חדשות הקולנוע: ליהוקים ל"מלך האריות" החדש. Disney באדיבות yes

חדשות הקולנוע: ליהוקים ל"מלך האריות" החדש

כוכבת "הפנתר השחור" נפצעה בצילומים, ׳ונום׳ צפוי להידחות שוב', הצצה ראשונה לסרט על הנסיכה דיאנה ומי עמדה לצידה של סקרלט ג׳והנסון? • סיכום שבוע

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

הנסיכה מגיעה למסך

קריסטן סטיוארט מככבת בתור הנסיכה דיאנה בדרמה המלכותית האפית, "ספנסר", וכעת יש טריילר רשמי ראשון! העלילה מתמקדת במהלך חופשת חג המולד שלה עם משפחת המלוכה באחוזת סנדרינגהאם בנורפולק, אנגליה, שם דיאנה מחליטה לעזוב את נישואיה לנסיך צ'ארלס. הסרט צפוי להגיע לבתי הקולנוע ב-5 בנובמבר.

 

דחייה נוספת ל'ונום 2'?

אחרי שמועד עלייתו נדחה מספר פעמים, "ונום 2" צפוי להידחות בפעם הנוספת, כך על פי הערכות מעבר לים. סרט ההמשך של ונום היה אמור לעלות לאקרנים כבר בחודש הבא, אך נדחה לאוקטובר וכעת, עם התפשטותו של זן הדלתא בעולם, מעריכים כי המפיקים צפויים להכריז דחייה נוספת וכבר יש השערות כי מדובר ב-21 בינואר 2022.

 

בחזרה למטריקס

אולפני וורנר חשפו את השם החדש של הסרט "מטריקס 4" והוא ייקרא: "Resurrections". כזכור, הסרט האחרון עד כה עלה לאקרנים בשנת 2003 ואילו הסרט החדש צפוי לעלות במשך 2021 (אם לא יהיו שינויים בעקבות הקורונה).

פציעה של גיבורים

כוכבת "הפנתר השחור", לטישה רייט (שורי) נפצעה באמצע צילומי הסרט השני. "לטישה נפצעה היום באורח קל בזמן שצילמה פעלול  ל'פנתר השחור: וואקנדה לנצח'. היא מטופלת כעת בבית חולים מקומי וצפויה להשתחרר בקרוב", כך מסר דובר מארוול לתקשורת. הסרט השני מתוכנן לצאת ב-8 ביולי 2022.

© באדיבות yes

 ליהוקים לפריקוול של "מלך האריות"

בדיסני ממשיכים לעמול על סרט לייב אקשן נוסף של "מלך האריות", פריקוול שיתמקד בילדותם של מופסה וסקאר. הפעם נחשפנו שני ליהוקים מרעננים בקאסט השחקנים. השבוע פורסם כי קלווין הריסון ג׳וניור ואהרון פייר יובילו את הסרט בקולם. על פי ההערכות פייר יגלם את מופאסה והריסון ג׳וניור ידבב את סקאר. בינתיים הליהוקים ממשיכים ומעבר לים טוענים כי שמות גדולים צפויים להתלהק לפריקוול.

© Disney באדיבות yes

בצד שלה

כוכבת "מארוול", השחקנית אליזבת׳ אולסן (וונדה) עומדת לצידה של סקרלט בתביעתה נגד דיסני על יציאת הסרט "האלמנה השחורה" לשירות הסטרימינג שלהם במקביל ליציאתו בקולנוע, ומחזקת אותה: ״אני חושבת שהיא חזקה, באמת". עוד הוסיפה, "כשזה מגיע לשחקנים ולרווח שלהם זה הכל חוזים. אז זה או שזה רשום בחוזה או שזה לא".

© באדיבות yes

נראה שג׳ורני סמולט זוכה לסרט DC משלה!

דמותה של ג׳ורני הקנרית השחורה הופיעה ב-״ציפורי הטרף״ (2020) לצד הארלי קווין (מרגוט רובי), האנטרס (מרי אליזבת ווינסטד) וקסנדרה קיין (אלה ג׳יי בסקו). לפני מספר חודשים, השחקנית, מרגוט רובי עידכנה שישנה אפשרות של סרט המשך ל- ״ציפורי הטרף״. וסרט ספין אוף אכן על הפרק. ככל הנראה הסרט יתמקד בדמותה של הקנרית השחורה. הסרט נמצא בפיתוח מוקדם ב-HBO Max, כשמישה גרין כותבת את התסריט, כך על פי ״The Hollywood Reporter”.

 

 

חח

תגובות