יותר גירל פאוור מהמקור: זה מה שחשבנו על "סינדרלה" עם קמילה קביו.  Amazon Prime Video

יותר גירל פאוור מהמקור: זה מה שחשבנו על "סינדרלה" עם קמילה קביו

בסופ"ש האחרון יצא הסרט שכה חיכינו לו, סינדרלה עם קמילה קביו. אז מה חשבנו על הסרט והאם זאת התחלה של קריירת משחק לקמילה?

האגדה של "סינדרלה" זכתה לקבל כל כך הרבה סרטים ועיבודים שונים לאורך השנים ,וביום שישי האחרון הצטרפה לרשימה גרסה חדשה של הנסיכה באמזון פריים. בגרסה זו לא חסכו בכמות הכוכבים המשחקים בסרט ובינם אינדינה מנזל (פרוזן), בילי פורטר, ג'יימס קורדן, ניקולס גאליצין ובתפקיד סינדרלה - קמילה קביו. אז מה חשבנו על הסרט ובמה הוא שונה מכל שאר הגרסאות? 

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

העלילה מתחילה כאשר אלה (קמילה) רוצה להקים חנות שמלות, אותן היא יוצרת בעצמה אבל לא יכולה כי היא חיה בעולם שבו הגברים שולטים והנשים נועדו להיות כלות טובות לבעליהם שמטפלות במשק הבית. בהמשך, כמו בסיפור המקורי, אמה החורגת אוסרת עליה להגיע לנשף המלכותי. כמובן אלה מצליחה ללכת בעזרת הפיה הסנדקית שלה, ושם היא פוגשת מלכה, המציעה לה להיות המלבישה שלה ולטייל איתה ברחבי העולם. למרות זאת היא והנסיך מתאהבים והיא נמצאת בדילמה האם לבחור באהבה או ללכת בעקבות החלום. 

 

מדובר בקומדיה מוזיקלית המשלבת 14 שירים, כך שכל חמש דקות יש שיר. חלק מהשירים מקוריים והשאר קאברים של שירי פופ של העשורים האחרונים ובינם אפשר לשמוע את "Somebody to love",  "perfect, ו-" Let's get loud". אחד השירים שאהבנו הוא "Million to one", אותו כתבה קביו בעצמה והוא כל כך שיר של נסיכות. 

המסר של הסרט הוא לגמרי גירל פאוור בשונה לשאר הסיפור המקורי. כל אחת מהדמויות הנשיות שואפות לחיים טובים יותר מרק להיות רעיה טובה. בין אם זו סינדרלה שנלחמת למען חלומה או המלכה שנמאס לה להישאר בשקט ליד המלך ולחייך או הנסיכה גוון שנלחמת להיות מלכה ולשנות דברים בממלכתה. כולן רוצות להראות שגם נשים יכולות.

 

בנוסף, הסרט הוא צבעוני ומלא בשמחת חיים, בכוראוגרפיות וריקודים וגם הומור. הסרט גם יודע לצחוק על עצמו ועל האגדה סינדרלה, ג'יימס קורדן ובילי פורטר עוזרים לכך. תפקיד המשחק הרציני הראשון של קמילההפתיע אותנו לטובה אותנו וקביו הצליחה לכבוש אותנו. האם זו פתחה של קריירת משחק? אנחנו לגמרי בעד.

בקיצור, אם אתם אוהבים קומדיות רומנטיות ומוזיקליות ובא לכם ליהנות במשך שעתיים מסרט קליל וחמוד - הסרט הזה לגמרי בשבילכם.



תגובות