרטון שיחמם לכם את הלב:

אל תדאגו 

הסרט בכיכובו של הארי סטיילס ופלורנס פיו ובבימויה של אוליביה ווילד "Don't Worry Darling" סיים את הצילומים! השחקנית פלורנס פיו (נשים קטנות) שיתפה בחשבון האינסטגרם שלה שהצילומים הסתיימו, וגם קצת על הצוות שאחראי על הסרט: "אתמול היה היום האחרון שלנו על הסט של "Don’t Worry Darling" ואני רציתי לתת לכם קצת תובנה על מי הסרט הזה - אלה חלק מהאנשים שגרמו לסרט הזה לקרות. הצוות המוכשר שלנו."

הטריילר לסרט "קרואלה"

הטריילר לסרט הלייב-אקשן שממוקד בדמות המרשעת "קרואלה" (מהסרט "על כלבים וגנבים" או בשמו של הספר "101 דלמטים") בכיכובה של אמה סטון (לה לה לנד) יצא - והוא ממש עוצר נשימה. הטריילר מראה לנו קצת על הדמות של קרואלה וחייה מלאי התהפוכות בעולם הגדול, והעלילה מתרחשת בלונדון בשנות השבעים. הסרט צפוי לצאת ב-5 באוגוסט 2021 (בארצות הברית) והבמאי הוא קרייג גילספי.

 

מברידג'רטון לקולנוע

השחקן הבריטי רגה ז'אן פייג' קוטף תפקיד ראשי חדש בעולם הקולנוע - כוכב הסדרה "ברידג'רטון" לוהק לסרט המתקרב "מבוכים ודרקונים" שצפוי לצאת ב-27 במאי, 2022 (ארצות הברית). מגזין "THR" דיווחו על ליהוק השחקן, אולם כי לא ברור איזה דמות ישחק או על מה העלילה של הסרט תהיה באופן כללי. בסרט יופיעו גם כריס פיין, מישל רודריגז, וג'אסטיס סמית'. 

רגה ז'אן פייג'
רגה ז'אן פייג' © צילום: LIAM DANIEL/NETFLIX

 טיזר חדש לסרט "אחרי שנפלנו"

הסרט "אחרי ש..." בהחלט כבש את העולם וזכה לסרט המשך שכבר יצא. עכשיו, אנחנו מקבלים טיזר טריילר חדש לסרט השלישי, בו *אזהרת ספוילר* טסה והארדין מתחילים שלב חדש ביחסים שלהם לאחר שבסרט השני בילו קצת זמן בנפרד. יש להם עוד דברים לעבוד עליהם כמובן, כי מערכת היחסים שלהם עדיין חווה כמה בעיות, אבל את זה כבר תגלו בסרט. 

© צילום מסך מטריילר (Voltage Pictures)

 

 

אליזבת' אולסון

השבוע, ב-16 בפברואר, חגגה השחקנית אליזבת' אולסון את יום הולדתה ה-32! השחקנית מוכרת בעיקר מתפקידה כוונדה מקסימוף (או סקרלט וויץ', איך שתרצו) ביקום הקולנועי של 'מארוול' וגם בסדרה "וונדה ויז'ן" שמשתלבת בתוך היקום. יום הולדת שמח!

אליזבת' אולסון בסרט "הנוקמים: מלחמת האינסוף)
אליזבת' אולסון בסרט "הנוקמים: מלחמת האינסוף) © צילום: באדיבות yes
תגובות