רכילות בקטנה: תלונה על תקיפה מינית נגד כוכב היוטיוב. adobestock (אילוסטרציה)

רכילות בקטנה: תלונה על תקיפה מינית נגד כוכב היוטיוב

השבוע ב״רכילות בקטנה״: כוכב האח הגדול מקבל תפקיד משחק ראשון, עמנואל לוי חושפת פרט מפתיע על הפרידה, שירה לוי בפנייה חשובה לנוער וג׳סטין ביבר פותח את האמת על הנישואין עם היילי

אם הייתם עסוקים בלנקות את ספריי השלג ולא הספקתם להתעדכן בכל מהשקרה בעולם הבידור - גם השבוע עשינו לכם סדר!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

לא הכל ורוד

כמעט שלוש שנים עברו מאז שהזוג הכי מדובר בהולייווד ג׳סטין והיילי ביבר נישאו. אך נראה שלא הכל היה מושלם כמו שאולי חשבנו. בראיון השבוע ביבר חשף כי שנת הנישואים הראשונה הייתה לו הכי קשה והנישואים היו מסוג של "שליחות" לטובת העתיד שלו. בנוסף סיפר כי התמודד עם הקשיים האישיים והרגיש חוסר אמון וטראומות, "קרו כל הדברים שאתה לא רוצה להודות בפני האדם שאתה איתו, כי זה מפחיד ואתה לא רוצה להפחיד אותם", אמר הכוכב.

החתונה הפוטוגנית
החתונה הפוטוגנית © צילום מסך מאינסטגרם @justinbieber

מגיע לכולן

זוכת ״האח הגדול״ 2020, תקוה גדעון, החליטה להרים את הכפפה וליצור מותג איפור מיוחד שיתאים לגוון של כהות וכהי עור עליו היא עובדת כשנה. גדעון סיפרה שההחלטה נבעה מזכרונות ילדות ובהן היו מקומות אשר לא התאימו את ההיצע גם לכהי עור וכי זה הזמן שלה לתרום לשינוי בנושא. ״אני יודעת שאני לא ממציאה את הגלגל ואולי זה גם מוקדם מדי לספר. אבל לא יכולתי לשמור יותר בבטן והחיוך שלי מסגיר אותי בכל פעם ששואלים אותי ׳תקוה, מה הדבר הבא שאת הולכת לעשות?׳.

אומרים לא לעישון

כוכבת הנוער שירה לוי, נבחרה כפרזנטורית של קואליציית ארגוני הבריאות Lung Ambition בישראל בקמפיין חדש למניעת עישון בקרב הנוער. הפרויקט הוקם על ידי ארגוני בריאות והוא פועל בלמעלה מ-50 מדינות ברחבי העולם. כ-80% ממקרי התחלואה בסרטן ריאה נגרמו כתוצאה מעישון, ושיעורי ההישרדות מסרטן ריאה נמוכים. הפרויקט נועד למנוע תחלואה עתידית של סרטן ריאה באמצעות קמפיין דיגיטלי נרחב למניעת עישון בקרב צעירים ובני נוער. הקמפיין יעלה בכל הפלטפורמות הדיגיטליות ביניהן פייסבוק, טיקטוק, אינסטגרם ועוד.

©עומר וקסלר,  באדיבות יחסי ציבור

לא מבזבז זמן

פחות מחודש מאז שעונת ״האח הגדול״ הסתיימה, וכבר יוצא האח הגדול דניאל לוין, שחתם בסוכנותו של רוברטו בן שושן, הצטלם לתפקיד משחק ראשון בעונה החדשה של התוכנית "צומת מילר". כעת נותר רק לחכות.

© באדיבות יחסי ציבור

למרבה האירוניה

הכוכבת הצעירה אוליביה רודריגו שיחררה רק לפני ארבעה חודשים את הלהיט "Driving License" (רישיון נהיגה) והשבוע, באופן אירוני קיבלה רודריגז דו"ח חנייה בעיר מגוריה לוס אנג'לס. שיר הלהיט שלה הוא השיר העשירי בהיסטוריה שהופיע לראשונה במקום הראשון במאה השירים החמים, אז אולי רישיון נהיגה יישאר רק כמטאפורה. או שאולי כדאי להסיק את המסקנות להבא...

