חדשות הקולנוע: מי תשחק את שלגיה החדשה?. צילום: DISNEY באדיבות yes

חדשות הקולנוע: מי תשחק את שלגיה החדשה?

לייב אקשן ל-"שלגיה" מלהק את השחקנית הראשית שלו, טריילר חדש הודלף ל-"יחידת המתאבדים" והצצה לסרט הבא של "שהאזאם". כל מה שקרה השבוע בעולם הקולנוע

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

אהבה מסרט ראשון

קיילי קווקו ("המפץ הגדול") ופיט דיווידסון ("SNL") מועמדים לככב בתפקידים הראשיים של סרט רומנטי חדש אם הכל ילך כשורה. שני השחקנים המוכרים, יגלמו זוג שנפגש בפעם הראשונה בסרט שיקרא "Meet cute", פתגם באנגלית המתאר את הפגישה הראשונה של זוג בה הם מתאהבים בנסיבות חמודות ומצחיקות. הסרט יעקוב אחר השאלה מה יקרה אם תוכלו לחזור בחזרה לעבר אל אירועים טראומטיים של בן/בת הזוג שלכם ולעזור להם לתקן אותם בכדי לעזור לפרטנר שלכם להיות הגרסה הכי טובה שיכולה להיות. לסרט עדיין אין תאריך יציאה לאור והופעתם של השניים עדיין בסימן שאלה.

סטיבן ספילברג ונטפליקס

הבמאי האגדי סטיבן ספילברג שאחראי על סרטים כמו "פארק היורה", "אינדיאנה ג'ונס", "רשימת שינדלר", "מלתעות" וכן גם "אי.טי: חבר מכוכב אחר" חוזר לעסקים עם חוזה חדש בשיתוף עם 'נטפליקס'. בעקבות מתחרים חדשים בתחום הסטרימינג כמו 'דיסני+' ו-'HULU', 'נטפליקס' מתחילים להילחץ ולשלוף כל טריק שיש להם בשרוול בכדי לשמור על תואר אחד משירותי הסטרימינג המצליחים בעולם. אחד מהדברים שהם עשו השבוע היה להחתים את החברה של ספילברג, "אמבלין פרטנרס" על חוזה אשר ידרוש מהחברה של ספילברג להפיק ל-'נטפליקס' מספר סרטים בשנה. נותר לקוות כי מאמציה של 'נטפליקס' יצילו אותה בעיקר לקראת הגעתו של השירות 'דיסני+' לארץ בחודש ספטמבר.

נטפליקס
נטפליקס © צילום: adobestock

פולאריס

הזוג המאורס חואקין פיניקס ורוני מארה יתאחדו שוב ויככבו ביחד בסרט חדש של הבמאית לין רמזי. לאחר ששיחקו כבר בעבר ביחד סרטים מצליחים כמו "היא" ו-"מריה מגדלנה" הזוג המנצח הולכים לכבוש את המסך בשנית בסרט "פולאריס" הסודי שנכון לעכשיו אין עליו שום מידע מעבר לשמו הנבחר. בראיון השבוע סיפרה הבמאית ראמזי כי "[חואקין] הוא משוגע, אבל הוא השחקן הטוב ביותר שאני מכירה." לסרט כנראה יקח זמן להגיע עד עלינו, בעיקר בגלל העובדה הפשוטה שלשני השחקנים יש לוח זמנים צפוף מאוד בחודשים הקרובים.  

מהירה ועצבנית 

השחקן וין דיזל ("מהיר ועצבני") חשף בראיון את דעותיו לגבי השחקנית החדשה שאולי תצטרף לסרטי "מהיר ועצבני". מי שאולי תצטרף לסרט החדש היא לא אחרת מאשר מדו ווקר, בתו של שחקן "מהיר ועצבני" פול ווקר שנהרג בתאונת דרכים קטלנית בשנת 2013. בראיון דיזל היה פתוח לאפשרויות בקשר להופעתה של מדו ווקר בסרט, וככל הנראה אישר כי מדו אכן מעוניינת להצטרף לסרט. "יש שני אנשים שקשה לומר להם לא, כשהם רוצים להיות בסרט. אחת מהן היא בתו של פול והשנייה היא בתי" אמר דיזל בראיון.

