לפני זמנן: הדמויות שהגיע להן סוף טוב יותר.  ABC,2002 Warner Bros. Entertainment Inc. באדיבות yes

לפני זמנן: הדמויות שהגיע להן סוף טוב יותר

במהלך כל סדרה, אנו מתחברים לדמויות, אך הרבה פעמים דווקא לדמויות האהובות ביותר קורים דברים איומים שגורמים לסוף בלתי מתקבל. זהירות – ספוילרים!

מכירים את זה שאתם נקשרים לדמות והסוף שנתנו לה בעלילה לא משמח? קבלו כמה מהדמויות שמתיישבות בול בקטגוריה. זהירות! הכתבה מלאה בספויילרים!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

אליסון ארג'נט – זאב צעיר

במשך שלוש עונות התאהבנו בדמותה של אליסון, הנערה החדשה שעוברת לביקון הילס. במהלך הסדרה, היא מתאהבת בסקוט, איש זאב, ומגלה כי היא בת למשפחת ציידים ששמה לעצמה למטרה להרוג את כל אנשי הזאב. אנו עדים למערכת היחסים הזוגית והאוהבת שלה עם סקוט, וגם לחברות אותה היא מפתחת עם לידיה, סטיילס ועוד רבים. בתור אחת הדמויות הראשיות, מותה בעונה השלישית הפתיע רבים ושבר את ליבם של מעריצים רבים. היא מתה בזרועותיו של סקוט, כאשר היא מתוודה בפעם האחרונה על אהבתה אליו.

© צילום: באדיבות yes

דרק שפרד – האנטומיה של גריי

דרק שפרד (ד"ר מקדרימי בשבילכם), אחת הדמויות הזכורות ביותר של "האנטומיה", הוא רופא פורץ דרך בתחומו, אשר פוגש את מרדית' בבר מבלי ידיעה כי היא מתחילה התמחות בבית החולים בו הוא עובד. הזוגיות של גריי ודרק עוברת עליות ומורדות, עד שבעונה החמישית הם מחליטים להתחתן. במהלך העונות הוא עובר דברים רבים בחייו האישיים. הוא הופך לצ'יף וחווה קשיים ותסכולים רבים, ונורה על ידי אדם שדרק אישר את ניתוקה ממכונת ההנשמה. לו ולמרדית' היו שלושה ילדים, עד שבפתאומיות בעונה ה-11, דרק מת כתוצאה מתאונת דרכים. למרות כל המתים שהיו במהלך עונות הסדרה הרבות, לא היה מוות ששבר את לב המעריצים כמו מותו של דרק.

© ABC באדיבות yes

לקסה – המאה

לקסה, מפקדת האדמנים מטריקרו, הייתה אחת הדמויות הפופולריות ביותר בעונות בהן השתתפה. היא חתמה על שיתוף פעולה ביחד עם קלארק ואנשי התיבה לאחר שפין נהרג וגילתה רגשים רומנטיים עבור קלארק, אך בגדה בה בהר וות'ר על מנת להציל את אנשיה שלה. לאחר מכן, היא התחרטה על מעשיה, והיא וקלארק הפכו לזוג. בעונה השלישית, מנסה משרתה הנאמן להרוג את קלארק, אך הורג את לקסה בטעות. בסוף העונה השביעית, אנו מגלים גם כי לקסה הייתה אהבתה הגדולה ביותר של קלארק. המוות שלה היווה נקודת מפנה בסדרה, ושברה את ליבם של מעריצים רבים.

 

ג'ק דוסון – טיטאניק

ג'ק הפך מהרגע הראשון לחביב הצופים. כאשר רוז רוצה לפגוע בעצמה, הוא זה שתופס בידה ומדובב אותה, וכך מציל אותה ממוות. ככל שעובר הסרט ורוז וג'ק מתקרבים, אנו מגלים עוד ועוד צדדים באישיותו של ג'ק, עד לרגע הטביעה. המעשה חסר האנוכיות של ג'ק, אשר הניח לרוז לעלות על הדלת בלעדיו בידיעה שהוא ימות, גרמה לרבים להתאהב בו אף יותר. עד היום מעריצי הסרט הנאמנים טוענים כי ג'ק היה יכול לעלות גם הוא על הדלת, וכך שניהם היו ניצלים, אך כפי שאנו יודעים, זה לא קרה. 

© צילום: באדיבות yes

האנה בייקר – 13 סיבות

אף על פי שהסדרה נפתחת במותה של האנה בייקר, "13 סיבות"  מגוללת את סיפורה של האנה, בעיקר במהלך עונתה הראשונה. במהלך העונות אנו מתחברים לדמותה של האנה אף יותר מהדמויות האחרות, והסצנה בסוף העונה הראשונה היא סצנה שוברת לב למרות שסופה ידוע מראש כבר מהפרק הראשון. כולנו מסכימים שלהאנה הגיע סוף טוב יותר מהסוף אותו קיבלה.

© צילום: Beth Dubber/Netflix

דובי – הארי פוטר

דובי תמיד היה ותמיד יהיה אחת הדמויות החביבות ביותר על מעריצי "הארי פוטר". גמדון הבית האמיץ, שהתחיל כאשר הוא שונא את הארי וחבריו וניסה למנוע מהם מלהגיע להוגוורטס, התפתח במהלך הספרים והסרטים. הוא הפך לגמדון בית חופשי, עזר להארי במהלך טורניר הקסמים המשולש וגם עזר לייסד את צבא דמבלדור. דובי נרצח על ידי בלטריקס לסטריינג' ברגע קורע לב, כאשר הוא מנסה להגן על הארי.

© © 2002 Warner Bros. Entertainment Inc. באדיבות yes
תגובות