החודש בקולנוע: הסרטים המעניינים ביותר של מרץ. האחים וורנר, יונייטד קינג

החודש בקולנוע: הסרטים המעניינים ביותר של מרץ

אילו סרטים יחכו לנו החודש בקולנוע? הכנו לכם רשימה של הסרטים הבולטים של החודש הקרוב – החל מהסרט החדש של באטמן ועד סרט קומדיה ישראלי חדש בכיכובם של הילה סעדה ודין מירושניקוב • הכינו את הפופקורן...

אין כמו החוויה של צפייה בסרט באולם קולנוע – מלא פופקורן, כיסא נוח ומסך גדול מהקצה אל הקצה. החודש מחכים לנו באולמות סרטים מהמצופים ביותר של החודשים האחרונים, ואנחנו כאן כדי לעשות לכם סדר. מהסרט החדש של באטמן, סרט אקשן-קומדיה בכיכובם של צ'נינג טייטום, סנדרה בולוק ודניאל רדקליף וסרט ישראלי חדש עם השחקנים האהובים הילה סעדה ודין מירושניקוב - זה מה שמחכה לכם באולמות במרץ 2022.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

"באטמן"

גיבור העל המפורסם בעולם, באטמן, חוזר בסרט חדש ומצופה. הפעם השחקן המוכר רוברט פטינסון נכנס לנעליו של הגיבור האהוב. בסרט הזה באטמן מנסה לפתור סדרה של תעלומות מסוכנות שמשאיר "איש החידות", רוצח סדרתי מסוכן, ברחבי העיר גות'האם. העניינים מסתבכים עוד יותר כאשר העיר נכנסת לכאוס מוחלט וכל בכירי הממשל בסכנת חיים ממשית. נראה שמדובר בסרט אקשן מותח ומרתק ואנחנו לא יכולים לחכות!

מתי? 3 במרץ 2022.

"מתחתנת"

"מתחתנת" הוא סרט קומדיה ישראלי חדש ומסקרן בכיכובם של השחקנים האהובים הילה סעדה, דין מירושניקוב וענת וקסמן. הסרט מגולל את סיפורה של רווקה בת 34 אשר לאחר שוויתרה על חלום החתונה עם גבר לצידה, מחליטה להתחתן עם עצמה. כן כן, קראתם נכון – עם עצמה. רק מה היא תעשה כאשר בהכנות לחתונה יגיע גבר נכון ומוכן? מהצפייה בטריילר נראה שהסרט "מתחתנת" עשוי בדיוק מהחומר של קומדיה טובה קורעת מצחוק ואנחנו מחכים לראות את התוצאה על המסך.
מתי? 10 במרץ 2022.

"אל תחכי לי"

סרט ישראלי חדש ומסקרן במיוחד בכיכובם של עומר חזן וטיילור מלכוב. העלילה נכתבה בהשראת אירועים אמיתיים, מה שנראה מבטיח במיוחד יחד עם הטריילר. מתן (חזן) עובר לגור בשכונת פשע לאחר שאביו פשט את הרגל. בתי שיכון עלובים, חוות סוסים פיראטיות ואופנועים גנובים בפרדסים. מתן מתאהב בעדן (מלכוב), וחולם להגן עליה מחיי הפשע האלימים. על רקע המציאות האפלה והאלימה של השכונה, מתן ועדן חווים אהבה טהורה.
אבל דווקא הניסיונות של שניהם, להתנקות, להשתחרר ולברוח מהשכונה, מובילים אותם לטרגדיה של חייהם. מדובר בסרט לא פשוט בכלל, הוא מתאר אלימות קשה בשכונת מצוקה, כך שרק מי שמספיק מרגיש מוכן אנו נמליץ לו ללכת.

מתי? 24 במרץ 2022.

 

"העיר האבודה"

"העיר האבודה" הוא סרט בכיכובם של כמה מהשחקנים המוכרים ביותר בהוליווד - צ'נינג טייטום, סנדרה בולוק ודניאל רדקליף (הארי פוטר), והתוצאה מסקרנת ביותר. הסרט עוקב אחר לורטה סייג', סופרת מבריקה ויפה אשר עוסקת בכתיבת ספרי הרפתקאות ורומנטיקה, כאשר היא נחטפת על ידי מיליארדר (רדקליף) שמביא אותה להרפתקה בג'ונגל כדי למצוא את האוצר האבוד מספרה האחרון. הדוגמן אלן (צ'נינג טייטום), אשר מופיע בכריכותיהם של ספריה, יוצא למסע להציל אותה ובכך להיות גיבור גם בחיים האמיתיים. ביחד הם יצאו להרפתקה מרתקת ומסוכנת בנופים המרהיבים והאקזוטיים של הג'ונגל. הטריילר מסקרן ביותר ואנחנו כבר מחכים להצטרף להרפתקה על המסך הגדול.

מתי? 24 במרץ 2022.

 
 

אדומה אש

הסרט החדש של דיסני ופיקסאר! מיי (רוזלי צ'יאנג), נערה בת 13 חנונית, אשר קרועה בין להיות בת צייתנית לאמה לבין הכאוס שהוא גיל ההתבגרות. אמה המגוננת על גבול השתלטנית, מינג (סנדרה או), תמיד נמצאת בקרבת מקום – מציאות די מתסכלת עבור נערה מתבגרת. אם מיי חשבה ששינויי גיל ההתבגרות כוללים רק שינוי תחומי עניין, מערכות יחסים חדשות ושינויים גופניים, ברגע שהיא מתרגשת קצת יותר מידי (שזה כמעט כל הזמן), היא נהפכת לפנדה אדומה ענקית!

מתי? ה-10 במרץ.

 

"מורביוס"

אוהבים את מארוול? הסרט הבא הוא בשבילכם. אחת הדמויות המרתקות של מארוול מגיעה בפעם הראשונה למסך הקולנוע בסרט חדש. מורביוס הוא אנטי-גיבור, שונה מהגיבורים שהתרגלנו לראות בסרטים, אשר חולה במחלת דם מסוכנת. מורביוס נחוש להציל אחרים הסובלים מאותה המחלה, אך מהר מאוד העניינים מסתבכים...

מתי? 30 במרץ 2022.

 
תגובות