סדרות הנוער שגם מבוגרים יכולים ליהנות מהן. רונן אקרמן (באדיבות ZOOM), פיני סילוק (באדיבות טין ניק)

סדרות הנוער שגם מבוגרים יכולים ליהנות מהן

בין כל הבילויים, היציאות והפעילויות, החופש הגדול הוא הזדמנות גם לצפייה משפחתית משותפת עם ההורים בסדרות האהובות עליכם, אבל מי אמר שרק אתם תיהנו? • קבלו כמה סדרות נוער שלגמרי יכולות להתאים לכולם!

שמתם לב שבזמן שצפיתם בסדרת נוער כלשהי בטלוויזיה גם אחד מהוריכם הציץ מדי פעם לצפות? ישנן לא מעט סדרות נוער שיכולות להיות מיועדות גם לקהל קצת יותר בוגר ולעניין אותם לא פחות... קבלו את הרשימה שלנו!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

צפוף

לא רק ילדים נהנים מסיטקומים לילדים, ו"צפוף" היא ההוכחה החד משמעית לכך. מדובר בקומדיה משפחתית לילדים ולנוער העוקבת אחר משפחת 'חי - בר' המשעשעת. משהו בסיטואציות המשפחתיות, קווי העלילה של ההורים (עם הומור שלעיתים יצחיק בעיקר אותם) - הופכים אותה ככזו המתאימה לכל.

איפה? שידורים חוזרים ערוץ Zoom לצופי HOT, נקסט וב-VOD.

© רונן אקרמן, באדיבות ערוץ Zoom ב-HOT

13 סיבות

13 סיבות היא לחלוטין סדרה העוסקת בנוער ומדברת על דברים שקורים לנוער. יחד עם זאת היא רצינית עמוקה ואפלה, על כן היא יכולה לעניין גם אנשים מבוגרים, ואולי אותם אף יותר מאשר את הילדים, זאת בשל הכבדות והעומק של הנושאים עליה הסדרה מדברת.

איפה? NETFLIX.

© DAVID MOIR/NETFLIX

עד עצם היום הזה

אולי ממבט ראשון לא הייתם מצפים שסדרת פנטזיה העוסקת באגדות ילדות תקסום גם למבוגרים, אבל בדיוק בגלל זה - זה מה שקרה! למרות ש'עד עצם היום הזה' מכוונת בעיקר לנוער, לא מעט מבוגרים יכולים ליהנות ממנה ולו בשל למצוא בה מעט נוסטלגיה אל ילדותם.

איפה? דיסני+.

© ABC באדיבות yes

בת השוטר

גם סדרה זו שמבוססת על סדרת ספרים לנוער ומיועדת לנוער בעצמה יכולה והצליחה לכבוש לבבות של מבוגרים רבים! הסדרה עוסקת בעולם החרדי ומתייחסת למפגש בין חרדים לחילונים בצורה מרתקת למדי, שגרמה להרבה צופים להתמכר אליה. ההתייחסות לקהל הצופים כקהל בוגר, הבימוי המותח והתסריט המעולה - כל אלו יחד יצרו סדרה שלגמרי יכולה לעבוד גם למבוגרים יותר.

איפה? טין ניק לצופי yes ו-STING TV.

© רונן פדידה, באדיבות yes

פלמח

סדרת הנוער שתיכף מסתיימת לחלוטין, הצליחה לחדור לליבם לא רק של ילדים ובני נוער רבים אלא גם לליבם של הוריהם ואחיהם הגדולים, שיצא להם לצפות בסדרה ואף ליהנות ממנה. הסדרה עוקבת אחר האירועים שקדמו להקמת המדינה בצורה מעניינת ומרתקת שרלוונטית גם לקהל מבוגר יותר! נכון, אולי לא תמיד היא נצמדת להיסטוריה במדוייק, אך היא גורמת לנו להסתקרן ולהתעניין באירועים הגדולים ובמבצעי הפלמח הגדולים. מעין חסמב"ה של הדור החדש-ישן!

איפה? טין ניק לצופי yes ו-STING TV.

© שני רייך, באדיבות yes
תגובות