חדשות הקולנוע: סקרלט ג'והנסון בסרט חדש. צילום מסך מהטריילר (Marvel Entertainment)

חדשות הקולנוע: סקרלט ג'והנסון בסרט חדש

כוכב "דדפול" בחדשות משמחות, סקרלט ג'והנסון קוטפת עוד תפקיד מדובר וסימו ליו לא נשאר אדיש למנכ"ל 'דיסני' - כל מה שקרה השבוע בקולנוע

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

סימו ליו לא נשאר אדיש

מנכ"ל 'דיסני' בוב צ'אפק, מדבר על הסרט המתקרב "שאנג צ'י ואגדת עשר הטבעות". השבוע הייתה לו שיחת רווחים עם משקיעים, והוא אמר כי השחרור הקולנועי של הסרט יהיה "ניסוי מעניין בשבילנו". הכוונה היא לשחרורו של הסרט - שיצא לבתי הקולנוע למשך 45 ימים בהם לא יהיה זמין לסטרימינג ב'דיסני פלוס'. "הסיכוי להיות מסוגלים לקחת פרויקט של מארוול לשירות אחרי ללכת לאקרנים למשך 45 ימים תהיה עוד נקודת נתונים ליידע את הפעולות שלנו בהתקדמות עם הפרויקטים שלנו" אמר. כוכב הסרט לא היה מרוצה מההתייחבות אליו כ"ניסוי" וצייץ את הדבר הבא: "אנחנו לא ניסוי, אנחנו האנדרדוג, הלא מוערכים. אנחנו שוברי התקרות. אנחנו החגיגה של תרבות ואושר שישמר אחרי שנה ערוכה לקרב. אנחנו ההפתעה. אני מתרגש לעשות היסטוריה ב-3 בספטמבר; תצטרפו אלינו."

טריילר לסרט "הנצחיים"

אחרי שקיבלנו טיזר טריילר מסקרן במיוחד, הגיע הטריילר הרשמי ללהיט הבא של 'מארוול'! "הנצחיים" הוא סררט עטור כוכבים של הבמאית זוכת האוסקר קלואי ז'או, הוא מספר על יצורים לא אנושיים שמגנים על כדור הארץ כבר הרבה מאוד זמן (בלשון המעטה). בטריילר אנחנו קצת מבינים יותר את קו העלילה, אבל הוא עדיין משאיר לנו הרבה בלבול וטעם של עוד. צפו:

סקרלט ג'והנסון בסרט חדש

הכוכבת סקרלט ג'והנסון מצטרפת לסרט החדש בבימויו של ווס אנדרסון! סקרלט (האלמנה השחורה) עבדה בעבר עם אנדרסון בסרט אנימציה בבימויו, וכעת נודע כי היא תצטרף לקאסט הנוצץ של הסרט החדש. בין הכוכבים שעתידים לשחק בסרט נמצאים מרגו רובי ("ציפורי הטרף") וטום הנקס. עדיין לא נאמר הרבה על התפקיד שתשחק, אבל מה שבטוח הוא ששווה לחכות. הסרט החדש צפוי לסיים את הצילומים בחודש ספטמבר.

האלמנה השחורה
האלמנה השחורה © צילום: באדיבות פורום פילם ודיסני ישראל

בן קינגסלי חוזר ליקום הקולנועי של מארוול!

השחקן הוותיק זוכה פרס האוסקר שיחק את טרבור סלאטרי ב-"איירון מן 3", והשבוע נודע כי אנחנו צפויים לראות אותו שוב בתפקיד בסרט "שאנג צ'י ואגדת עשר הטבעות". בן הגיע לפרימיירה של הסרט החדש, שם, לפי דיווחים, הוכרז על השטיח האדום שהוא לוקח חלק בקאסט של הסרט. "שאנג צ'י ואגדת עשר הטבעות" ב-3 בספטמבר בבתי הקולנוע.

איירון מן
איירון מן © צילום: Francois Duhamel באדיבות yes

"לשחרר את גאי 2" בדרך!

אחרי הרבה עיכובים, סוף סוף זכינו לראות בבתי הקולנוע את הסרט "לשחרר את גאי". כוכב "דדפול" ראיין ריינולדס לא נשאר אדיש להצלחת הסרט החדש שלו וחושף ש'דיסני' אכן רוצים שיהיה לו המשך. הכוכב צייץ ברשת הטוויטר ש'דיסני' אכן מכוונים לסרט נוסף, ואין ספק שאנחנו מתרגשים! פרטים נוספים אינם ידועים עדיין, אבל הם יכולים לצוץ בכל רגע (אנחנו מחכים בקוצר רוח).

שאנג צ'י תופס את מקומו על ציר הזמן

"שאנג צ'י ואגדת עשר הטבעות" צפוי להגיע לאקרנים בספטמבר הקרוב, והמעריצים תוהים היכן הסרט החדש ממוקם על ציר הזמן של היקום הקולנועי של 'מארוול'. כשהבמאי, דסטין דניאל קרטון, נשאל היכן צפוי להתמקם הסרט על הציר הוא ענה: "שאנג צ׳י ממוקם ביום ההווה של היקום הקולנועי של 'מארוול'". 

 

 

תגובות