לא רק לגיקים: הסדרות שאסור לכם לפספס. באדיבות yes

לא רק לגיקים: הסדרות שאסור לכם לפספס

סדרות לגיקים? תתפלאו, אותן הסדרות שיש עליהן סטיגמה לגבי קהל היעד - לגמרי יכולות להתאים לכולם! • קבלו את הטופ שלנו

ישנן סדרות טלוויזיה רבות אשר מסיבה כזו או אחרת יש עליהן סטיגמה כ'סדרות המיועדות לגיקים', אם בגלל עלילתן או בגלל הדמויות. עם זאת - דווקא אותן הסדרות יכולות להיות נגישות יותר לקהל הרחב. זאת הרשימה שלנו!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

דברים מוזרים

אחת הסדרות הפופולריות ביותר אי פעם, הגיעה למקומה לא בכדי. הסדרה, שיש שיגידו שמיועדת בעיקר לגיקים, בשל העובדה שגיבוריה כאלה עוקבת אחר עלילותיהם מסמרות השיער של מספר נערים "לא הכי מקובלים" מהעיירה הוקינס אשר נקלעים להרפתקאות מפתיעות מעולם המדע הבדיוני. זאת ההוכחה שסטיגמה - עלולה להתגלות כטעות!

 

אקדמית המטריה

עד שהגיעו סרטי "מארוול", גיבורי על נתפשו כמוצר צריכה של 'גיקים' בלבד, אבל מאז - עולם גיבורי העל הלך וגדל לעוד ועוד תכנים בכל מיני גופים - כמו למשל בנטפליקס עם 'אקדמית המטריה'. הסדרה אמנם עוקבת אחר חבורת גיבורי על אבל בעצם היא על הרבה יותר מזה. היא מצחיקה מאוד ומלאה בסיטואציות משעשעות ומוזרות שיעלו חיוך על פניכם ויצמידו אתכם למסך. במרכז העלילה - משפחה המורכבת מילדים מאומצים עם כוחות על שנאלצים להציל את האנושות מאסטרואיד ואפילו לחזור בזמן (מוכר לכם?).

 

ציידי הצללים

גם אנחנו נוטים להסכים שסדרה העוסקת בערפדים מכשפים ואנשי זאב אולי לא תתאים לכל אחד או אחת. עם זאת, סדרת 'ציידי הצללים' היא מסוג הסדרות שקל מאוד לאהוב, כן, אפילו אם אתם לא מחובבי הז'אנר, הסדרה מפתיעה ומותחת ומובטח לכם שתיהנו!

 

עד עצם היום הזה

נכון אולי שסדרה העוסקת באגדות ילדים לא תשמע כמו סדרה שמתאימה לכולם, יחד עם כך, 'עד עצם היום הזה' היא סדרה כה מוצלחת שפונה לקהלים רבים מאוד כך שלדעתינו לא משנה איך אתם מגדירים את עצמכם אנו ממליצים בחום על הסדרה. מה היה קורה אם הייתם רואים מה קרה לדמויות מהאגדות במהלך השנים? כל זאת ועוד תמצאו בעלילת הסדרה.

© ABC באדיבות yes

המפץ הגדול

רבים יגידו שסדרת קומדיה על חבורת גיקים המלאה בבדיחות מעולמם תהיה מיועדת רק לאנשים מהסוג הזה, אך לא כך הדבר. 'המפץ הגדול' חדרה לליבם של אינספור צופים ברחבי העולם, שחלקם הגדול לא היה מגדיר עצמו כגיק, זאת בגלל שכשהסדרה מצחיקה ומדברת הרבה על סיטואציות מחיי היום יום כך שכולם יכולים לאהוב אותה. היא נותנת הצצה מלאת הומור לחייהם של גיקים אמיתיים והיא עושה זאת מעולה ועם כל כך הרבה הומור וחן.

© באדיבות yes
תגובות