לא כמו המקור: השינויים המשמעותיים שעשו בין הספר לסרט. באדיבות yes

לא כמו המקור: השינויים המשמעותיים שעשו בין הספר לסרט

מפרסי ג'קסון ועד הארי פוטר: מצאנו כמה הבדלים גדולים שנעשו בין הספרים לסרטים שנעשו בעקבותם • קבלו

פעמים רבות כאשר מעבדים ספר לסרט הרבה שינויים נעשים בתהליך והרבה פרטים מושמטים או משונים. אספנו עבורכם מספר פעמים כאלה בהם הפרטים ששונו היו בולטים ביותר.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

הארי פוטר: פיבס לא מופיע

מי מכם שקרא את ספרי הארי פוטר מכיר בוודאי את פיבס המפחידן של בית הספר הוגוורטס, שעושה שטויות ופעלולים ומעצבן את המורים והתלמידים. למרבה הצער דמותו הושמטה מהסרטים ואנשים שגדלו על סרטי הארי פוטר כנראה ממש לא יבינו על מי אנחנו מדברים פה...

© adobestock אילוסטרציה

פרסי ג'קסון: כל הסרט

מי מכם שקרא את ספרי פרסי ג'קסון ואז ראה את הסרטים בוודאי יסכים עימנו בנקודה זו: אין דמיון ולו הקל ביותר בין הספרים לסרטים של פרסי ג'קסון, אולי למעט שמות הדמויות והקונספט הכללי, מלבד זאת נראה שיוצרי הסרט לקחו לעצמם יד חופשית בכל הנוגע ליצירת הסרטים ואין כל כך דמיון ביניהם לבין הספרים.

© באדיבות yes

יומני הנסיכה: הסרט השני

מי מכם שראה יודע שהסרט הראשון של יומני הנסיכה מעבד את תחילת סדרת הספרים בצורה שאולי לא דומה לגמרי למקור, אך בהחלט מסתמכת עליו. הסרט השני לעומת זאת לוקח דרור לחופש היצירה ומלבד שמות הדמויות מתאר עלילה שונה לחלוטין מזו שבספרים, דבר שלפחות לדעתיני לא מנע מהסרט להיות מוצלח למדי.

© © Disney Enterprises באדיבות yes

אחרי ש... - אפיון הדמויות

מעריצים רבים שקראו את הספר עליו מבוסס הסרט "אחרי ש" לא יכלו שלא לשים לב למספר הבדלים בולטים בין הספר לסרט, כמו למשל שדמותו של הרדין הייתה הרבה יותר קשוחה, גסה ורעילה לטסה בספר, גם דמותה של טסה שונה מעט בכך נראית קצת יותר עצמאית בסרט מאשר בספר. אגב לא רק אופי הדמויות השתנה, דמותה של טריסטן למשל הייתה בכלל גבר במקור.

© באדיבות סרטי שובל וסרטי יונייטד קינג

שחקן מספר אחת: מהות האתגרים

עלילת הסרט "שחקן מספר אחת" מתרחשת ביקום ווירטואלי בעתיד הרחוק בו האנשים יבלו את מרבית זמנם במציאות מדומה, לפי הספר יוצר המציאות החביא בתוכה סדרת אתגרים שמי שימצא ויפתור אותם יוכל לשלוט על המציאות, בספר אף אחד לא הצליח למצוא את האתגרים מלבד הגיבור בעוד לפי הסרט הם ידועים לכולם והאתגר הוא רק בלהצליח בהם.

© 2018 Warner Bros. Entertainment Inc באדיבות yes
תגובות