רכילות בקטנה: מה יקרה עם הפסטיגל?. מתוך My פסטיגל

רכילות בקטנה: מה יקרה עם הפסטיגל?

השבוע ב״רכילות בקטנה״: אדיסון ריי על החוויה המפחידה עם המעריצים, האיחוד של כוכבי ״פוראבר״, הזמר שעוזב את הלהקה המוכרת וגם: גל גדות מאשרת את הדיווחים

למרות השבוע הלא פשוט הזה, החלטנו לסכם לכם כמה מהאירועים הבולטים שקרו השבוע בעולם הבידור, רגע לפני שמבצע ״שומר החומות״ החל.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

רוקדים יחד

אחרי שהצטלמה לקמפיינים הבינלאומיים הנחשקים של בתי אופנה כמו איב סאן לורן, קלווין קליין, מיו מיו ופולו ראלף לורן, הדוגמנית הבינלאומית דורית רבליס נבחרה לככב בקליפ החדש של משה פרץ שייקרא ״תרקדי״.

עושים זאת רשמי

אחרי חשיפת הזוג לראשונה בפרוגי, כוכבי ״מקיף מילאנו״ - רן מושיוב ונאיה בינשטוק (״פלמח״, ״פול גז״) שחררו עבורנו תמונה זוגית שלהם. השניים מנהלים זוגיות מתחת לרדאר במשך כשבעה חודשים. בשבועות האחרונים הם הפסיקו להסתיר ובשבוע האחרון, לאחר הפרסום בפרוגי הם גם עלו יחד ללייבים ב״כאן חינוכית״ עבור ילדי הדרום.

© צילום פרטי

וונדר וומן אמיתית

רגע לפני שהיא נדרשה להתייחס למאורעות בישראל, גל גדות אישרה בתחילת השבוע בראיון ל-N12 על מה שקרה עם הבמאי ג׳וס ווידון במהלך העבודה על ״ליגת הצדק״. כזכור, זה איים על הקריירה שלה לאחר שגדות העירה לו על כך שהיא לא אוהבת את איך שהדמות שלה יוצאת אגרסיבית מדי בסרט. "הוא קצת איים על הקריירה שלי ואמר שאם אעשה משהו, הוא יאמלל את הקריירה שלי, ופשוט טיפלתי בזה במקום", שיתפה גל בראיון.

© באדיבות yes

מזל טוב!

בצל המצב הבטחוני, השחקן גל אמיתי נישא ברביעי האחרון לבת הזוג שיר לוינסון. השניים קיימו אירוע חתונה בשקיעה אליו הוזמנו המשפחה והחברים הקרובים וביניהם כמה שמות מוכרים כמו עמית פרקש, תובל שפיר, דניאל מורשת ונוספים.

פרידה מפתיעה

ג'ואל פימנטל הודיע במפתיע השבוע כי הוא עוזב את הלהקה המצליחה והאהובה ״CNCO״. בהודעה ששוחררה למעריצים מטעם הלהקה נאמר: ״אנו רוצים להתחיל ולומר עד כמה אנו באמת אוהבים אתכם ומעריכים את כל התמיכה שאתם מעניקים לנו יום יום ושנה אחר שנה. בדיוק בגלל הסיבה הזו אנחנו עצובים לספר לכם שאחרי חמש וחצי שנים בלתי נשכחות ומשנות חיים יחד, ביום שישי, ה-14 במאי, ג׳ואל יעזוב את הלהקה״. היום הלהקה תופיע יחד בפעם האחרונה בהרכב המורחב.

רגע לפני

את המסיבה הגדולה היא אומנם ביטלה לאור המצב, אבל כמה ימים לפני המבצע, יוצאת האח הגדול לינור סביניק חגגה את יום הולדתה ה-26, עם כמה מהחברות הטובות שלה במסיבת יאכטה סודית מושקעת במיוחד ומצומצמת אל מול השקיעה של הים. את המסיבה הפיק לה חברה הטוב שון בלאיש, יחד עם שף פרטי, סושי, עוגה, פרחים והפתעות נוספות.

© אור גפן

מלחיץ!

אדיסון ריי שיתפה השבוע החווית המעריצים הכי מפחידה שהייתה לה. ״"פשוט שמעתי משהו כמו דלת רכב נטרקת ממש חזק מול הבית שלי. חשבתי לעצמי 'אה, מה לעזאזל?' כאילו, אתה לא באמת חושב על זה הרבה. ואז פתאום צורחים מלמעלה ממש חזק כמה גברים בסביבות חצות בלילה. רצתי למעלה הכי מהר שיכולתי. בכיתי. אני רעדתי. באתי לאבא ואמרתי לו: 'אבא, פשוט שמעתי מישהו צורח את שמי'״.

© Gettyimages.IL/Kevin Winter

חוזר לפסטיגל

בזמן שמשאי ומתן מתקיימים עם כוכבים שונים בנוגע להשתתפותם בפסטיגל הבא, אורי גרוס בישר אתמול (ה׳) באינסטגרם שלו כי הוא חוזר לכתוב את המופע האהוב. עבור גרוס יהיה מדובר בפסטיגל רביעי, שכן כתב בעבר את ״היי סקול פסטיגל 1 ו-2״ ו-״סטורי של פסטיגל״.

גרוס ודנקר
גרוס ודנקר בהשקת ״גיבור אמיתי״  © אור גפן

עוד בנושא הפסטיגל

בימים אלו מגייסים את הרכב הרקדנים למופע בהובלת הכוריאוגרף עוז מורג. על פי כרזת האודישנים התגלה כי צילומי הסרט המקדים למופע יתקיימו בתחילת חודש יולי. זה לא הכל - אחרי ששאלתם לא מעט בנושא - בפסטיגל אכן נערכים לקיום מופע פיזי, לאחר שבשנה שעברה הוא נערך במתכונת וירטואלית ואינטרקטיבית.

 

לא רק אבא ובת

אחרי שכיכבו יחד בסדרת הנוער ״פוראבר״ בתור אב ובת, לי בירן וליאנה עיון הצטלמו השבוע לקליפ חדש של כוכב אחר מהסדרה - טל טירנגל (יחד עם צ׳וקוש). השניים נפגשו השבוע, קצת לפני שהחלו האזעקות והצטלמו בחיק הטבע.

© מתוך אינסטגרם

שיתוף פעולה מפתיע

דניאל מורשת, בן זיני, עינת שרוף וניר רון (״צמחוני מהפיג׳מות״) הצטלמו השבוע לסרט סטודנטים חדש בהרצליה שייקרא ״דירה להשכיר״.

ידחה?

מה יעלה בגורל הסינגל החדש של תובל שפיר? כזכור, הכוכב צילם קליפ לשיר חדש לפני כשבועיים והסינגל היה אמור הלשתחרר בקרוב, אלא שלאחר פנייתנו לכוכב, שיף אותנו כי במידת הצורך הוא ידחה את צאתו בעקבות המצב.

© ניצן דרור

לא חלום טוב

ב-HOT בידור בישרו השבוע כי צילומי הטלנובלה החדשה שלהם, ״בעלת החלומות״ נדחו בעקבות המצב ויחודשו לאחר הערכת מצב שתאפשר זאת. כזכור, בסדרה יככבו קאסט עתיר שחקנים מוכרים וביניהם: דניאל ליטמן, אליאנה תדהר, אודיה רש, עומר חזן, בר ברימר, מור סרוסי, צופית גרנט, ליאנה עיון, עומר נודלמן ונוספים.

 
תגובות