אלו הסרטים הכי טובים של נטפליקס עד כה ב-2021. באדיבות Netflix

אלו הסרטים הכי טובים של נטפליקס עד כה ב-2021

מחפשים מה לראות בתקופה הזאת? אולי הכתבה הבאה תסייע לכם! קבלו את ציוני המבקרים לסרטים המקוריים של נטפליקס שיצאו עד כה בשנת 2021

מהם הסרטים המוצלחים של נטפליקס עד כה בשנת 2021? אתר ״Justjared״ אסף את ציוני הסרטים על פי דירוג אתר ״Rotten Tomatoes״ (המרכז את ציוני המבקרים מסביב לעולם). מי בטופ? ובכן, יש הפתעות!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

במקום ה-17: סרט גיבורות העל ״כוח הרעם״, שקיבל ציון של 21% (מתוך 100) מאתר ״Rotten Tomatoes״. הסרט מדבר על עולם בו יש נבלי על אכזריים ללא גיבורים שילחמו בהם. הסיפור עוקב אחר שתי חברות ילדות שכל אחת מתפתחת לכיוון אחר בחיים - האחת מוצלחת וחוקרת והשנייה עוברת מעבודה לעבודה. מפגש של השתיים שנים אחרי מוליד תאונת עבודה שהופכת את שתיהן לצוות גיבורות על.

 

במקום ה-16: הסרט שיצא בשבוע שעבר, ״האישה בחלון״, שהסתפק בציון של 29%. הסרט עוקב אחר אנה פוקס (איימי אדמס) שמרגישה הכי בטוחה כשהיא מתבוננת בעולם מאחורי החלון שלה. עד שמשפחת ראסל עוברת מעבר לרחוב, והיא עדה למשהו בלתי נתפס. השאלה היא מה באמת קרה?

 

במקום ה-15: ״שטח קרב״ שהושק בינואר האחרון. הסרט קיבל ציון של 36% בלבד. העלילה עוקבת אחר טייס מזל"טים, סגן הארפ (דיימסון אידריס) שנשלח לאזור צבאי קטלני לאחר שלא ציית לפקודות, הוא מוצא את עצמו עובד אצל סרן ליאו (אנתוני מקי), קצין אנדרואיד המפקח על איתור מכשיר יום הדין.

 

עוד ברשימה: במקום ה-13 הסרט המשפחתי ״יום הכן״ עם ציון של 48%;״קיץ של אהבה״ במקום ה-12 עם ציון 52%; ״מלקולם ומארי״ בכיכובה של זנדאיה מדורג במקום ה-11 עם ציון של. 57% ובמקום העשירי הסרט ״מפלצת״ עם ציון של 67%.

 

בין הדירוגים הטובים ביותר אפשר למצוא את: ״מוקסי״ במקום התשיעי ועם ציון נחמד של 70%. הסרט מספר על מהפכה של בנות בבית ספר סקסיסטי; הסרט השלישי והאחרון בסדרת סרטי ״לכל הנערים שאהבתי״ (״לעולם ועד״) מסתפק במקום השישי והמכבוד ועם ציון של 78%. רק נזכיר שהלילה הסרט זכה בתואר ״הסרט הטוב ביותר״ בפרסי MTV לקולנוע ולטלוויזיה.

 

במקום השלישי: הסרט ״אוהנה: לחפש את האוצר״ שקיבל את הציון 85%. מדובר בסרט הרפתקאות לכל המשפחה על שני אחים שמחפשים אוצר אבוד בהוואי.

 

במקום השני: ״החפירה״ עם ציון של 88%. הסרט מתרחש בימי מלחמת העולם השנייה והוא עוסק באלמנה עשירה ששוכרת ארכיאולוג חובב כדי לחפור באחוזת הקבר המשפחתית שלה. כשהם חושפים תגלית היסטורית, העבר של בריטניה מהדהד נוכח חוסר הוודאות שצופן העתיד.

ובמקום הראשון: ״הטיגריס הלבן״ שקיבל ציון גבוה של 92%. הסרט עוקב אחר נהג הודי שאפתן שמנצל את חוכמתו כדי לצאת מקו העוני ולהפוך ליזם.

 
תגובות