חדשות הקולנוע: הצצה לסט של "ת'ור אהבה ורעם". צילום: באדיבות yes

חדשות הקולנוע: הצצה לסט של "ת'ור אהבה ורעם"

ליידי גאגא ואדם דרייבר נכנסים לדמויות של סרטם חדש, סטיבן ספילברג מתחיל בפרויקט חדש ועדכונים חמים על כמה דמויות של "מארוול" - כל מה שקרה השבוע בחדשות הקולנוע

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

ת'ור וחברים

כידוע בחודשים האחרונים מצולם הסרט הבא של ת'ור "ת'ור: אהבה ורעם" הרחק באוסטרליה. השבוע סוף סוף עברה ההפקה לצילומים חיצוניים ובתמונות פפראצי ראשונות מהסט זכינו לקבל טעימה קטנה ממה שהולך לקרות בסרט. על הסט התגלו שני ראשי עיזים, אלו העיזים של ת'ור מהקומיקס אשר יופיעו לראשונה בסרט. כמו כן ראינו את שובה של טסה תומפסון בתור וואלקרי שנצפתה על הסט יחד עם נטלי פורטמן שצילמה מספר סצנות בזמן שהיא תלויה באוויר. באתר הצילומים היה ניתן למצוא גם את הת'ור והלוקי ה"מזוייפים" מאט דיימון ולוק המסוורת', אחיו של השחקן הראשי כריס המסוורת' שחוזרים מהסרט הקודם.

ויז'ן כאן כדי להישאר

אחת הדמויות החכמות ביותר ביקום הקולנועי של מארוול הוא ויז'ן. לאחר שהגיע אלינו למסכים בסרט "הנוקמים: עידן אולטרון" הוא שבה לבבות ואפילו זכה לככב בסדרה משלו ושל דמותה של וונדה מקסימוף (אליזבת' אולסון) "וונדה וייז'ן". אחרי שהסדרה הזו נגמרה, אנחנו לא מפסיקים לתהות מה יהיה גורלה של דמותו של ויז'ן, ללא ספוילרים לסדרה, בראיון ל-"Esquire" פול באטני (שמגלם את ויז'ן) נשאל אם הוא היה רוצה לשחק את ויז'ן לנצח - תשובתו הייתה "אני אוהב את ויז'ן. כן, אני בעניין". אומנם זה לא רומז לנו כלום על המשך עלילתו ביקום הקולנועי, אבל אנחנו בהחלט ניקח את זה כסימן טוב.

סרטו החדש של סטיבן ספילברג 

הבמאי סטיבן ספילברג שעומד מאחורי הקלאסיקות "מלתעות", "פארק היורה" ו-"רשימת שינדלר", התחיל את הפרויקט הבא שלו והוא יהיה סרט שיתבסס על ילדותו. הסרט יקבל השראה מחייו של ספילברג שגדל באריזונה. מי שתשחק בסרט היא לא אחרת מאשר זוכת שני פרסי גלובוס הזהב, מישל ויליאמס. ויליאמס תשחק דמות בהשראת אמו של ספילברג. על-פי דיווחים סטיבן ספילברג יביים ויכתוב את הסרט יחד עם טוני קושנר עבור החברה שלו 'אמבלין אנטרטיינמנט'. 

© צילום: Kevin Winter/gettyimages_IL

ליידי גאגא מאחורי הקלעים

ליידי גאגא ואדם דרייבר ("סיפור נישואים"), מציגים מהפך מלא בסטייל שנות ה-90, לקראת סרט חדש מהבמאי רידלי סקוט בשם "House of Gucci". עלילת הסרט תעסוק בסיפור הרצח של מאוריציו גוצ'י, ראש בית האופנה 'גוצ'י' לשעבר, ונכדו של מייסד 'גוצ'י', בשנת 1995. מאוריציו גוצ'י נרצח על-ידי אדם לא ידוע חמוש באקדח בדרך למשרדו, זמן קצר לאחר הרצח חשדות התעוררו כי אשתו לשעבר, פטריציה רג'יאני מרטינלי היא זו שארגנה את הרוצח השכיר והיא הורשעה לאחר מכן. מי שתשחק את מרטינלי היא זוכת האוסקר ליידי גאגא, ואדם דרייבר יגלם את גוצ'י. גאגא שיתפה בחשבון האינסטגרם שלה תמונה שלה ושל דרייבר לבושים בבגדים של שנות ה-90, ואנחנו הכי מחכים לסרט הצפוי להשתחרר בנובמבר 2021. 

"קריד 3" מגיע

לאחר דיבורים על הבכורה הבימאית של מייקל בי ג'ורדן בסדרת בת לסרטי "רוקי" (שעדיין לא ברור אם באמת תראה את אור היום), הוא דווקא עושה זאת בסרט "קריד 3" שהוא גם מככב בו לצד השחקנית טסה תומפסון. הסרט קיבל תאריך שחרור לחג ההודיה של 2022 (נובמבר) מה שנותן אור ירוק לסרט להתקדם בעבודתו. מתרגשים?

© צילום: באדיבות yes

הסיבה שסרטי 'מארוול' לא ישוחררו ל-'דיסני+'

כל עוד קווין פייגי, נשיא 'מארוול', נמצא בסביבה - סרטים של 'מארוול' לא יצאו לראשונה לרשת הסטרימינג 'דיסני+' אלא לבתי הקולנוע. למרות הפרויקטים החדשים (כמו "וונדה ויז'ן") של 'מארוול' שמגיעים לרשת הסטרימינג, ישנה סיבה למה סרטים לא ישוחררו בבכורתם לשם ויוקרנו בבתי הקולנוע. כך אמר קווין פייגי בראיון לאחרונה כשנשאל על המסירות שלו לשמר את השחרור הקולנועי: "זה בלתי אפשרי [לא להיות, כאשר אתה] הולך לערב הפתיחה ל-23 סרטים, בבתי קולנוע עמוסים, ולראות את התגובה של הצופים בסרטים. זה מה שמניע אותנו באופן יצירתי כשאנחנו עושים את כל אלה, בוודאי כשהגענו לשיאם ב-"הנוקמים: סוף המשחק" ו-"רחוק מהבית". אין דבר יותר טוב מזה, ואנחנו לא רוצים לאבד את זה. אני מקווה שלא נצטרך. אם אין מקום אחר לשים את הסרטים האלה, זו שיחה אחרת, אבל אני מעודד על ידי בתי הקולנוע שמחזיקים מעמד. כמו כן, מה שקורה בחו"ל במדינות שבהן [המגפה] נמצאת תחת שליטה רבה יותר. נחשו מה? זה הטבע האנושי לרצות להיפגש ולחוות חוויה. זה ממשיך בדרכים גדולות מאוד במדינות שבהן הם מסוגלים."

קווין פייגי
קווין פייגי © צילום: gettyimges.IL\Jesse Grant

 אוליביה ווילד

אוליביה ווילד היא שחקנית, במאית ודוגמנית אמריקאית, שחגגה השבוע (ד') את יום הולדתה ה-37! היא כיכבה בכמה וכמה סרטים וביימה את הסרט "חורשות את הלילה" ועכשיו אחראית על בימוי הסרט "Don't worry darling" בכיכובם של הארי סטיילס (דנקרק) ופלורנס פיו (נשים קטנות).

תגובות