היישר מהאגדות: תיאוריות הדיסני המגניבות ביותר שמצאנו. Disney באדיבות yes

היישר מהאגדות: תיאוריות הדיסני המגניבות ביותר שמצאנו

מי מאיתנו לא אוהב סרטי דיסני מצויירים, מלאים בפנטזיה, קסם ומוזיקה מדהימים? למרביתנו רבים מאיתם גם עיצבו את ילדותנו והפכו לפסקול חיינו. אבל האם אתם יודעים הכל על העלילה? תסתקרנו לשמוע שברחבי הרשת קיימות תיאוריות שונות ומשונות על גבי עלילות הסרטים • אספנו כמה מהמגניבות מביניהן לכתבה שלפניכם

חברת וולט דיסני העניקה לנו לאורך השנים עשרות, אם לא מאות, סרטי דיסני שעיצבו את ילדותנו וחלקם גם הפכו לפסקול חיינו עם שירים שעד היום מושמעים בתחרות הרדיו השונות. אבל האם ידעתם שברחבי הרשת ישנן תיאוריות שונות ומשונות לגבי העלילות? כאלה שלא משאירות יותר מדי מקום לתמימות או לספק.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

קבלו כמה מהתיאוריות המשונות ביותר שמצאנו ברחבי הרשת!


בעולם אחד מתקיימים חמישה סרטים

לפי התיאוריה לא פחות מחמישה סרטים של דיסני, "לשבור את הקרח", "פלונטר", "טרזן", "בת הים הקטנה" ו"היפה והחיה" מתרחשים באותו עולם. איך? תתרכזו היטב כי זה קצת מורכב: הכל התחיל במוות של ההורים של אנה ואלזה, כשהספינה שבה טבעו היתה אמורה להגיע לחתונתה של רפונזל, שהייתה קרובת משפחתם (הוכחה לכך היא העובדה שרפונזל נראית לשבריר שניה יחד עם בן זוגה בהכתרתה של אלזה). כפי שאני יודעים הספינה טבעה וההורים נהרגו, אך האמת היא שהם לא נהרגו אלא נסחפו לאי ושם נולד להם בן, שלימים יגדל להיות טרזן. העניין לא מסתיים כאן, הספינה הטבועה היא אותה ספינה טבועה שאריאל מוצאת בתחילת הסרט "בת הים הקטנה". כדי לסגור את התאוריה נוסיף שבל מ"היפה והחיה" היא סבתא של ג'יין בת זוגו של טרזן, זאת בהתבסס על דמיונן החיצוני ועל העובדה שלג'יין יש ערכת כלי תה זהה לזו של בל.

היפה והחיה
היפה והחיה © מתוך היפה והחיה דיסני, באדיבות yes


הטרולים הם הנבלים האמיתיים 

מי מכם שראה את הסרט "לשבור את הקרח" בוודאי יודע שהנסיך הנס הוא הנבל בסרט. עם זאת, לפי התיאוריה הזו הנבלים הם בעצם הטרולים החביבים בהם פוגשים אנה וכריסטוף במסעם. למה דווקא הטרולים? לטענת יוצרי התיאוריה הטרולים בעצם ניסו להפריד בין הנס לאנה כדי שהנבחר שלהם כריסטוף יגיע לבית המלוכה, בנוסף הם טוענים שרק נבלים ינסו לחתור תחת אחד הערכים המקודשים של דיסני: אהבה ממבט ראשון.


אלאדין זה בעתיד הרחוק

מי מכם שראה את הסרט "אלאדין" יודע שהסרט לא מרגיש כמו העתיד אלא להפך, כמו כזה שהתרחש לפני מאה שנה לפחות. יחד עם זאת, תיאורית מעריצים מסוימת טוענת אחרת: הג'יני טוען שהיה במנורה במשך 10,000 שנה, אך בדבריו הוא עושה רפרנסים לדברים רבים מהמאה ה-20 דבר שלא יכול להיות הגיוני אם היה במנורה במשך המאה ה-20 ולכן לטענת יוצרי התיאוריה הסרט "אלאדין" מתרחש הרבה מאוד זמן אחרי ימינו.

© Disney באדיבות yes

פיטר פן מביא ילדים לגן עדן

לאנשים שגדלו על "פיטר פן" וחשבו שמדובר בסרט תמים וילדותי, אנו מודים שזו תהיה תיאוריה מטרידה יחסית. על פי התיאוריה הזו הסיבה שהילדים בארץ "לעולם לא" לא גדלים לעולם היא פשוט כי הם כבר מתים ופיטר הוא מלאך שתפקידו להביאם לשם. לא יודעים מה איתכם אבל לנו זה גורם לראות את הסרט בצורה די מקריפה.

© Disney באדיבות yes


רובין הוד וזוטרופוליס באותו עולם

גם תאוריה זו עוסקת ביותר מסרט דיסני אחד והפעם היא מתבססת על העובדה שבשני הסרטים ישנן חיות אשר מיישבות את העולם במקום בני האנוש והן עצמן מתפקדות ומדברות כבני אדם. לטענת התיאוריה שני הסרטים מתרחשים באותו עולם כאשר "רובין הוד" מתרחש בתקופה יותר מוקדמת ו"זוטרופוליס" בתקופה יותר מודרנית. יותר מזה, לפי התיאוריה ניק השועל מזוטרופוליס הוא לא פחות מצאצא של רובין הוד עצמו, זאת בהתבסס על העובדה ששניהם שועלים שלובשים את הצבע הירוק.

© Disney באדיבות yes

אנחנו לא יודעים מה איתכם, אבל התיאוריות האלה ניפצו לנו כמה מחשבות וקווי עלילה. האם נמשיך לצפות בסרטי דיסני? ברור! מזג האוויר חורפי, כוס שוקו חם וסרט דיסני טוב ובאמת שלא צריך יותר מזה.

תגובות