קמילה מנדס משתפת: "חוויתי התקפי פאניקה בסט של 'רייברדיל'". Robert Falconer\Netflix

קמילה מנדס משתפת: "חוויתי התקפי פאניקה בסט של 'רייברדיל'"

סדרת הנוער המצליחה שיחררה בחודש ינואר את העונה החמישית, אבל כעת, כוכבת הסדרה, קמילה מנדס, משתפת בהתקפי פאניקה שחוותה בתחילת צילומי של העונה

קמילה מנדס התראיינה לאחרונה למגזין "Health" בו תככב בשער של חודש אפריל. השחקנית שיתפה את הקוראים בהתקפי הפניקה שעברה על הסט, בתחושות מהיותה שחקנית לטינית בהוליווד וגם בשגרת הקורונה מהצד שלה.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

"כשהתחלנו לצלם את העונה החמישית בספטמבר, התחלתי לקבל התקפי פניקה", שיתפה הכוכבת ופירטה: "זה היה מוזר בשבילי. אני חושבת שזה היה בגלל שהייתי בונקובר והגבול היה קרוב. אף אחד לא יכל לבוא לבקר אותנו. אתה מתחיל להתגעגע הביתה ולחיים שלך, ואין לך חברים מהבית שאיתך. אני מוקירה תודה על העבודה, שלא תחשבו שלא".

כמו כן ציינה מה עזר לה להתמודד עם אותם ההתקפים: "אמבטיות עוזרות עם התקפי הפניקה. למדתי גם ברגעים האלה להניח את הפלאפון בצד ולקחת הפוגה מהטכנולוגיה. להיכנס לאמבט עם מוזיקה וספר. אף פעם לא עשיתי את זה לפני הקורונה ועכשיו אני אוהבת את מה שלמדתי בתקופה הזאת".

בתחילת דרכה, כשקיבלה את התפקיד ב"ריברדייל", קמילה למדה משחק ב-NYU. היא לא ציפתה שהתפקיד הזה יהיה כל כך משנה חיים. היא הייתה צריכה להתרגל לסיטואציות שלא חוותה לפני טוקבקים. "כשיש לך כמות כל כך עצומה של מעריצים, יש גם מפיצי שנאה שבאים יחד עם זה. אבל זו גם הייתה חווית למידה טובה. זה מכריח אותך לקבל ולהרגיש בנוח עם העובדה שלא כולם הולכים לאהוב אותך - וזה בסדר. זה שיעור מאוד חשוב שלמדתי בתחילת הקריירה".

© Netflix/DEAN BUSCHER

קמילה מספרת שכשהתחילה את הקריירה ונבחנה לאודישנים שונים, היא הרגישה שהדבר קבוע - או שיש תפקידים לנשים לבנות או לנשים לטיניות דוברות ספרדית. היא נולדה וגדלה כלטינית (גדלה בארצות הברית ומדברת פורטוגזית). "פעם, באמת הרגיש שלא היה מקום לאנשים עם רקע כמו שלי בהוליווד, אבל היום אני חושבת שאנשים מתחילים להבין מגוון סוגים של נשים לטיניות ומעל הכל - מגוון סוגים של אנשים עם רקעים שונים וחוויות שונות. אין דבר כזה חוויה אמריקאית אחת או חוויה לטינית אחת".

כמו כולם, גם שגרת החיים של קמילה השתנה מאז פרוץ מגיפת הקורונה. "בחיי היומיום שלי אני מאוד חברתית. אני אוהבת את חברים שלי וצריכה להכריח את עצמי להיות לפעמים לבד. אבל בסגר למדתי כמה אני אוהבת לבלות זמן עם עצמי", היא מספרת. "כשהכל התחיל החיים שלי רצו ללא הפסקה. לא דמיינתי שיהיה לי זמן רק לשבת עם עצמי. זה גרם לי לסדר את ההעדפויות שלי מחדש".

תגובות