שתי טיפות מים: הכפילים האבודים של גיבורי העל האהובים. צילומים מטיקטוק

שתי טיפות מים: הכפילים האבודים של גיבורי העל האהובים

אם גם אתם אוהבים לצפות בסרטים המצליחים של חברות הקומיקס הגדולות, אתם חיים ונושמים די.סי. ומארוול והחלום הכי גדול שלכם הוא לפגוש את אחד מהגיבורים האהובים - יש לנו בשורות טובות כי כנראה שהחלום הזה, הרבה יותר קרוב ממה שחשבתם ותאמינו לנו, לא כדאי לכם לפספס את זה!

את אפליקציית הטיקטוק - אין אחד שלא מכיר, אבל וודאי תופתעו לגלות שמלבד לסאונדים המצחיקים ולריקודים, נמצאים שם גם האחים האבודים של גיבורי העל האהובים והאמת שלכמה רגעים, אפילו גם אנחנו התבלבלנו מרוב שהם דומים! לא מאמינים? מוזמנים לראות בעצמכם כי הפעם סרטון אחד באמת שווה אלף מילים. צפייה נעימה! 

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

הארלי קווין

כן, כן, אתם רואים נכון! היא אמנם נראית כמו השחקנית היפהפיה מרגו רובי, אבל במקרה הזה, מדובר בכלל בבחורה בשם אנסטסיה פריצ׳ינינה או כפי שהיא מכנה את עצמה: ״הארלי קווין הרוסיה״. אז מעבר לדמיון הגדול בין השתיים, לתגלית הזו יש גם את הטיימינג המושלם כי ממש בשבועות האחרונים, יצא לאקרנים הסרט השני של סדרת סרטי ״יחידת המתאבדים״, ואם חשבתם לרגע שתסתובב לה ככה להנאתה התאומה האבודה של הארלי קווין והעולם ישתוק - כנראה שיש לכם טעות כי אנסטסיה היקרה כבר הוזמנה להקרנה החגיגית ברוסיה כשהיא לבושה כמובן בבגדי הדמות הידועה ובוא נגיד את זה ככה אנחנו בטוחים שהיו שם לא מעט צופים מבולבלים שלרגע חשבו שכוכבת העל האהובה, באמת נמצאת שם באולם. 

@russian_harley_official

 

???????????? ???? - ,^,

 האלמנה השחורה

אם כבר בסרטים עסקינן, גם לאלמנה השחורה, הלא היא נטשה רומאנובה - יצא סרט לא מזמן. את התפקיד הראשי שיחקה לא אחרת מהשחקנית המצליחה סקרלט ג׳והנסון וכניתן לראות גם כאן, מדובר בשתי טיפות מים כי הבחורה שבסרטון היא בכלל קייט שומסקייה או כפי שהיא מכנה את עצמה: ״הבת הלא חוקית של סקרלט ג׳והנסון״. בנוסף, יצא הגורל וגם התגלית הזו יצאה בטיימינג המושלם כי גם קייט הוזמנה להקרנה החגיגית של הסרט ״בכיכובה״ ואיך זה קשור אליכם אתם שואלים? אז ככה, יש לנו בשורות טובות: אם אי פעם חלמתם על סרט איחוד של מארוול ודי.סי - תשמחו לגלות כי יש תקווה! גם קייט וגם אנסטסיה (״הארלי קווין הרוסיה״) מעלות סרטונים משותפים לטיקטוק ותאמינו לנו, אתם ממש לא רוצים לפספס את מה שהולך שם... 

@kate_johansson

 

???????????? ???? - ????????? ???????

ילנה בלובה

אם צפיתם בסרט ״האלמנה השחורה״, וודאי הספקתם להכיר את ילנה בלובה, אחותה של נטשה שללא ספק גנבה את ההצגה. אז הבחורה שבסרטון היא אמנם לא השחקנית פלורנס פיו אבל אין ספק שיש דמיון. תכירו את אנה פרולובה ממוסקבה: צלמת ביום ואלמנה שחורה בלילה. בעיניינו היא יכלה להיות מושלמת רק דבר אחד קטן ושימושי חסר לה - האפוד כיסים המפורסם מהסרט! 

@annascarletwitch

 

???????????? ???? - Anna Frolova

קפטן אמריקה

לא, זה לא קפטן אמריקה, בסך הכל מדובר בבחור בשם ג׳ייק ראיין שממש אבל ממש דומה לגיבור העל האהוב. אז אם מתחשק לכם לצפות בחיים ״המציאותיים״ של קפטן אמריקה, כנסו לחשבון הטיקטוק של ג׳ייק ותודו לנו אחר כך כי אתם הולכים להנות מכל רגע.

@thatjakeryan

I love this trend #captainamerica #mcu #chrisevans #avengers #adultswim

Running Away - VANO 3000 & BADBADNOTGOOD & Samuel T. Herring

 לוקי

מכירים את אל הרעם ת׳ור? מעולה אז אתם חייבים להכיר גם את אחיו החורג ונבל העל - לוקי שממש לא מזמן זכה לסדרה משלו... את לוקי משחק השחקן האנגלי המוכשר טום הידלסטון ולשמחתנו, מצאנו את התאום האבוד שלו! אז מה אתם אומרים: האם הם יהפכו לצמד תאומים מרושעים או שדווקא הם יתגלו כסופר נחמדים וטובים? 

@tomhiddlestwin

Im Canadian so technically Im in the TV-Eh #loki #reverseshapeshifting #wheredallthetimego #marvel #viral

Where'd All the Time Go? - Dr. Dog

 וונדר וומן

מה, באמת חשבתם שלא ניתן ייצוג לגיבורת העל והגאווה הלאומית שלנו? אז לא, אמנם לא מדובר בגל גדות האמיתית אבל תודו שיש דמיון ענק! רק דבר אחד טיפה מפריע לנו: ליס, הבחורה מהסרטון, לא מדברת עברית שזה לדעתנו קריטריון חובה לדמות האהובה. 

@liswonder

 

gally with this sound is better than your povs - <3
תגובות