יום האחים והאחיות: דמויות האחים שאהבנו מהסרטים. צילום: באדיבות yes ופורום פילם

יום האחים והאחיות: דמויות האחים שאהבנו מהסרטים

היום (ד') הוא יום האחים והאחיות, אז אם אתם תמיד אומרים שאתם והאחים שלכם יכולים לככב בסרט משלכם - זו הכתבה בשבילכם

כולנו מכירים את הזוגות, החברויות והמשפחות האייקוניות בסרטים, אבל מה עם מערכות היחסים האייקוניות של אחים? הכנו לכם רשימה של כל דמויות האחים והאחיות מהסרטים שאתם חייבים להכיר.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

אנה ואלזה

נתחיל בזוג האחיות שכבש את העולם בסערה (תרתי משמע) - אנה ואלזה. שתיהן מופיעות בסרט "לשבור את הקרח" כאשר אלזה מסתירה את הכוחות שלה (היכולת ליצור קרח ושלג) מאחותה ומשאר העולם. במהלך הסרט מוצגת לנו מערכת היחסים המיוחדת של השתיים, והסרט גורם לנו לרצות לצאת להרפתקה משוגעת עם האחים שלנו, רצוי בשלג.

אנה ואלזה
אנה ואלזה © צילום: Disney באדיבות yes

גאמורה ונביולה

ליקום הקולנועי של 'מארוול' יש לא מעט דמויות אייקוניות (ועוד נגיע לעוד כמה) אבל שתיים מהן הן האחיות גאמורה ונביולה, שמופיעות בסרט "שומרי הגלקסיה". לא נחשוף הרבה פרטים לטובת מי שלא עוקב אחרי הסרטים, אבל נציין רק כי זו לא מערכת היחסים הכי פשוטה, אבל היא ללא ספק מרגשת ומלאה בהתפתחויות. 

ביאנקה וקאט

האחיות קאט וביאנקה מופיעות בסרט "10 דברים שאני שונאת אצלך". הסיפור מתחיל בתלמיד חדש בשם קמרון שמאוהב בביאנקה, אבל לאביה יש חוק שהיא לא תצא לדייטים עד שאחותה הגדולה, קאט, לא תהיה בזוגיות. קאט היא טיפוס מרדני ומאיים, מה שמסבך את המצב בשביל קמרון, אבל יש לו תוכנית. קאט וביאנקה לא יכולות להיות שונות יותר, אבל לאט לאט אנחנו מבינים שלא הכל כמו שהוא נראה, והן מגלות צדדים שונים אחת בשנייה. 

© צילום: Richard Cartwright באדיבות yes

 איאן וברלי

איאן וברלי לייטפוט הם שני אחים שחיים בעולם הקסום של סרט האנימציה "קדימה". כששני האחים עוברים את גיל 16, אמם נותנת להן חבילה שאביה ביקש שיקבלו. בחבילה הם מוצאים הוראות ומצרכים לכישוף שיוכל להחזיר את אביהם לחיים ליום אחד, אולם הכישוף משתבש והם מצליחים להחזיר רק את החצי התחתון של אביהם. שני האחים יוצאים למסע לא מהעולם הזה כדי לתקן את הכישוף.

© צילום: באדיבות פורום פילם

קטניס ופרים

הסרט "משחקי הרעב" הביא למסך המון דברים מסקרנים ומיוחדים, אבל הוא גם שם במרכזו את שתי האחיות האהובות עלינו - פרימרוז וקטניס אוורדין. בתחילת הסרט הראשון, קטניס מתנדבת למשחקי הרעב כדי להציל את אחותה, מה שמראה לנו כמה היא אוהבת ונאמנה לה. במהלך הסרטים אנחנו מקבלים עוד רגעים שובי לב של השתיים, שגורמים לנו רק לאהוב את שתיהן עוד יותר.

© צילום: באדיבות yes

אנני והולי 

הסרט "אבא מתארס" הוא אחד הסרטים האייקונים ביותר שיש, והדמויות הולי ואנני הן אולי זוג האחיות הכי מפורסמות שיש בקולנוע. בסרט הולי ואנני נפגשות לראשונה במחנה קיץ, ומגלות שהן בעצם תאומות, הוריהן גידלו כל אחת מהן במקום אחר בעולם. לאחר שמבינות זו, מחליטות להתחלף ולהכיר את ההורה של השניה שמעולם לא הכירו. את השאר נשאיר לכם לגלות בעצמכם, אבל בואו רק נאמר שזה בהחלט שווה צפייה.

לוקי ות'ור

בחזרה ל'מארוול' - אל הרעם ת'ור ואחיו אל הקונדס לוקי (כריס המסוורת' וטום הידלסטון), הם בהחלט זוג אחים משעשע במיוחד. כל מי שעוקב אחרי הסרטים מבין כמה באמת מערכת היחסים הזו היא מסובכת, ובלי ספויילרים רק נאמר שהיא מצחיקה בהחלט. לוקי ות'ור הן דמויות שממש מוסיפות לנו חיים והומור ליקום של 'מארוול' ולקולנוע בכלל, וכאלו שלא כדאי לפספס (מופיעות בסרט "ת'ור").

© צילום: באדיבות yes

רוקסי וג'יין

רוקסי וג'יין ריאן הן תאומות שאותן מגלמות התאומות אולסון (אשלי ומרי-קייט) בסרט "יום בניו יורק". רוקסי וג'יין אולי דומות במראה, אבל שונות בתכלית באופי ולא מסתדרות כלל. יום אחד הן נקלעות למבצע עוקץ במקרה ונאלצות להסתדר אחת עם השנייה כדי לצאת מהמצב. גם סרט זה זכור במיוחד ובהחלט יהיה כיף לצפייה עם האחים, האחיות ועם כל המשפחה.

 

 

תגובות