בינג' כחול-לבן: אלו הסרטים שאפשר להכיר דרכם את ישראל. מרב מרודי, באדיבות yes, גיורא ביח

בינג' כחול-לבן: אלו הסרטים שאפשר להכיר דרכם את ישראל

לכבוד חגיגות יום העצמאות הכנו לכם בינג׳ ישראלי מטורף - עם כל הסרטים שאתם צריכים בשביל להכיר את הארץ הקטנטונת שלנו קצת יותר טוב

אוהבים סרטים ומחפשים דרך יצירתית לחגוג עצמאות? אנחנו כאן בשבילכם. אלו הסרטים לראות שיעשו לכם טוב בלב ויספרו לכם על ארץ ישראל.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

סאלח שבתי
"סאלח שבתי" הוא אחד הסרטים הישראלים שחובה לראות, ועם צוות שחקנים שרק מחזק את הטענה הזו. אריק איינשטיין, גילה אלמגור וחיים טופול בקומדיה הישראלית הזו בשחור לבן מביאים לנו סרט אייקוני, מצחיק, אבל שגם נוגע במציאות האמיתית ששררה בחברה הישראלית בעבר (בצורה סאטירית). הסרט היה הסרט הישראלי הראשון שהיה מועמד לאוסקר בקטגוריית "הסרט הזר הטוב ביותר" ואף זכה בפרס בגלובוס הזהב בקטגוריה זו. אם אתם מחפשים לראות משהו קליל, ישראלי, ישן וטוב - זה הסרט בשבילכם.

 

פלאפל אטומי
מאותו במאי של הסרט האייקוני "מבצע סבתא" (דרור שאול), מגיע הסרט המודרני יותר "פלאפל אטומי". הסרט הזה גם הוא קומדיה ישראלית (הפעם בצבע) שעוסקת בנושאים כמו מלחמה, הצבא, כור אטומי וכן, גם פלאפל. הסרט לא ישאיר אתכם אדישים וממש לא כדאי לכם לפספס אותו.

הנשף
סרט שבהחלט עשה לא מעט רעש כשיצא לראשונה, "הנשף" הוא סרט דרמה ישראלי שמספר על קבוצת בנות שרוצות לעשות ניתוח קוסמטי בשוק השחור לקראת הנשף המתקרב, כאשר לאחת מהן יש סיבה נוספת וסודית לנסיעה. בסרט מככבות סתיו סטרשקו, נצנת מקונן ונועם לוגסי.

 
 
 
 
 
 
 
 
 

גבעת חלפון אינה עונה

נחזור קצת אחורה בזמן ונעצור בסרט הבלתי-נשכח "גבעת חלפון אינה עונה". הסרט הוא גם כן קומדיה, שמספרת על חווית המילואים בצה"ל ומציג אותה כאבסורדית לאחר מלחמת יום הכיפורים ועל כל מה שבאמצע. אין ספק שאם עוד לא ראיתם אותו, זה הזמן, ואם כן - הגיע הזמן לצפייה חוזרת!

 

קזבלן
סרט-מחזמר בכיכובו של יהורם גאון. הסרט מספר על הצבא, על הקונפליקט העדתי שהיה מרכזי בארץ בעבר ועל אהבה - כל זה מלווה בשירים זכורים ביותר ושלא יצאו לכם מהראש. אז למה אתם מחכים?

 

סיפור אחר
סרט שעוסק בזוג צעירים ישראלים שחזרו בתשובה ועומדים להתחתן, של הבמאי הישראלי המוערך אבי נשר. הסרט מלא ברגש, שחקנים טובים (ג'וי ריגר למשל) ופסקול שלא מאכזב שאותו כתב נתן גושן, המשחק גם בתפקיד ראשי.

 
תגובות