מהיוטיוב אל בית משפט

כוכבת הטיקטוק ג'סטין פרדייס, העלתה לאחרונה סרטון ליוטיוב ובו מספרת שכוכב היוטיוב ג׳ייק פול תקף אותה מינית בזמן שהתארחה בבית שלו לטובת סרטון בשנת 2019. פרדייס אמרה כי המתינה שנתיים לספר על המקרה משום שחתמה על הסכם איסור פרסום, דבר שנדרש לכאורה מכל האורחים שנכנסו לביתו של פול. שלושה ימים לאחר שפורסם המקרה הצוות המשפטי של פול הגיב: "פול מודע לכל האירוע ומכחיש לגמרי את הטענה".

 



הצד שלה

עמנואל לוי חושפת מעט על פרידתה מגל זהבי בעקבות שאלות עוקביה, וסיפרה: ״הוא זה שנפרד ממני. זה מאחוריי ולא רלוונטי. אני במקום מדהים בחיים שלי״. בנוסף, רמזה בסטורי אחר בתוך רשימת התכונות שהייתה רוצה בגבר, ובהן: ״שלא יהיה לו אגו כי אין לי זמן לריבים. שלא יברח מהבעיות שלו ויתמודד איתן״.

© צילום מאינסטגרם

זמן להשיק

השבוע התקיימה השקה לחנות פופ אפ של FILA לילדים, ובמסגרת האירוע הושקה קולקציית אביב-קיץ החדשה. באירוע כמובן הופיעה לא אחרת מאשר קים אור אזולאי, פרזנטורית המותג בארץ, יחד עם נטלי דדון, עינת שרוף, מור סילבר, איגי ועתי מ״זוג מנצח״ ועוד רבים ואהובים.

© רפי דלויה, באדיבות FILA

אזהרת התמכרות!

השבוע התקיימה גם השקת הסדרה החדשה, ״אזהרת מסע״, שעלתה ב-“HOT”. שלום מיכלאשווילי סיים להאכיל ולקלח את שלושת ילדיו, והספיק להגיע אל הפרמיירה – כדי לפרגן לעמוס תמם, חבר הילדות. תמם ואשתו הגיעו רגע אחרי הולדת בנם, איתן, עידן שקרוקה, ואף דניאל ליטמן הספיק להגיע בין בדיקת קורונה אחת לאחרת, ובין לבין ימי הצילום שלו לסדרה ״בעלת החלומות״, שהיוו עיסוקו המרכזי בימים האחרונים.

© רפי דלויה, באדיבות HOT

טיפים מהכוכב

זה ידוע שאחד הסלבס הכי אהובים בטיקטוק שזוכים לעשרות מיליוני לייקים וצפיות הוא לא אחר מאשר ג׳ייסון דרולו. הזמר אף התארח בפודקאסט בו סיפר למה הוא כל כך מצליח באפליקציה.״אני לא מנסה רק לפרסם את המוזיקה שלי, כמו רוב הזמרים באפליקציה״, שיתף. ״כשאנשים מגיעים לשיא שלהם, הם מתחילים להאט. ואם הם עושים את זה, אנשים אחרים יכולים להשתלט על הפינה שלהם. ואני לא נותן לזה לקרות״, הוא מסיים. כרגע לזמר האהוב יש מעל למיליארד לייקים וצבא של 45 מיליון עוקבים מכורים.

ילד נצחי

כוכב הילדים אופק כבר חוגג 30. אל מתחם התחנה בתל אביב הוא הזמין כמה חברים טובים וחגג את הקידומת החדשה. בין החברים שהגיעו הם אביבה תבורי, טל מוסרי, מושיקו מור, אסף אשתר ועוד רבים. ביניהם גם בן אל תבורי עם החברה ואימו.

© אור גפן, יחסי ציבור
תגובות