עבודת צוות: החבורות שהכי אהבנו בסרטים. באדיבות yes

עבודת צוות: החבורות שהכי אהבנו בסרטים

איך אנחנו אוהבים סרטים על חבורות שעובדות ביחד! ולכן - החלטנו להרכיב את רשימת החבורות הקולנועיות שהכי אהבנו על המסך!

אם גם אתם חובבי סרטים כמונו בוודאי שמתם לב שבסרטים רבים לא מככב גיבור יחיד, אלא דווקא חבורה של דמויות אשר נאלצות להתמודד בפני הרפתקאות רבות ומגוונות. אספנו בשבילכם כמה מהחבורות שהכי אהבנו!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

הנוקמים

אין ספק שסרטי מארוול שינו את פני הקולנוע ואי אפשר לדבר על מארוול בלי להזכיר את "הנוקמים" - חבורת גיבורי העל המצליחה. כל אחד מהם ייחודי בפני עצמו (ועל כן כל אחד מהם זכה לסרט סולו או סדרה משלו). ועם כמה שהם היו שונים בהתחלה - לבסוף זה השתלם והם הפכו לחבורה המצליחה ביותר בתולדות הקולנוע.

© באדיבות yes

שומרי הגלקסיה

לא יכולנו שלא לשים כאן את אחת החבורות היותר מצחיקות ואהובות ממארוול - "שומרי הגלקסיה". החבורה שאמנם כוללת בתוכה דמויות מאוד שונות אחת מהשנייה, הצליחה להתגבש מאוד לאורך הסרטים ולהצחיק אותנו עד דמעות בסיטואציות שונות! מחכים לסרט השלישי...

© באדיבות yes

מהיר ועצבני

עוד חבורה מוצלחת במיוחד היא החבורה מסרטי "מהיר ועצבני", אשר כללה בתוכה בין השאר את פול ווקר, וין דיזל, ואפילו את גל גדות שלנו! ההרכב אמנם השתנה מעט בין הסרטים אך התבנית הבסיסית של חבורת אנשים שנוסעת במכוניות מהירות וחווה הרפתקאות נותרה ללא שינוי והחברות ביניהם נותרה נושא מרכזי בסרטים.

© צילום: באדיבות yes 

קונג פו פנדה

אומנם מדובר בסרט מצויר אך דווקא הדמויות בו, שהן לא רק מצוירות אלא מיוצגת דרך בעלי חיים, הצליחו להצחיק לא מעט, לחדור ללבבות צופים רבים ולעורר הזדהות.

© © 2008 DreamWorks Animation  | באדיבות yes

פיץ' פרפקט

מי אמר שחבורת הגיבורים צריכה להציל את העולם? בסדרת סרטי פיץ' פרפקט אנו נחשפים לחבורת בנות שמחליטה להקים להקה ולאורך הסרטים אנו מלווים אותן דרך הקשיים והחוויות שהן עוברות. אמנם אין פה סיפור הרפקתאות הרואי, אך דווקא סיפור הלהקה המקסים הזה נגע לליבנו לא פחות!

© באדיבות yes
תגובות