אנחנו דור מצויין: 10 דברים שהדור החדש עושה טוב יותר מהדור הקודם. באדיבות פורום פילם

אנחנו דור מצויין: 10 דברים שהדור החדש עושה טוב יותר מהדור הקודם

רגע לפני שחבורת הנערים יוצאים להציל את העולם ב"מכסחי השדים: החיים שאחרי", אספנו עבורכם עוד כמה דברים שהדור הנוכחי יכול לעשות טוב יותר מהדור הקודם • וגם: רוצים לזכות בכרטיס זוגי לסרט?

בשיתוף עם פורום פילם

גם אתם כל הזמן שומעים את ההורים שלכם מתלוננים על זה שהדור שלהם היה טוב יותר, פשוט יותר וחכם יותר? עם יציאת הסרט "מכסחי השדים: החיים שאחרי" (החל מה-25 בנובמבר בבתי הקולנוע) זה בדיוק הזמן להוכיח להם שהם טועים, ודווקא הדור החדש לגמרי יכול ללמד אותם לעשות דבר או שניים קצת טוב יותר! לא יכולים לחכות? יש לנו כרטיסים זוגיים לחלק לכם!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

הסרט, בכיכובם של פול ראד מ"אנטמן" ופין וולפהארד מ"דברים מוזרים", עוסק בדור ההמשך של מכסחי השדים המקוריים. חבורת נערים הנאלצים לפתור את התעלומה הגדולה מאחורי המקרים המוזרים שמתרחשים במכרה, אותו הוריש להם סבם ד"ר אגון ספינגלר. מה שמוביל אותם לגלות את ההיסטוריה המשפחתית ואת היותו חלק מצוות "מכסחי השדים". כעת עליהם להפוך בעצמם לאלו שנלחמים להציל את העולם, ואולי אפילו לעשות את זה בצורה מקצועית וטובה יותר. 

© באדיבות פורום פילם

ולכן, הכנו לכם רשימה של עשרה דברים שאנחנו יודעים לעשות, ואיך נאמר – הדור הקודם לא...

 

  1. להשתמש בזום ולכוון את המצלמה לכיוון הפנים 

הקורונה שינתה לנו את השגרה, מפגשים פיזיים הפכו ברובם לשיחות וידיאו באמצעות תוכנת הזום ואיפשהו בכל התהליך נדמה שאף אחד לא דאג להסביר להורים איך משתמשים בתוכנה ואיך מכוונים את המצלמה מול הפנים. שיחות שלמות מתקיימות מול האוזן שלהם או חצי פנים, מזל שהשמע בתוכנה מצויין...

© adobestock (אילוסטרציה)
  1. להיפטר מהמדבקות והגיפים המביכים

גם אתם שמתם לב שההורים שלכם יכולים לנהל איתכם שיחות שלמות בוואטסאפ רק עם גיפים של ״שבת שלום״, ״שיהיה יום מלבלב״, ״חג שמח ומלא באהבה״? מישהו פה צריך להגיד להם שזה טיפל'ה מיושן (בדיוק כמו השימוש במילה טיפל'ה), כי מאחורי המסך אנחנו לא מפסיקים לצחוק על זה, עם כמה שזה חמוד. במקום זה תהיו נכדים טובים ותלמדו אותם איך להכין סטיקרים קורעים ומתאימים לכל סיטואציה! מי יודע, אולי הם אפילו יכינו סטיקרים מתמונות הילדות שלכם כנקמה... 

  1. להעלות סטורי לאינסטגרם

אחרי שהם הבינו שפייסבוק זה למבוגרים ואינסטגרם זו הרשת שבה הם יוכלו לעקוב אחריכם ואחרי כל מה שאתם עושים, עכשיו צריך להסביר להורים שלנו איך מתעדכנים והכי חשוב, איך הם מעלים בעצמם סטורי (ללא מקל סלפי!). לא לשכוח לומר שזה לא מקום לשיתוף מתכונים, תמונות ילדות או צילומים אקראיים של נוף, את זה שימשיכו לעשות בפייסבוק... 

