רכילות בקטנה: כוכבת הנוער התארסה. adobestock אילוסטרציה

רכילות בקטנה: כוכבת הנוער התארסה

השבוע ב״רכילות בקטנה״: ליל נאס מצא את האחד, כוכב ״החץ״ בוידוי מפתיע, רוני דואני חוזרת בגדול וקורטני ואדיסון חולקות את הסט בהתרגשות • סיכום שבוע

אם הייתם עסוקים בלהתעדכן על החתונה של ליביאנה ולא הספקתם להתעדכן בשאר הדברים שקרו בעולם הבידור - גם השבוע עשינו לכם סדר!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

מניין האנגלית שלך?

נועה קירל ממשיכה במסע הקידומים לסינגל הבכור השלה מעבר לים. השבוע, רגע לפני ששוחררה מהבידוד אחרי שהחלימה מקורונה, התראיינה הכוכבת לתקשורת הקנדית.

 
 

בעידן אחר?

השבוע הרשת הוצפה בתיעודים של דוג׳ה קאט מן העבר, אבל לא סתם תיעודים! מסתבר שהכוכבת החמה של הרגע כיכבה בעברה בקליפ ״Shower” של בקי ג׳י!

 

יורה חץ

סטיבן אמל, שגילם את אוליבר - החץ הירוק, בסקרת האקשן - "החץ", סיפר למפיק גרג ברלנטי שהוא חושב שהגיע הזמן לסיים את שידור הסדרה. אמל שיתף כי במהלך העונה השישית הרגיש כי הסדרה מימתה את עצמה, והיה מוכן להיפרד מהחליפה הירוקה, אלא שברנטלי בסופו של דבר שכנע אותו להמשיך לשתי עונות נוספות. עוד הוסיף כי הרגיש שהסדרה החלה להיות יותר סביב הכסף שהיא מפיקה ופחות על היצירתיות שבה, אך ציין כי שלושת האחראיים על היצירתיות של הסדרה, עשו עבודה מופלאה במהלך כל שמונה העונות ואף הוסיף בעבר כי הוא ישמח לחזור לעונה נוספת בדמות "החץ".

© Gettyimages.IL/Amy Sussman

השלב שאחרי

חודשיים בלבד לאחר הפרידה המתוקשרת מיהודה לוי, שלומית מלכה, נבחרה להיות הפרזנטורית הראשונה של רשת כלי הבית והלייף סטייל החדשה – CASTRO HOME. הכוכבת הצטלמה בתחילת השבוע האחרון לקמפיין הרשת לקראת החגים. מלכה הגיעה לארץ במיוחד לרגל צילומי הקמפיין, לאחר ששהתה בארה"ב בחודש האחרון ותחזור לניו יורק בסוף חודש ספטמבר.

© דניאל באס, יחסי ציבור

פאן

קבוצת מלונות ״בראון״ השיקה את פופ הילדים והנוער OMG! במלון בראון סיסייד בתל אביב, עם שף פרטי והרבה אנרגיות. במקום נפגשו ילדים והורים עם כוכבי הרשת האהובים וביניהם  גוועלד, אורן גל, אוראל צברי, אלי אליהו ועוד.

© רפי דלויה

המיועד?

הראפר ליל נאס x, חלק בראיון השבוע בנושא חיי הזוגיות שלו. הזמר המצליח שיתף שהוא יוצא בימים אלו עם בן זוג מיוחד מאוד עבורו, ואף שיתף כי לפי דעתו הוא האחד שלו. עוד שיתף כי היו לו בני זוג טובים יותר ופחות, "הרבה מהם לא היו זמינים רגשית או שהיו להם הרבה חוסר ביטחון ומה לא בעצם”, אמר, "מצאתי מישהו מיוחד עכשיו, אני חושב שזה האחד. אני לא יכול להסביר את זה - זו רק תחושה ".

חוזרת בגדול

רוני דואני מוציאה שיר חדש בקרוב. אם זה לא מספיק, רגע אחרי שהכריזה על הריון נוסף, הכוכבת התייצבה השבוע להעביר אימון כושר לחברות בהשקת שיתוף הפעולה עם ענקית הספורט העולמית PUMA לפקטורי54. התייצבו: טום באום, ישראל אוגלבו, שלמור שטרוזמן, אמה אלפי (בתו של גורי אלפי), רעות אלוש ועוד רבים.

© רפי דלויה

רוס ורייצ׳ל חוזרים?

עשרים שנה לאחר שיאה של הסדרה האהובה ״חברים״, היא ממשיכה לככב בכותרות והפעם בידיעה מפתיעה במיוחד. שמועות חזקות מאוד מעבר לים מספרות כי דייויד שווימר, הלא הוא רוס, וג׳ניפר אניסטון – שהיא כמובן רייצ׳ל האייקונית, נמצאים בתחילתה של זוגיות. אמנם כרגע מדובר בשמועות בלבד (ואף מכרים מכחישים את הקשר), אך יש בנו תקווה קטנה בלב שאולי זה אכן יקרה...

מזל טוב!

השחקנית הילה הרוש ("בת השוטר", "זגורי אימפריה", "שוברי גלים") התארסה ביום רביעי לבן זוגה בשנים האחרונות, רון ברוקר. שיהיה בהמון מזל טוב!

© צילום מאינסטגרם

עם ה-בי.אפ.אפ

כולנו יודעים שלאדיסון ריי וקורטני קרדשיאן יש קשר נהדר, עד כדי כך שקורטני מככבת בתפקיד אורח בסרט החדש של נטפליקס. (״יש לו את זה״) בעקבות החיבור ביניהן. ״היא בן אדם מדהים להישען עליו כשקשה״, מספרת אדיסון על חברתה הטובה. הלוואי שכולנו נזכה לשחק בסרט עם החברים הטובים שלנו…

תגובות