זה כאן: הטריילר החדש ללהיט הבא של מארוול. צילום מסך מהטריילר (Marvel Entertainment)

זה כאן: הטריילר החדש ללהיט הבא של מארוול

אחרי ש'מארוול' שחררו לעולם את הסדרות "וונדה ויז'ן" ו-"הפלקון וחייל החורף", אנחנו לא יכולים לחכות לכל הסרטים שהולכים ומתקרבים. היום (ב') יצא הטריילר לסרט "שאנג צ'י ואגדת עשר הטבעות" והוא נראה כמו הלהיט הבא

הטריילר החדש של מארוול לסרט ״שאנג צ׳י ואגדת עשר הטבעות״, מציג לנו את דמותו המסקרנת בסרט שנראה לא מהעולם הזה - תראו בעצמכם.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

סימו ליו מככב בתפקיד הראשי בסרט בתור שאנג צ'י, אמן אומנויות לחימה שנראה בטריילר יחד עם דמות בשם קייטי, אותה מגלמת אקוופינה. בסרט אנחנו עתידים לפגוש את ארגון "עשר הטבעות" שמוכר לחלקכם מהסרט "איירון מן" הראשון, רק שבניגוד ל-"איירון מן 3" (אזהרת ספוילר) כאן אנחנו צפויים לראות את המנדרין האמיתי כנבל הסרט. בטריילר אנחנו רואים המון אקשן שלא כל כך מרגיש כמו סרט טיפוסי של 'מארוול' אבל בהחלט נראה מבטיח. ככל הנראה ״שאנג צ׳י״ יוביל אותנו לתובנות חדשות וחשובות לגבי היקום הקולנועי ויחשוף אותנו לדמות החדשה. צפו בטריילר:

 

הלהיט המסתמן עתיד להשתחרר ב-3 בספטמבר, 2021 (בארצות הברית), לאחר מספר דחיות בשל מגפת הקורונה. בסרט מככבים גם טוני לונג שעתיד לשחק את המנדרין, פלוריאן מונטאנו ומישל יאו. הבמאי הוא דסטין דניאל קרטון ועל התסריט אחראים דיוויד קלהאם וג'ים סטארלין. סימו ליו ידוע בעיקר מתפקידו בקומדיית המצבים "המכולת של קים" והוא בהחלט נראה מבטיח לתפקיד בטריילר הזה. אקוופינה כנראה מוכרת לכם מסרטים כמו "עשיר בהפתעה" ו-"אושן 8", אנחנו לא יכולים לראות את שניהם על המסך בסרט המלא!

תגובות