רעב יותר מהראשון: זה מה שחשבנו על "ונום 2" . באדיבות פורום פילם

רעב יותר מהראשון: זה מה שחשבנו על "ונום 2"

לאחר שלוש שנים, ׳ונום׳ שב אל האקרנים בסרט רעב יותר, מצחיק יותר וחברותי יותר עם הפתעה מדהימה למעריצי מארוול בסיומו • ביקורת סרט

אנו מכירים אינסוף גיבורים בסרטי מארוול שמטרתם בסופו של דבר היא להציל את עולם. את ונום, הנבל, פגשנו כבר לפני שלוש שנים בסרטו הראשון. כזכור, בסיומו של סרט הבכורה של היצור המוזר, ולאחר שהתברר כי הוא עדיין חי, אדי, הגיבור שבו ונום שוהה כטפיל, משביע אותו לאכול רק את האנשים הרעים. אז מה במה הסרט השני בסדרה הפתיע? מה הוא חידש? והאם היה הכרחי? הנה מה שאנחנו חשבנו!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

העלילה מתחילה כאשר אדי ברוק מנסה לחדש את הקריירה העיתונאית וכשקלטוס קסדי, רוצח סדרתי ומסוכן, מוכן לדבר רק עם אדי, העלילה מתחילה להסתבך, כאשר במהלך הסרט אנו נחשפים לטפיל חדש (המוכר לחובבי הקומיקס) ומסוכן - קארנג׳, המשתלט על גופו של קסדי.

 

על אף הסוף הצפוי, מבנה הסרט נעשה בצורה מדהימה. כל סצינה בסרט תורמת לשנייה ואין אף לו סצינה אחת שמיותרת. הסרט מאורגן ומהודק במידה, לא נמרח מדי (97 דקות בלבד!) ולא קצר מדי. ׳ונום 2׳ מספק בריחה לתוך עולמות מארוול בצורה הטובה ביותר. בנוסף, אופן הצגת הדמויות בסרט מתרחש באופן המדויק עבורן, כאשר הצילום שואב לתוך הסיפור ואתה לרגע מרגיש שאתה נמצא מול הדמות עצמה.

© באדיבות פורום פילם

הסרט מעביר מסר בולט של שיתוף פעולה וחברות, בדרכים מיוחדות ויצירתיות ומראה שגם אצל מי שנחשבים הרעים כביכול, גם אצלם יש היגיון והם יפנו לדרך הנכונה. לצד המסר, הסרט מועבר בצורה הומוריסטית וצינית, כמו שמארוול יודעים, ולצד הקרבות הגדולים והאקשן גם גורם לצחוק ומעלה חיוך על הפנים. בנוסף, אל תמהרו לקום מיד אחרי הכתוביות ולכם מעריצי מארוול מחכה הפתעה שאנחנו בטוחים שתגרום לכם לקום מהכיסא ולמחוא כפיים כמו בתיאטרון. 

© באדיבות פורום פילם

בקיצור, סרט מעולה, ונום מייצר עולם מופלא משלו עם לא מעט רגעים קומיים. קחו חבר טוב, תיקנו פופקורן וכנסו לעולם המופלא של ונום והכי חשוב אל תשכחו את השוקולד!

 

תגיות
תגובות