החודש בקולנוע: הסרטים המעניינים ביותר של אוגוסט. 2004 Warner Bros. Ent. (באדיבות yes), מתוך הטריילר - סרטי שובל ויונייטד קינג

החודש בקולנוע: הסרטים המעניינים ביותר של אוגוסט

אילו סרטים יחכו לנו החודש בקולנוע? הכנו לכם רשימה של חמשת הסרטים הבולטים של החודש הקרוב – החל מסרט בינלאומי בכיכובו של בראד פיט, הסרט החדש של דרגון בול עד הסרט הרביעי בסדרת הסרטים המצליחה " אחרי ש..." • הכינו את הפופקורן!

אין כמו החוויה של צפייה בסרט באולם קולנוע – מלא פופקורן, כיסא נוח ומסך גדול מהקצה אל הקצה. החודש מחכים לנו באולמות סרטים מהמצופים ביותר של החודשים האחרונים, ואנחנו כאן כדי לעשות לכם סדר. מסרט בינלאומי בכיכובם של בראד פיט וסנדרה בולוק, הקרנה מחודשת של אחד הסרטים האהובים של הארי פוטר ועד הסרט הרביעי בסדרת הסרטים המצליחה "אחרי ש..." שריתקה מאות מיליוני צופים ברחבי העולם - זה מה שמחכה לכם באולמות באוגוסט 2022.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:


"רכבת הקליע"

סרט אקשן הרפתקאות מסקרן, עם קאסט שחקנים עטור בכוכבים שלא רואים בכל יום: בראד פיט, סנדרה בולוק, באד באני, בריאן טיירי הנרי, ג'ואי קינג ונוספים. בראד פיט מגלם כאן את "ליידיבאג", מתנקש חסר מזל עם לא מעט משימות שנכשלו, הנחוש לבצע את עבודתו בדרכי שלום. העניינים כמובן מסתבכים, והוא מוצא את עצמו במסלול התנגשות עם יריבים קטלניים מרחבי העולם. מצפייה בטריילר הסרט נראה כאחד מהמרעננים הגדולים של הקיץ, ואנחנו לא יכולים לחכות!

מתי? ה-4 באוגוסט.

 

"הארי פוטר והאסיר מאזקבאן"

אחד הסרטים האהובים של הארי פוטר, "הארי פוטר והאסיר מאזקבאן", שיצא לראשונה אי שם לפני כעשרים שנה, חוזר להקרנה מחודשת לרגל יום ההולדת העגול. הסרט עוקב אחרי הארי בשנתו השלישית בהוגוורטס, שם הוא מגלה שאסיר מסוכן בשם סיריוס בלק שחרר את עצמו מבית הכלא למכשפים, ועושה את דרכו לבית הספר כדי לפגוע בו. לחובבי הז'אנר והנוסטלגיה, זו הזדמנות מצוינות לצפות באחד הסרטים האהובים בכיכובם של השחקנים האייקונים דניאל רדקליף, אמה ווטסון ונוספים.

מתי? ה-11 באוגוסט.

 

Dragon Ball Super: SUPER HERO

טירוף הדרגון בול לא מספיק אף פעם, ועכשיו מגיע גם סרט קולנוע חדש של סדרת האנימה האהובה. הסרט "סופר הירו", מספר על צבא הסרט האדום שהובס בעבר על ידי סאן גוקו. אחרוני הנאמנים לצבא יצרו את האנדרואידים האולטימטיביים, גמא 1 וגמא 2. שני האנדרואידים הללו מכנים את עצמם 'גיבורי על'. הם תוקפים את פיקולו וגוהאן... מה מטרתו של צבא הסרט האדום החדש? בפני הסכנה הקרבה, זה הזמן להתעורר, גיבור על!

מתי? ה-18 באוגוסט.

 
 
 

"אבטחה צמודה"

לחובבי סרטי האקשן, הסרט הבא הוא עבורכם! "אבטחה צמודה" מספר את סיפורו של אדוארדו, מאבטח בקניון, שמוצא את עצמו מגן על ילדה צעירה שהיא עדת מדינה נגד כנופיית פושעים שמנסים לפגוע בה. לפי הטריילר, ללא ספק מדובר בסרט מסקרן מלא במתח ובאקשן.

מתי? ה-18 לאוגוסט.

 

"השכן הזר"

סרט אימה ומתח, כנראה שלא לבעלי לב חלש. רוברט, איש מסתורי ומוזר, שכן חדש שעבר לגור בבית בקצה הרחוב, מתחבר עם דיוויד, גבר שגר בשכונה. כאשר הם חוזרים בשעת לילה מאוחרת מבילוי במועדון, בכביש ביער חשוך, הם פוגעים פגיעה אנושה בבחורה על אופניים. בזמן שדיוויד מבוהל ורוצה להזמין עזרה ומשטרה, רוברט משכנע אותו לנטוש ולברוח מהמקום. לאחר האירוע, בעוד שדיוויד אכול רגשות אשמה, מסתבר שלרוברט השכן יש כמה סודות אפלים שהוא חייב להסתיר.

מתי? ה-18 באוגוסט.

 

"אחרי ש... הגענו לסוף הטוב"

סדרת הסרטים הכל כך האהובה על בני הנוער בכל העולם, "אחרי ש...", חוזרת לסרט רביעי. לאחר שטסה והרדין חוו הפתעות ומכשולים רבים, נראה שהקשר בינהם חזק יותר מאי פעם, אך גילוים חדשים וסודות מהעבר מתגלים ומרעידים את האדמה. האם זה סוף הסיפור שלהם? נראה שמדובר בעוד להיט בכיכובם של ג'וזפין לנגפורד והירו פיינס-טיפין, ואין לנו ספק שהסרט יביא מאות מיליונים של צופים בדיוק כמו בסרטים הקודמים.

מתי? ה-25 באוגוסט.

 

 

תגובות