חדשות הקולנוע: הלהיט שיחליף את "לכל הנערים" ודילן אובריאן בסרט חדש. צילום: Gettyimages.IL/Presley Ann

חדשות הקולנוע: הלהיט שיחליף את "לכל הנערים" ודילן אובריאן בסרט חדש

הנרי קאוויל רומז על פרויקט סודי, דילן אובריין עתיד לככב בסרט חדש לצד זואי דויטש ומילי בובי בראון מדברת על התפקיד שלה בסרט "גונזילה נגד קונג" - כל מה שקרה השבוע בעולם הקולנוע

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

מגיב לשמועות

השחקן ראיין ריינולדס בעבר גילם את דמותו של גיבור העל "גרין לנטרן", בסרט משנת 2011 שספג חוסר הצלחה בקופות ולביקורות קוטלות. לאחר כתבה במגזין "VanityFair" נוצרה שמועה שהוא (ריינולדס) יחזור לדמותו בהופעה בגרסת הבמאי זאק סניידר של "ליגת הצדק". השבוע ריינולדס הבהיר כי הוא לא יופיע בסרט שיעלה ברשת הסטרימינג "HBO Max", זו התגובה המלאה שהעלה לטוויטר.

פרויקט סודי

הנרי קאוויל חושף, או יותר נכון נותן הצצה, לפרויקט סודי שלו - השחקן העלה תמונה שלו עם חופן דפים, וכתב "פרויקט סודי? או רק חבילה של ניירות עם מלא מילים אקראיות עליהם? כנראה שנצטרך לחכות ולראות". אי אפשר שלא לתהות אם הפרויקט הזה קשור איכשהו לתפקידו כסופרמן, ואולי אפילו לסרט המשך של "איש הפלדה", או שבכלל מדובר במשהו אחר לחלוטין? בכל אופן, תמיד קיים הסיכוי שאלו באמת רק קומץ של דפים אקראיים. אז מה אתם חושבים, יש למה לצפות?

מילי בובי בראון משתפת

הסרט "גונדזילה נגד קונג" מתקרב וצבר בילד-אפ מאז זה שיצא ב-2014 (גונדזילה). הרבה דמויות חוזרות לסרט הבא "גונדזילה נגד קונג" כולל דמותה של מילי בובי בראון (דברים מוזרים) מדיסון, שהופיעה בסרט "גונדזילה: מלך המפלצות". גם היא וגם הדמות שלה גדלו מאז הסרט ויש לה כמה דברים לומר על ההתבגרות שעברה דמותה: "חמש שנים עברו ומדיסון התבגרה. זה בהחלט סיפור התבגרות בשבילה. קו העלילה בהחלט התפתח הרבה בדרך שהיא מתמודדת עם דברים, הגישה שלה כלפי החיים, כמה יותר חוזק כאדם. באמת מנסה לעקוב אחרי עקבותיה של אמה וגם מבחינת כוח היא הופכת חזקה, יותר עצמאית ויותר מבינה מה צריך לעשות. חמש שנים חלפו והיא בייסיקלי קשוחה" - כךאמרה בראון בראיון למגזין "Collider"

© צילום מסך מאינסטגרם milliebobbybrown@

טום הולנד בעדכון על "ספיידרמן 3"

לאחר שתוגברה האבטחה סביב טום הולנד כדי ששום ספויילרים נוספים יודלפו דרכו, הוא סיפר השבוע קצת מידע על סצנה מסוימת בסרט. כמובן אין סרט ספיידרמן בלי אקשן והפעם כנראה שמדובר בהרבה מאוד אקשן כי טום הולנד רמז שצילם סצנה במשך חודש ימים. "ראיתי עריכה ראשונית של סצנה שצילמנו במשך חודש. והיא בקלות סצנת האקשן המרשימה ביותר שאני ראיתי בסרט גיבורי על אי פעם". כמו כן רמז הולנד כי הוא לא היחיד שהשתתף בה: "הייתי בהלם ממנה. מהעבודה של הפעלולנים, וגם אני ושאר השחקנים שעבדו עליה… אני מאוד מתרגש שאנשים יראו אותה". הסרט שקיבל השבוע שם רשמי: "ספיידרמן: אין דרך הביתה" צפוי לצאת בחג הכריסמס בשנה הבאה לבתי הקולנוע ברחבי העולם.

© צילום: באדיבות פורום פילם

המחזמר החדש של נטפליקס

המחזמר החדש של נטפליקס "בעוד שבוע" קיבל השבוע טריילר המציג את סיפורו של הנער קווין. קווין נקלע לצרות עם המשטרה ונאלץ לבחור האם הוא מעדיף ללכת לבית סוהר לצעירים או מחנה נוער נוצרי לצעירים. קווין מחליט לעבור אל מחנה הנוער שם פוגש את מאדיסון, אחת מהבנות הקבועות במחנה, כמו כן הוא מתמודד עם קבלה וחיבור למקום שבחיים לא חשב שיתחבר אליו. בסרט יככבו גם ג'אבריל קוק, קאט קונור סטירלינג, שרי שפרד דיוויד קוכנר. הסרט יעלה בתאריך 26 במרץ.

 

דילן אובריאן בסרט חדש

הכוכב האהוב יככב בסרט חדש השם "החליפה". הסרט יעקוב אחר חייט מהשורה הראשונה בלונדון שלאחר תאונה נאלץ לעזוב את העבודה. לבסוף הוא מגיע לשיקאגו שם הוא מתחיל שוב ליצור בגדים לקונים היחידים שלו, חברי המאפיה. את הסרט מביים גרהאם מור, בסרט ישתתפו גם זואי דויטש, מארק ריילנס וג'וני פלין. מור סיפר השבוע למגזין דדליין: "אם הייתם אומרים לי לפני כמה שנים כשאני וג'ונתן רק התחלנו לחלום על הסרט הזה, שאני אביים את הסרט הראשון שלי עם צוות שחקנים כל כך מדהים כמו מארק, זואי, דילן וג'וני, הייתי אומר לכם שאתם משוגעים!".

אמילי בלאנט

השחקנית אמילי בלאנט חגגה השבוע, ב-23 בפברואר, את יום הולדתה ה-38. היא כיכבה בסרטים כמו "השטן לובשת פראדה", "מרי פופינס חוזרת", "מקום שקט" ועוד המון להיטים. נאחל לה המון מזל טוב ויום הולדת שמח!

אמילי בלאנט
אמילי בלאנט © צילום מסך מיוטיוב
תגובות