מצחיק ומשנה סטיגמות: זה מה שחשבנו על הסרט "העיר האבודה". באדיבות פורום פילם

מצחיק ומשנה סטיגמות: זה מה שחשבנו על הסרט "העיר האבודה"

הסרט החדש, ״העיר האבודה" עלה לאקרנים והתוצאה? ממש לא אבודה, אלא מדויקת, מלאה בהומור, אקשן והכי חשוב - ברומנטיקה • זה מה שחשבנו עליו

סרט קומדיה הרפתקאות חדש שמגיע אל מסך הקולנוע הוא תמיד חגיגה גדולה, אבל יש משהו בסרט "העיר האבודה" שתפס אותנו במיוחד!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

העלילה מתמקדת בסופרת מבריקה, אך מתבודדת בשם לורטה סייג' (סנדרה בולוק), אשר בילתה את הקריירה שלה בכתיבה על אתרים אקזוטיים בסדרת ספרי רומנטיקה-הרפתקאות, שעל כריכותיהם מופיע אלן הדוגמן (צ'נינג טייטום). אותו הדוגמן הקדיש את חייו לניסיון לגלם בנאמנות את בן דמותו בספרים, "דאש". בעודה במסע קידום ספרה החדש לצד אלן, נחטפת לורטה ע"י מיליארדר אקסצנטרי (דניאל רדקליף) אשר מקווה שהיא תוכל להוביל אותו אל אוצר העיר האבודה מספרה האחרון. בשאיפה להוכיח שהוא מסוגל להיות גיבור גם בחיים האמיתיים ולא רק בין דפי הספר, אלן יוצא למסע להצלתה. בהרפתקאה אפית ברחבי הג'ונגל, יאלצו השניים לשתף פעולה על מנת לשרוד את התנאים הקשים ולמצוא את האוצר העתיק לפני שיאבד לנצח.

 

את סנדרה בולוק כבר ראינו בהרבה תפקידים שונים, אבל בכזה עדיין לא יצא לנו לחוות אותה. לרוב אם נפגוש אותה על המסך, נקבל ממנה או אקשן, או רומנטיקה, או דרמה - אבל הפעם זה היה מיקס של כולם יחדיו וזה לגמרי היה מצוין עבורה. היא מוכיחה בכל פעם שלא סתם היא נחשבת לאחת מהשחקניות המוצלחות והמובילות של הוליווד. לצידה, אליל הבנות הנצחי! את טייטום ראינו אותו בהרבה תפקידים דומים לאלו, כך שהוא לא חידש עבורונו משהו נוסף לגביו, אם כי עדיין היה לנו קשה להוריד את העיניים ממנו... גם כשחקן וגם, טוב נו, כי הוא פשוט אליל! 

כשגיבורי הסרט מגיעים למסע, הוא לא מלווה רק באקשן וצילומים מרהיבים של נופים באי מופלא, אלא גם בהרבה בדיחות שנונות, ברומנטיקה חסרת תקנה ובעיקר בהעצמת הכוח הנשי. לא פעם ופעמיים בסרט, נוכחים לגלות כי דווקא על סנדרה בולוק בדמותה של לורטה, האחריות להציל את הגבר (צ'אנינג טאטום בדמותו של דאש) ואף משפט שנחרט טוב בזיכרוננו מהסרט כאשר דאש אומר: "אני בעצם העלמה במצוקה"?! הסרט מגיע להפוך סטיגמות ולהציג את הנשים במלוא כוחותיהן.

© באדיבות פורום פילם

בקיצור - מדובר בסרט קליל, כיפי ובעיקר מנקה את הראש לשעה וחצי בבתי הקולנוע, בעל צילומים מדהימים ומעברים מדויקים מסצינה לסצינה. ואולי בכל זאת נקודת חיסרון אחת - הדמויות הראשיות בסרט יוצאות להרפתקה ולכן היינו שמחים לגלות חידות קצת יותר מתוחכמות מאלו ומעט לאתגר את החשיבה של הצופים לצד הצחוקים וההתרגשות. 

© באדיבות פורום פילם
תגובות