מ"עידן הקרח" ועד "מכושפת": ההכרזות המפתיעות של דיסני פלוס. באדיבות yes

מ"עידן הקרח" ועד "מכושפת": ההכרזות המפתיעות של דיסני פלוס

עונה חדשה ל״היי סקול״, סרט חדש ל״עידן הקרח״ ומתי נראה את ״מכושפת 2״? קבלו כמה מההכרזות הבולטות של דיסני פלוס

בדיסני םלוס ציינו אתמול (ו׳) את ״יום דיסני פלוס״ (חגיגות הקמת שירות הסטרימינג) ויצאו בשורת הכרזות חדשות לתכנים מיוחדים שיעלו בהמשך. השירות עדיין לא זמין בישראל וטרם ידוע על מועד השקה מתוכנן. 

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

אספנו כמה מההכרזות שהכי רגשו אותנו!

מכושפת

סרט ההמשך ללהיט המוזיקלי של דיסני, ״מכושפת״ מ-2007 יגיע לשירות בסתיו 2022 (בעוד שנה) וייקרא ״Disenchanted״. בינתיים הכוכבים, איימי אדמס ופטריק דמפסי שחררו הודעה למעריצים.

עידן הקרח חוזר

סדרת הסרטים האהובה והמצליחה, ״עידן הקרח״, מקבלת סרט נוסף בסדרה והפעם בלעדי לשירות הסטרימינג - בסרט שייקרא ״Buck Wild״ ויעלה לשירות כבר ב-28 בינואר. הפעם חבורת הגיבורים המצחיקה תפגוש את הדינוזארים בהרפתקה פרהיסטורית חדשה.

 

יומנו של חנון: הסרט

אחרי שזכה בעבר לסרט לייב אקשן ואפילו למחזמר, בדיסני פלוס החליטו להעניק ל״יומנו של חנון״ סרט אנימציה חדש שיעלה ב-3 בדצמבר, ואף הכריזו על סרט המשך, ״חוקי רודריק״ שיופק בהמשך.

 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Disney+ (@disneyplus)

גיבורי הטבע

בדיסני דואגים גם להביא קצת דוקו והרפתקאות עם סרטי טבע ומגייסת לעניין כוכבים אהובים בתור המנחים. סדרת מקור חדשה של נשיונל ג'יאוגרפיק, "ללא גבולות עם כריס המסוורת'", תהיה זמינה בדיסני פלוס בשנת 2022; סדרה מקורית נוספת, "ברוכים הבאים לכדור הארץ", עם וויל סמית', תעלה ב-8 בדצמבר.

 
 
 
 
 

Sneakerella

מה אם לסינדרלה היו סינקרס? סרט נוער חדש יביא מעין אדפטציה עדכנית לסיפור האגדות המוכר. במרכז העלילה נער שחולם לעצב נעליים מיוחדות! הסרט יעלה לשירות כבר ב-18 בפברואר.

 

עוד עדכונים בולטים:

פינוקיו: גרסת הלייב אקשן לסיפורו של בובת העץ האנושית תגיע לאקרנים בסתיו 2022, העונה השלישית של ״היי סקול מיוזיקל: הסדרה״ תעלה גם היא במהלך 2022, סדרת לייב אקשן חדשה המבוססת על ספרי ״ספיידרוויק״ תופק לשירות.

 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Disney+ (@disneyplus)

תגיות
תגובות