פרסי MTV לקולנוע ולטלוויזיה: ״וונדה וויז׳ן״ ו״לכל הנערים״ הם הזוכים. מתוך "Wondavision" (דיסני+), Katie Yu / Netflix

פרסי MTV לקולנוע ולטלוויזיה: ״וונדה וויז׳ן״ ו״לכל הנערים״ הם הזוכים

הטקס השנתי והמיוחד של ערוץ MTV חילק את הפרסים השנתיים שלו בקטגוריות הקולנוע והטלוויזיה. לא מעט זכיות נרשמו דווקא בתכני ״דיסני פלוס״ לצד פרסים נוספים ל״ברידג׳רטון״, ״לכל הנערים שאהבתי״ וכוכבי ״חופים של סודות״

טקס פרסי הקולנוע והטלוויזיה של MTV הכריז אמש (ג׳) על זוכיו הגדולים על המסך, ובו נרשמו כמה הפתעות מיוחדות למדי.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

הסרט הטוב ביותר הוא ״לכל הנערים שאהבתי: לעולם ועד״ (נטפליקס). מדובר בחותמת מעולה לסדרת הסרטים, שכן מדובר בסרט האחרון בטרילוגיה.

 

את פרס ההופעה הטובה ביותר בסרט קולנוע קטף השחקן צ׳דוויק בוזמן המנוח על תפקידו האחרון בסרט ״הבלוז של מא רייני״.

 

סדרת הטלוויזיה הטובה ביותר של השנה היא ״וונדה וויז׳ן״ של דיסני פלוס על שניים מגיבורי העל המסקרנים של מארוול. הסדרה זכתה לאהבת הקהל וכן למחמאות רבות מצד המבקרים. כוכבת הסדרה, אליזבת אולסן, קטפה את פרס ״ההופעה הטובה ביותר בסדרת טלוויזיה״. את פרס ״הנבל הטוב ביותר״ קטפה כוכבת אחרת מהסדרה - קתרין האן. אם זה לא הספיק - שתי השחקניות קטפו גם פרס משותף: ״הקרב בטוב ביותר״ (וונדה VS. אגתה).

 

הגיבור הטוב ביותר של השנה הוא אנתוני מקי מ״הפלקון וחייל החורף״ - של דיסני פלוס ומארוול. אנתוני גם צפוי להוביל את סרטו של ״קפטן אמריקה״ החדש. בנוסף, הפלקון וחייל החורף (מקי וסבסטיאן סטן) זכו בפרס ״הצמד הטוב ביותר״ על תפקידם בסדרה.

 

אדיסון ריי והשחקן טאנר ביוקנן שיככבו יחד בסרט החדש של נטפליקס ״יש לו את זה״, החליטו להגיש פרס ״הנשיקה הטובה ביותר של השנה״ בצורה מפתיעה במיוחד והתנשקו על הבמה רגע לפני ההכרזה על הזוכים.

למרות גניבת הפוקוס, את הפרס המיוחד קטפו השחקנים צ'ייס סטוקס ומדלין קליין, כוכבי הסדרה ״חופים של סודות״ (נטפליקס). השניים הם גם זוג בחיים האמיתיים, ולכן גם בטקס הם חלקו נשיקה פוטוגנית במיוחד.

 

הופעת הפריצה הטובה ביותר של השנה שייכת לשחקן רגה ז'אן פייג' מ״ברידג'רטון״, שהודיע שלא ימשיך לעונות נוספות בסדרה, על פי הערכות הסיבה היא שהפך לשחקן מבוקש במיוחד עם הצלחת הסדרה.

את פרס ״הופעת האימה הטובה ביותר״ קטפה השחקנית ויקטוריה פדרטי על תפקידה בסדרה ״מי מתגורר באחוזת בליי״ (נטפליקס).

השנה הוענק פרס ״Generation Award״ (״פרס הדור״) לשחקנית המצליחה סקרלט ג׳והנסון. השחקנית בעלה רזומה עשיר במיוחד שכולל את תפקידה כ״האלמנה השחורה״ בסרטי מארוול וכן תפקידים נוספים בסרטים: ״שכחו אותי בבית 3״, ״היצ׳קוק״, ״אישה טובה״, ״ג׳וג׳ו ראביט״, ״לוסי״, ״ספר הג׳ונגל״, ״בובספוג: הסרט״ ועוד רבים. במהלך נאום הזכייה של ג׳והנסון, שלא נכחה פיזית בטקס, היא חטפה סליים - עקיצה-מחווה הומוריסטית על טקס הנוער ששייך לערוץ בקבוצת ״ויאקום״.

 

פרס של כבוד בשם ״הגאון הקומי״ הוענק לשחקן סשה ברון כהן על תפקידיו השונים לאורך הקריירה וכן על תפקידו כבוראט האייקוני. את הפרס קיבל הכוכב מעצמו בדמות של בוראט - כי אין ראוי מרגע קומי בפרס שכזה.

 

הטקס ישודר עם תרגום בשידור חוזר הערב (ב׳) בשעה 21:00 בערוץ MTV ישראל.

 

תגובות