הנוקמים חוזרים למסך: ההכרזות החדשות של מארוול. באדיבות yes

הנוקמים חוזרים למסך: ההכרזות החדשות של מארוול

במארוול הפתיעו את המעריצים בבשורות על שני סרטי "הנוקמים החדשים", הצצות חדשות לפרויקטים והכרזה רשמית על "ארבעת המופלאים" • עשינו סדר!

כנס הקומיק-קון השנתי נערך הלילה בסן דייגו והביא עמו שורה של הכרזות חדשות לצד הצצות ראשונות לפרויקטים מסקרנים במיוחד עבור מעריצי מארוול בפרזנטציה השנתית שלהם בכנס.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

גולת הכותרת של האולפנים, ובראשם הנשיא קווין פייגי, היא הבשורה כי בפתיחת השלב השישי של היקום הקולנועי יהיה ניסיון נוסף לאתחל את "ארבעת המופלאים" (סרט המתוכנן ל-8 בנובמבר 2024) - כאשר, שימו לב, השלב ייחתם עם זוג סרטי נוקמים: "הנוקמים: שושלת קאנג" (2 במאי 2025), ו"הנוקמים: מלחמות סודיות" (7 בנובמבר 2025). עד כה נודע על שלושה פרויקטים בשלב השישי, ויש עדיין שמונה מקומות פנויים, שעל פי הערכות צפויים להיחשף ב-D23, הכנס הענק של דיסני+ שייערך בספטמבר. 

© מתוך האינסטגרם של @marvelstudios

במהלך הערב חשפו במארוול טריילר לסרט "הפנתר שחור: ווקאנדה לנצח" (ה-11 בנובמבר 2022). הטריילר מספיד את הפנתר השחור המקורי ואת צ'דוויק בוסמן המנוח שגילם אותו, לצלילי ביצוע מיוחד של No Woman No Cry של בוב מארלי. הסרט יחתום את השלב הרביעי של היקום הקולנועי הנוכחי.

 
 
 

נחשף גם תאריך היציאה של "שומרי הגלקסיה 3" (האחרון בסדרה) והוא יעלה לאקרנים ב-5 במאי 2023 ו"לוקי 2" תעלה בדיסני+ בקיץ 2023.

© gettyimges.IL\Kevin Winter

כמו כן, נכון לעכשיו יש שלושה סרטים מוכרזים בשלב החמישי: "בלייד" (3 בנובמבר 2023), "קפטן אמריקה: סדר עולמי חדש" (3 במאי 2024) ו"תאנדרבולטס" (26 ביולי 2024). לצד אלה,יש את התכנים המקוריים של דיסני+, ואלו אמורים להישזר בקווי העלילה הכלליים מהיקום הקולנועי: הסדרות "פלישה סודית"(בהובלת דמותו של ניק פיורי) ו"אגתה: מחתרת הכאוס", על הנבלית אגתה האקרנס (קת'רין האן). בנוסף, הסדרה "אקו" (קיץ 2023) תוקדש כל כולה לגיבורת העל החירשת וכמובן גם "דרדוויל" (גיבור העל העיוור) יחזור בכיכובו של צ'ארלי קוקס (מהסדרה המקורית בנטפליקס) באביב 2024.

תגיות
תגובות