הסלבס שהיינו מלהקים ל"זמר במסכה 3". צילום מאינסטגרם

הסלבס שהיינו מלהקים ל"זמר במסכה 3"

מטל מוסרי ועד עדי אלון: החלטנו להכין בעצמנו רשימה של סלבס אהובים במיוחד שלגמרי יכולים לפזז בתחפושות מיוחדות בעונה הבאה של "הזמר במסכה"

העונה השנייה של "הזמר במסכה" רק הסתיימה אמש (שבת) עם זכייתו של שי גבסו AKA "הגורילה" וכבר ידוע כי מתחילים לעבוד על עונה נוספת של הפורמט בגרסתו המקומית. כדי לסייע להפקה, בדיוק כמו בעונה הקודמת (שהמלצנו על עוז זהבי!) החלטנו לחשוב גם בעצמנו על כמה ליהוקים הכרחיים לעונה הבאה. תודו לנו אחר כך!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

שחר טבוך

אחרי שעשה טבילה ראשונה בעול םהמוזיקה עם סינגל הבכורה "פחדן" (וסינגל שני שבדרך), השחקן שחר טבוך לגמרי יכול להשתלב בעונה הבאה של הפורמט. הוא כבר מוכר גם לקהל הבוגר יותר (שכן השתתף ב"שעת נעילה"), ולכן הוא מוכן גם לשלב הבא, ומצטערים מראש - אבל תחפושת הקיפוד כבר לא רלוונטית...

 

שירה לוי

השחקנית וכוכבת הנוער הפגינה לא פעם את יכולות השירה שלה וכנראה שלא סתם קוראים לה ככה... אחרי שכבשה את המסך וכיכבה בפסטיגלים של השנים האחרונות, יהיה מעניין לראות האם השופטים יצליחו לזהות אותה.

 

אורי לייזרוביץ'

במהלך העונה האחרונה השם שלו עלה לא פעם בתור מי שעשוי להיות מתחת לאחת התחפושות, אז הגיע הזמן שמישהו ירים את הכפפה ואכן ילהק אותו לעונה הבאה!

 

ליאנה עיון

היא מככבת בכל כך הרבה סדרות, קוטפת קמפיינים נחשקים והפכה לשם מוכר בכל בית. אבל ידעתם שליאנה עיון יודעת גם לשיר? ובכן, גם אם לא זה בדיוק עוד סיבה ללהק אותה לתכנית ולהבין כמה היא מוכשרת גם בגזרה הזאת.

 

דניאל מורשת

פייר? היו רגעים שחשבנו שהזיקית היא דניאל מורשת, ולא רק בגלל שבעברו הוא כבר היה זיקית בפסטיגל, אז אולי דווקא בעונה הבאה זה יכול לעבוד עם תחפושת אחרת. מורשת הוא שחקן מאוד מוזיקלי ויכול להרשים את כולם עם ביצועים מעולים.

 

טל מוסרי

אחרי כל כך הרבה שנים בתעשייה, הגיע הזמן לראות את מוסרי בריאליטי, אבל לא ריאליטי מהסוג ה"טראשי" אלא "הזמר במסכה" שמרימה ללא הפסקה לאמנים מוכרים וליכולות שלהם, ומוסרי לגמרי יכול לעשות זאת בגדול ולהפתיע את כולם. הוא כבר עבד לא מעט עם צדי צרפתי, אבל זה לא מבטיח את העובדה שהוא יזהה אותו (כפי שראינו בעונות עד כה). בקיצור, "מי זה? מי זה? מי זה?" - היא לגמרי שאלה לגיטימית לאיש השאלות.

 

עדי אלון

בכל הזדמנות שיש, עדי אלון מראה לנו שהוא לגמרי חייב לפצוחו בקריירה מוזיקלית. התפקידים המוזיקליים שלו פשוט עושים לנו צמרמורת ואנחנו לגמרי מתעקשים שמישהו ילהק אותו לעונה הבאה! הוא שחקן מדהים וזמר נפלא ואנחנו רק מחכים שכולם כבר ישכנעו אותו להוציא סינגל!

 

יעל אלקנה

את יעל אלקנה אתם מכירים שנים מסדרות נוער מצליחות ("פלאשבק", "כדברא") ובשנה האחרונה גם בזכות התפקיד בעונת הסיום של "להיות איתה", אבל ידעתם שגם היא יודעת לשיר? אלקנה היא בדיוק מסוג הליהוקים שעושים לנו הפתעה נעימה וכאלו שכיף לגלות מהם כשרון חדש.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by YAEL ELKANA (@yaelelkana)

 

האזינו:

תגובות