לכבוד סוף השנה: הסרטים לראות לפני סיום התיכון. צילום: באדיבות Netflix

לכבוד סוף השנה: הסרטים לראות לפני סיום התיכון

סוף השנה הגיע, ואם אתם מסיימים את התיכון ויוצאים לדרך חדשה וגם אם נשארו לכם עוד כמה שנים - אלו הסרטים שאתם צריכים לראות לפני סוף התיכון.

סרטים תמיד היו דרך לראות את העולם, וכמובן שאפשר לראות אותם בכל גיל, אבל בכל גיל כנראה נסתכל על כל סרט בצורה שונה - ואלו הסרטים שכדאי לכם לראות לפני סיום התיכון. 

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

הנשף 

נפתח את הרשימה שלנו בסרט נוער בועט וצבעוני שנקרא "הנשף". הסרט מציג נושאים חשובים (באופן כללי, ולבני נוער בפרט) כולל מיניות, אהבה וקבלה. הוא מספר על כוכבי ברודווי שרוצים לעלות שוב לכותרות לכן הם מחפשים מטרה לתמוך בה, ואז הם מגלים את אמה נולאן - תלמידת תיכון שנאסר עליה להביא את בת זוגתה לנסף. בסרט משחקים כוכבים מוכרים כמו מריל סטריפ, ג'יימס קורדן, ניקול קידמן ועוד רבים. בתפקיד הראשי מככבת ג'ו אלן פלמן. הסרט מיועד לנוער, אבל מקשר גם בין סיפורים מכל הגילאים, והוא מתאים לכולם.

 

 

באהבה, סיימון

גם "באהבה, סיימון" הוא סרט שפונה לכולם, וממש לא כדאי לכם לפספס אותו. הסרט מספר על סיימון, תלמיד תיכון שמסתיר מכולם את העובדה שהוא הומו. יום אחד סיימון מתחיל להתכתב עם מישהו אנונימי בשם "בלו" שחולק איתו את הסוד שלו, אבל אז ההתכתבות הזו מודלפת לכל בית הספר - וכולם מגלים את הסוד של סיימון. הסרט כיף לצפייה, מרגש וחשוב. 

מוקסי

אם אתם בקטע של מעורבות חברתית ומלחמה מחאתית על מה שאתם רוצים (וגם אם לא!) "מוקסי" זה הסרט בשבילכם. מבוסס על ספר, הסרט מספר על נערה שנמאס לה מהיחס המזלזל שנשים סובלות בבית הספר שלה, ומקימה תנועת מחאה נשית בשם "מוקסי". הסרט מרגש, מלהיב ולגמרי שווה צפייה!

 

מועדון ארוחת הבוקר

אמנם הסרט הזה לא חדש כמו שאר הסרטים ברשימה, אבל הוא בהחלט רלוונטי גם להיום. הסרט "מועדון ארוחת הבוקר" מספר על חבורת תלמידים שנשלחים לריתוק, כל אחד מסיבותיו שלו, והם מגלים שהם לא כל כך שונים זה מזה למרות מה שחשבו לראשונה. למרות שהעלילה מתקדמת קצת לאט, הסרט מומלץ בחום!

 

 

מותר לאהוב

הסרט "מותר לאהוב" הוא בהחלט פנינה נסתרת במחסן הסרטים של 'נטפליקס'. הסרט מספר על חברות לא קונבנציונלית שנוצרת בין אלי צ'ו, נערה מופנמת וחכמה שמסכימה לכתוב לנער מבית הספר שלה מכתבי אהבה לנערה שהוא אוהב. הסרט עדין ובעל מסר, נותן מקום לסיפורים חדשים ובעיקר מרגש לצפייה.

ליידי בירד

נסגור את הרשימה בבום עם הסרט "ליידי בירד". הסרט בכיכובה של סרישה רונן מספר על נערה שקוראת לעצמה ליידי בירד, וגרה במקום "בצד הלא נכון של המסילה" כפי שהיא טוענת. בסרט היא חווה חוויות מסעירות, מרגשות, קשות וטובות ואנחנו זוכים לחוות אותן איתה. זה סרט התבגרות מגניב, בוטה וקופצני שאולי יגרום לכם לקבל פרספקטיבה שונה על החיים.

 

 

תגובות