בגלל הליהוק לספיידרמן: טום הולנד מתחרט ומתנצל. באדיבות פורום פילם

בגלל הליהוק לספיידרמן: טום הולנד מתחרט ומתנצל

מי היה מאמין שדווקא תפקיד חייו של טום הולנד יגרום לו להתחרט? כך שיתף בראיון חדש ל״הוליווד ריפורטר״ • כל הפרטים

אין ספק שספיידרמן הוא תפקיד הפריצה והתפקיד שישאר עם טום הולנד עוד שנים ארוכות בחייו, יש אפילו שיגדירו אותו כתפקיד חייו, אך מה גרם להולנד להרגיש חרטה עמוקה בתפקיד?

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

בראיון חדש שהעניק השחקן ל׳הוליווד ריפורטר׳ שיתף כי הייתה לו חרטה אחת גדולה עם הכניסה לתפקיד גיבור העל העכבישי. הולנד שיתף כי הוא לא ידע שהתפקיד כרוך בכך שהוא יקח לאנדרו גארפילד את הדמות בצורה רשמית לאחר שב׳מארוול׳ בחרו להחליף אותו. אך החרטה של הולנד היא לא על עצם לקיחת התפקיד אלא על מה שקרה לאחר מכן.

הכוכב סיפר כי כיום, כשהוא מביט לאחור, הוא דווקא מצטער על כך שלא התקשר לקודמו בתפקיד עם החלפתו. "אם מישהו היה אומר לי ׳אתה סיימת עם התפקיד הזה והילד ההוא יקבל אותו׳ - היה נשבר לי הלב!", שיתף הולנד והוסיף - "הלוואי והייתה לי ההזדמנות לתקן את זה איתו, אבל הסרט הנוכחי (״ספיידרמן: אין דרך הביתה״ - מ.א) היה ההזדמנות שלנו. זו לא הייתה רק הזדמנות עבורו לעשות סגירת מעגל עם הדמות והאולפנים, אלא זו הייתה גם הזדמנות עבורי ולו לקבל את הרגע הזה שבו אנחנו מבינים שאנחנו יכולים לחלוק את הדבר הזה".

גארפילד בתפקיד
גארפילד בתפקיד © באדיבות yes

עוד ציין השחקן (וזהירות ספויילר!:  "המבט על פניו כשהוא מציל את זנדאיה בסרט היה אמיתי לגמרי, ואני ממש גאה בו". הולנד סיפר כי על הסט הוא הודה לשני הספיידרמנים - טובי מגווייר ואנדרו גארפילד על חזרתם לתפקיד ועל הדרך בהם הם הביאו את ספיידרמן למסך. עוד ציין כי שלושתם התחבקו והחלו לבכות מהתרגשות בסיום הצילומים.

© פורום פילם, באדיבות yes

 

תגובות