פורים מהסרטים: אלו התחפושות שהכי אהבנו מעולם הקולנוע. צילום: באדיבות yes

פורים מהסרטים: אלו התחפושות שהכי אהבנו מעולם הקולנוע

השנה חג הפורים מתנהל טיפה שונה, אבל זה לא עוצר אותנו מלהתחפש או להיזכר בדמויות האהובות מסרטים שהתחפשו בעצמן! בואו תגלו את התחפושות שהכי אהבנו מעולם הקולנוע

בסרטים, כמו בסרטים, כל השחקנים לובשים תלבושות אחרות, מתאפרים ונכנסים לדמות - אבל יש סרטים בהם גם הדמות מתחפשת ונותנת לנו את הוויבס של פורים. אלו הדמויות המחופשות שהכי אהבנו מסרטים, ולכו תדעו, אולי אפילו תאמצו פה רעיון לשנה הבאה!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

סנדי (גריז)

בסרט "גריז" סנדי ודני הם זוג תלמידי תיכון שמתאהבים במהלך חופשת הקיץ. בעוד שסנדי היא נערה חביבה ומופנמת, דני הוא יותר הטיפוס של "הילד רע" (אבל הוא לא הארדין סקוט, אחרי הכל אנחנו עדיין בשנות ה-50). בסוף הסרט ישנה סצנה אייקונית מאוד בה סנדי לובשת בגדים צמודים שחורים, אודם אדום ושיער נפוח ומסולסל - הלבוש הזה הפך להיות אחת התחפושות הפופולריות ביותר מאז ואין ספק שסנדי גם הוכיחה שם נקודה, ועשתה זאת הכי בסטייל. 

מתוך הסרט "גריז"
מתוך הסרט "גריז" © צילום: באדיבות yes

סינדרלה

כל מי שמכיר את הסיפור של סינדרלה, יודע שהיא הרימה שם חתיכת תחפושת (בעזרת הפיה הטובה כמובן). כשהיא רוצה ללכת לנשף שמארגן הנסיך, בניגוד להוראותיה של אמה החורגת המרושעת, הפיה הטובה עושה כמה קסמים ודואגת לה לשמלה מהממת, נעלי זכוכית, הופכת את הדלעת לכרכרה (כנראה היא בקטע של DIY) וגם מטילה עליה כישוף כדי שלא יזהו אותה (כמו מסיכה, רק קסום). מכירים מישהו שהתחפש לסינדרלה השנה?

אווטאר

בסרט "אווטאר" בני האדם רוצים לקחת לעצמם משאב שנמצא בכוכב פנדורה, ולכן שולחים כוח משימה באופן טכנולוגי חדשני של שליטה מרחוק. כשהם נמצאים במקום אחד, צורת האווטאר שלהם (שתואמת למראה התושבים במקום) מתפקדת במקומם במקום אחר. אם זו לא תחפושת משוכללת - אנחנו לא יודעים מה כן.

אפי (משחקי הרעב)

אמנם משחקי הרעב הוא לא הסרט הכי מתאים לצפות בחג הפורים, אבל ישנה דמות שכולנו למדנו לאהוב במהלך הסרטים (והספרים). אפי טרינקט היא דמות מהקפיטול שמתחברת לאט לאט לקטניס ופיטה, והיא הייתה גם זו שביצעה את הגרלת שמותיהם למשחקים (לפחות של פיטה). כמו כל דמות מהקפיטול, אפי דואגת להופעה ססגונית ומוגזמת, כאילו כל יום הוא חג הפורים. אנחנו לא יכולים שלא להתחבר לכמה מהתלבושות האלה, אבל כמובן שזה עניין של טעם. צפו באמנית האיפור עושה את הלוק של אפי באפליקציית הטיקטוק:

@charlottelooks

i have been planning this look for MONTHS omg

Tasty Carrots by Shou - goalsounds

 

קוקו

ב-"יום המתים", נער בשם מיגל בטעות (טעות מאוד מוזרה) מגיע לעולם המתים. הוא מנסה למצוא דרך לצאת משם, אבל בשביל זה הוא צריך לחפש את אביו שמעולם לא הכיר, שהוא במקרה גם זמן מפורסם מאוד. בדרך, כל התושבים בארץ המתים נראים, טוב, מתים, אז מיגל לא מצליח להסתוות בלי שיתפסו אותו. הוא פוגש אדם שעוזר לו להסוות את עצמו, בתמורה לזה שישאיר תמונה שלו במזבח המשפחתי (כדי שיוכל לבקר בעולם החיים ביום המתים). הוא מתחפש לשלד בעזרת איפור ומצליח להסתוות בין המתים. 

 

לוקי (היקום הקולנועי של מארוול)

עם כל הכבוד שיש לנו (ויש לנו) לגיבורי על, שגם הם מתלבשים בתחפושות כשהם יוצאים לקרב (לרוב). מי שבאמת יכול להיקרא אמן ההסוואה או אמן התחפושות הוא לוקי, אל הקונדס. לוקי הוא חלק מהמיתולוגיה הנורדית, אבל בעולם הקולנוע מופיע בעיקר ביקום הקולנועי של 'מארוול' בגילומו של טום הידלסטון. הצופים האדוקים שבנינו ישימו לב שלוקי לא פעם ולא פעמיים שינה צורה במהלך הסרטים, עבד על הרבה מאוד גיבורים וחולל המון צרות - והוא באמת יכול ללבוש כל צורה שירצה. איך אפשר להתחרות בזה?

ג'וקר

מי אמר שרק לגיבורי על יכולה להיות תחפושת? אמנם כבר הוכחנו את הנקודה הזו עם לוקי, אבל גם ביקום של "DC" ישנה דמות שמחופשת 7\24 לליצן המפחיד ביותר שראינו. בסרט הסולו של הג'וקר שיצא לא מזמן, אנחנו רואים את האבולוציה של אדם בשם ארתור שלאט לאט משתגע והופך לאחד הנבלים המפורסמים ביותר, ויחד עם זה מגיע גם האיפור המאיים של הליצן - שהוא ממש לא ליצן של פורים.

ג'וקר
ג'וקר © צילום: באדיבות טוליפ אינטרטיימנט

 

תגובות