אל תפספסו: הסדרות המומלצות שלא כולם מכירים. adobestock

אל תפספסו: הסדרות המומלצות שלא כולם מכירים

מכירים את זה שיום אחד אתם נתקלים בסדרה ממש טובה, אבל באופן מפתיע לא נראה שאף אחד שמע עליה? גם אנחנו ובדיוק בגלל זה הכנו לכם את רשימת הסדרות שאנחנו ראינו, אהבנו וממש רצינו שגם אתם תהנו מהם

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:


אן עם הצמות

סדרת הנטפליקס מבוססת על סדרת הספרים: "האסופית" ועוקבת אחר חייה של ילדה יתומה בשם אן שירלי שנלקחת תחת חסותם של צמד אחים מבוגרים מהעיירה אבונלי שבקנדה. הסדרה עוסקת בהרפתקאותיה וחוויותיה של אן שמונגשות לצופה באופן מעניין ומעורר הזדהות.

© Ken Woroner/Netflix


10 דברים שאני שונאת אצלך

סדרה נוספת ששווה שתכירו היא "10 דברים שאני שונאת אצלך" המבוססת על סרט אחר בעל אותו השם. העלילה עוקבת אחר צמד אחיות וחוויותיהן המשעשעות למדי. הסדרה כל כך טובה שמאוד הופתענו לגלות שבקושי זכתה להכרה, כי אנחנו לפחות היינו מכורים!

ג'ולי והפאנטומס

סדרת נטפליקס נוספת היא "ג'ולי והפאנטומס"! העלילה עוקבת אחר נערה בשם ג'ולי שלאחר חיטוט במחסן מחזירה לחיים בטעות להקת בנים שמתה זה שנים. רק ג'ולי מסוגלת לראות את הלהקה - מה שמוליד לא מעט רגעים בלתי נשכחים. הסדרה מקורית וכוללת בתוכה שירים רבים וממכרים ביותר!

מחברת המוות

"מחברת המוות", ששודרה במקור ברשת NTV, היא בכלל סדרת אנימה! אבל לפני שתשללו אותה מיד בטענה שזו סדרה לילדים, דעו לכם שהיא עמוקה מעניינת ובעלת רבדים נסתרים שלא כל ילד יכול להבין... אמנם היא לא כל כך מוכרת אבל לדעתנו זו סדרה שראויה להכרה רבה!

 
תגובות