רכילות בקטנה: כוכבת "האי" מבהירה - לא יצאתי מהארון. צילום: דביר כחלון (יחסי ציבור)

רכילות בקטנה: כוכבת "האי" מבהירה - לא יצאתי מהארון

השבוע ב"רכילות בקטנה": הכוכבות שחשפו את החבר על הסט, גל גברעם מגנה על טיילור מלכוב והסולחה שסוף סוף קרתה • סיכום שבוע

אם הייתם עסוקים בהכנות לפורים ולא הספקתם להתעדכן בכל מה שקרה בעולם הבידור - גם השבוע עשינו לכם סדר!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

טרי!

הדוגמנית וכוכבת הריאליטי האהובה, אן זיוי, הופכת לאשת עסקים. אן משיקה בימים אלה מותג חדש משלה "Annzi". בסוף השבוע שעבר, על סט הצילומים, התגלה שלכוכבת יש חבר חדש בשם דין ברוך. אן אישרה את הפרטים ושיתפה כי מדובר בקשר טרי. בהצלחה!

© אור גפן, יחסי ציבור

לא לבד

כוכבת נוספת שחשפה השבוע בסט כי היא נמצאת בזוגיות היא לא אחרת מהשחקנית העסוקה והאהובה ליאנה עיון. הכוכבת המצליחה שלא מפסיקה לקבל פרויקטים נחשקים על המסך (טפו, טפו, טפו), התייצבה השבוע בפעם הראשונה כפרזנטורית על סט צילומי המותג "FIX". עיון, שדי נהנתה מהחוויה החדשה ומהטייטל שנוסף אל חייה, שיתפה את התקשורת כי היא נמצאת במערכת יחסים, אותה (נכון לעכשיו) היא מעדיפה לא לחשוף בשלב הזה.

© מאיה באומל, באדיבות FIX

יחדשו את הקשר?

העוקבים המסורים יודעים כי גל גברעם וטיילור מלכוב היו ה-BFF של עולם הנוער. השתיים היו חוגגות יחד, ישנות זו אצל זו אבל אז משהו קרה והן התרחקו. מלכוב אומנם שיתפה אצלנו בתוכנית "א' עד ת'" בעבר כי זה סתם לא הסתדר ביניהן ולא שללה חידוש קשר, אך האם זה יקרה עכשיו? השבוע גברעם נחשפה לעליהום שנעשה על מלכוב ברשתות החברתיות משום שיצאה הביתה לסופ"ש מהטירונות בעוד שאר הבנות בטירונות (מלבד עשר נוספות) - לא. גברעם, חיילת בעצמה, החליטה להגיב בנושא ואמרה: "אני יודעת שהיא הגישה בקשה, היא ועוד עשר בנות נוספות, כדי לצאת הביתה. היא קיבלה אישור זה הכל. לא כי היא מפורסמת ולא כי היא מקבלת הנחות", כתבה והוסיפה: "כולנו שותפים לאותה המערכת, מה יעזור לכם להסתכל על זה?... אף אחד מהג'ובניקים ו/או הג'ובניקים המוכרים (הסלבס -מ.א) לא עושים לכם משהו בכוונה".

בימי החברות
בימי החברות © רובי כהן

לא פורשת

השבוע דווח ברחבי העולם כי השחקנית אמה ווטסון מתכננת לקחת הפסקה מעולם המשחק לטובת התקמדות בחיי האהבה שלה. לאחר שהתפרסמו השמועות (בעקבות ראיון שהעניקה הכוכבת), מטעם נציגיה נמסר והובהר שהיא לא מתכננת לקחת הפסקה מהקריירה. "הסושיאל שלה אולי רדום, אבל הקריירה לא".

אל תמהרו להסיק

אביגיל הררי ("האי", "מתים לרגע") פרסמה השבוע פוסט באינסטגרם הפרטי שלה וכתבה בתיאור: "תהיי טבעית מאמי" מלווה בדגל הגאווה. אותו הדגל הביא רבים מעוקביה לחשוב שזהו פוסט יציאה מהארון וידיעות בנושא לא איחרו להגיע. הררי מצידה, פרסמה לאחר מכן כי זו בסך הכל תאונת אימוג'י קטנה וכי היא בכלל סטרייטית. בפוסט נוסף שפרסמה בחשבון האינסטגרם שלה, הבהירה השחקנית כי היא לגמרי תומכת ואוהבת את הקהילה הלהט"בית, אך היא לא חלק ממנה וזו סך הכל בחירה של אימוג'י שפורשה לא נכון בקרב העוקבים.

© צילום מאינסטגרם

נסיכה אמיתית!

באווירת חג הפורים הגיעה השחקנית והמדבבת, משי קליינשטיין, אל בית החולים לילדים "דנה -דואק" בתל אביב, כשהיא מחופשת לשלגיה. הכוכבת חילקה 5,000 מסכות מעוצבות שדיסני תרמו לילדים המאושפזים. קליינשטיין, שכידוע מדובבת סרטי דיסני, הגיעה לחלק את המסכות וברוח הנתינה ביצעה בספונטניות א-קפלה לשיר הנושא מתוך הסרט אותו היא דובבה.

© רפי דלויה, באדיבות דיסני

אורחת הכבוד

בלוגרית האוכל, דניאל עמית, הגיעה השבוע להתארח בצילומי "Kotex close friends" במהלך השבוע האחרון. כוכבת הרשת האהובה הגיעה להתארח יחד עם חברות הנבחרת שירלי לוי, אנג'ל ברנס, ליזה ביך, מרים גדיאל ובייבי ג'ואל ביום גיבוש כיפי במיוחד בוילה מפנקת. במקום דיברו יחד על נושאים בוערים שמעסיקים את הנערות השונות כמו מערכות יחסים, מעמדות חברתיים, דימוי גוף, סטריאוטיפים, וכמובן על תקופת המחזור ואמצעי ההיגיינה הנשית כיאה לסיבה לשמה התכנסו.

© באדיבות יחסי ציבור KOTEX

תמיכה מפתיעה

בתחילת השבוע בושרנו על מותו של דני ביטון ז"ל, אביו של הזמר אייל גולן, שנפטר מסיבוכים מנגיף הקורונה בו חלה. גולן, שיושב בימים אלו שבעה על אביו זכה במהלך השבוע לתמיכה מכיוונים מפתיעים כאשר בני פרץ ומיוצגיו לשעבר, נסרין קדרי ואיתי לוי הגיעו לנחמו על אף עזיבתם המפתיעה, וכן הבסטי לשעבר - אופירה אסייג שבינה לבין גולן עבר חתול שחור במיוחד לאחר סאגת הסרת העוקב המפורסמת. בנוסף, בת זוגו לשעבר ואם בנו יאן, רוסלנה רודינה הגיעה גם היא לנחם ולהראות תמיכה, מה שמזכיר לנו בסופו של יום שחברות ואנושיות נמדדת ברגעים הקשים ביותר.

תגובות