פול ווקר ז"ל
פול ווקר ז"ל © צילום מסך

החשיפה של דה רוק

השחקן דוויין ג'ונסון המכונה "דה רוק" חשף בעמוד האינסטגרם שלו רמז בנוגע לתאריך השחרור לסרט "Red Notice" של  'נטפליקס'. "דה רוק" רמז שהסרט ישוחרר כנראה בחג ההודיה האמריקאי, מי שישחקו לצד ג'ונסון הם גל גדות, ראיין ריינולדס וריטו אריה. הסרט יעסוק בעולם הפשע הבינלאומי, בו האינטרפול מוציא התראה עולמית נגד הגנב המבוקש ביותר בעולם האומנות, שיגלם ריינולדס. בסרט הושקע סכום ענק של כ-200 מיליון דולר (לפי "IMDb"), הסרט "Red Notice" הוא ההשקעה הגדולה ביותר  ש-'נטפליקס' עשתה עד כה.

"שהאזאם" חוזר ובגדול

במאי הסרט "שהאזאם: זעם האלים" דיוויד סנדברג, חשף שש חליפות גיבורים חדשות שנראה בסרט.  בתמונה שחשף סנדברג מופיעים אדם ברודי בתפקיד פרדי פרימן, גרייס פולטון בתפקיד מרי ברומפילד, רוס באטלר בתפקיד יוג'ין צ'וי, מייגן גוד בתפקיד דרלה דאדלי ו-די.ג'י קטרונה בתפקיד פדרו פניה. "לא יודע כמה זמן נוכל למנוע מתצלומי החליפות החדשות לדלוף אז הנה תמונה שצילמתי לפני כמה ימים" כתב דיוויד סנדברג.

לייב אקשן לשלגיה מצא את הכוכבת שלו

הסרט הקלאסי של 'דיסני', הלא הוא סיפורה של הנסיכה שלגיה, מקבל חידוש לייב-אקשן שזז במהירות - וכבר מצא את השחקנית הראשית שלו. את שלגיה צפויה לגלם (על פי דיווח של מגזין "Deadline") השחקני רייצ'ל זגלר. זגלר עתידה לככב בחידוש של סטיבן ספילברג לסרט "סיפור הפרברים" כמריה. את הסרט יביים מארק ווב, עם מארק פלאט שיפיק וההפקה צפויה להתחיל בשנת 2022. ככל הנראה יכתבו גם שירים נוספים לסרט. אנחנו הכי מתרגשים! ומה איתכם?

© צילום: DISNEY באדיבות yes

טריילר חדש ל-"יחידת המתאבדים"

הסרט החדש של "יחידת המתאבדים" מתקרב מרגע לרגע, והשבוע זכינו לראות טריילר חדש - אבל אולי לא בכוונה. ככל הנראה מדובר בהדלפה של הטריילר, בעיקר מכיוון שבכותרת הסרטון כתוב "נא לא לשתף". אבל אם כבר ראינו אותו, אפשר להגיד שהוא נראה טוב מאוד. בסרט ויולה דיוויס (שמשחקת את אמנדה וולר) מסבירה ליחידה על פרויקט סודי בשם "סטארפיש" שהם צריכים לעצור, ואין ספק שאת השאר ממש כדאי לכם לראות בעצמכם. 

 

 

זה רשמי - לוקי הוא ביסקסואל

בדיוק בזמן לחודש הגאווה, פרק חדש של הסדרה "לוקי" (שמשודרת ב 'דיסני +' וממשיכה את סיפורו של לוקי ביקום הקולנועי של 'מארוול') חושף כי הדמות של אל הקונדס היא באופן רשמי ביסקסואלית. בשיחה עם אחת הדמויות נשאל "מה איתך? אתה נסיך. בטח היו-יהיו נסיכות. או אולי נסיך אחר" והוא מגיב כך "קצת משניהם. אני חושד אותו דבר כמוך". אנחנו מאוד מתרגשים מהחשיפה הזו ואין ספק שזה צעד בכיוון הנכון.

לוקי
לוקי © צילום: באדיבות yes
תגובות