© adobestock (אילוסטרציה)
  1. סלנג עכשווי

אם פעם זה היה אליעזר בן יהודה שהוגדר כמחייה השפה העברית, הרי שהיום יש לנו משפיעני רשת שניכסו לעצמם את התפקיד – מליאל אלי עם "שייד" ו"בייסיקלי", בן זיני עם "לישונצ׳לי", אופק מזרחי וניר בנילוש עם "מה עושות היום?" ועוד מילות סלנג שהפכו לחלק מהשיח היומי. הבעיה בכל הסיפור שמישהו לא טרח לעדכן את ההורים לגבי משמעות המילים והם רק בוהים בכם חסרי אונים כשאתם משתמשים באותו סלנג לא ברור במהלך השיחה. 

 

  1. להזמין משלוח באפליקציות

כמה עוד אפשר לאכול את המרק שאמרתם לאמוש לפני כמה שנים שהוא טעים והיא בכל הזדמנות דואגת להכין לכם אותו? אפליקציות למשלוחי המזון זה פתרון מושלם לעצלנים, שתפתור לכם ולהם את בעיית המגוון ותאפשר להורים עוד קצת זמן לנוח.

© adobestock אילוסטרציה
  1. לצלם סרטון לטיקטוק

בין אם אתם טיקטוקרים מקצועיים או כאלה שרק צופים בסרטונים, כולנו כבר יודעים שהסרטונים שהכי גורפים לייקים בטיקטוק הם של כלבים ותינוקות. מה שתופתעו לגלות זה שלרשימה הזו מצטרפים סרטונים עם ההורים! נו אז למה אתם מחכים? תלמדו אותם כמה תנועות, תסבירו להם איך מצלמים ומעלים – ואנחנו בטוחים שהם יכבשו כבר לבד את הפור-יו.

 

  1. להעביר כסף באפליקציות

עוד מעט חנוכה וזו הזדמנות מעולה עבור כולנו ללמד את ההורים להעביר כסף באפליקציה. אז במקום שאבוש יילך פיזית לכספומט, לימדו אותם איך ועל מה לוחצים, איפה כותבים את סיבת ההעברה וציינו שאפשר להעביר מתי שירצו ולא צריך סיבה חשובה לבצע העברה. על הדרך ציינו בקול שעוד מעט חג החנוכה, סתם שיידעו...

 

  1. להשתמש בשירותי הסטרימינג

עזבו אתכם משידורים חיים, תרכשו עבורם שירות סטרימינג כלשהו (נטפליקס, אפל טיוי או אמזון ועוד) ותלמדו אותם איך משתמשים. רק אל תשכחו לבחור להם את התוכניות והנה סגרתם לעצמכם עוד רשימה של נושאים לשיחה בזמן הארוחה. אולי אפילו תוכלו לצפות ב"דברים מוזרים" בכיכובו של פין וולפהארד שגם מככב בסרט החדש של "מכסחי השדים"!

וולפהארד ב"מכסחי השדים" החדש
וולפהארד ב"מכסחי השדים" החדש © באדיבות פורום פילם

  1. להתאים בגדים בסטייל

סטייל חוצה מגדרים וגילאים ובכל גיל זו הזדמנות מצוינת לרענן את המלתחה. תמצאו זמן ותפשטו על הארונות של ההורים ותעזרו להם להפטר מבגדים בלויים וליצור סטים חדשים שאפשר ללבוש. תופתעו לגלות כמה פריטי לבוש שיקיים יש להם בארון, שהם בעצמם לא זוכרים.

סטייל כזה למשל!
סטייל כזה למשל! © באדיבות פורום פילם

 

  1. לחסל שדים יותר טוב

עם כל הכבוד למכסחים ולמכסחות שכיכבו בשלושת הסרטים הקודמים, ביניהם ד"ר פיטר ונקמן, ד"ר ריימונד "ריי" סטנץ, ד"ר אגון ספנגלר, ארין גילברט, ארי ייטס וג'יליאן הולצמן, בסרט החדש נכדיו של ד"ר אגון ספינגלר מוכיחים שהם הרבה יותר טובים בלחסל שדים ולהציל את המצב. הפעם קחו את אבא ואמא לסרט ובלי יותר מדי מילים, תראו להם איך הדור של היום מתוחכם הרבה יותר מאחרים, ואת זה אנחנו לגמרי חייבים לראות!

© באדיבות פורום פילם

רוצים לזכות בזוג כרטיסים לסרט? הכנסו לפוסט הפעילות באינסטגרם שלנו וספרו לנו בתגובות - מהו הדבר הכי מגניב שעשיתם עם החברים הכי טובים שלכם? 

בכפוף לתקנון הפעילות - לחצו כאן 

 

 

תגובות