ספיידרמן אין דרך הביתה: לא מה שציפיתם. באדיבות פורום פילם

ספיידרמן אין דרך הביתה: לא מה שציפיתם

אחרי חודשים ארוכים של ציפייה ועשרות תיאוריות באינטרנט, הסרט שהכי ציפינו לו הגיע לאקרנים - "ספיידרמן: אין דרך הביתה". האם היהה שווה לחכות? • ביקורת

הסרט השלישי בטרילוגיה נפתח בדיוק בנקודה בה הסתיים הסרט הקודם בסדרה, זהותו של ספיידרמן נחשפת בתור פיטר פארקר. מאותו רגע אנו רואים כיצד חייו של פיטר משתנים ללא הכר כאשר התקשורת מתחילה לרדוף אותו, לחטט בחייו הפרטיים ולנסות להוציא אותו כנבל במקום כגיבור.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

 

כתגובה לכך פיטר מבקש מדוקטור סטריינג' שישכיח מכולם שהוא ספיידרמן, אך הכישוף משתבש ובמקום זאת נבליו הגדולים ביותר של ספיידרמן מיקומים מקבילים מגיעים נחושים להרוג אותו.

אמנם הסרט נמשך שעתיים וחצי אך לנו הוא הרגיש בקושי רבע מכך, מהרגע שהסרט החל לא הצלחנו להתיק את מבטינו מהמסך, הארועים רדפו זה את זה ופשוט לא הצלחנו להפסיק להסתכל.

© צילום: gettyimges.IL\Enna Mclntyre

אנו מודים שקשה מעט לתאר את הסרט מבלי לעשות ספוילרים אך כן נגיד לכם שהסרט הוא לא בהכרח מה שניתן לצפות לו מהטריילר אך הוא בהחלט מצחיק, מוצלח, מפתיע, מעניין, מרגש ומרענן בדיוק במידה הנכונה. האפקטים בסרט פשוט נהדרים שלא לדבר על יכולות המשחק של השחקנים בייחוד של טום הולנד, גיבור הסרט שאגב הכימיה בינו לבין זנדאיה (בת זוגו גם בחיים האמיתיים) על המסך פשוט נהדרת.

© צילום: gettyimges.IL\Enna Mclntyre

בנוסף, אנו מוכרחים לציין שהסרט הזה מומלץ עד מאוד בעיקר לאנשים שצפו לפחות בחלק מהגרסאות האחרות של סרטי הספיידרמן הקודמים (לא רק של טום הולנד) מכיוון שהסרט מלא ברפרנסים רבים לסרטים אלו שקשה להבינם אם לא צפיתם.

יתרה מכך זהו סרט חובה למעריצי מארוול ובעינינו בין הסרטים הטובים שיצאו למארוול עד כה, וגם אם איניכם נמנים עם מעריצי מארוול זהו סרט חובה לא פחות ואף יותר לאנשים שמעריצים את ספיידרמן ספציפית בלי קשר לגיבורי העל האחרים.

אנו חושבים שהסרט מהווה סיום מושלם לטרילוגיה וסוגר מעגל בצורה נהדרת, ניכר כי דמותו של פיטר התבגרה ועברה שינוי במהלך הסרט ולאחר הסרטים הקודמים, יחד עם זאת הסרט לא הגיע לסיומו בלי להשאיר אצלינו טעם של עוד ורצון עז לראות את פיטר פארקר שוב על המסך בסרטים נוספים כי מה לעשות מפיטר פארקר אי אפשר להיפרד באמת. 

© צילום: gettyimges.IL\Amy Sussman

 

תגובות