יום האהבה בפוך: הסרטים הפחות שגרתיים לצפות בהם עם בן או בת הזוג. Chiabella James | באדיבות yes

יום האהבה בפוך: הסרטים הפחות שגרתיים לצפות בהם עם בן או בת הזוג

הולנטיין כבר כאן! ואם אין לכם כוח לבילוי גרנדיוזי או אם אתם אחריו - נצלו את הזמן לצפות יחד בסרט מתחת לפוך! אבל במה תצפו? קבלו את ההמלצות הלא שגרתיות שלנו!

בין כל הבילויים והמתנות ליום האהבה - אין על זמן איכות פשוט יחד על הספה או מתחת לפוך ולצפות בסרט ששניכם תאהבו. לכבוד הולנטיין דיי הכנו לכם כמה המלצות צפייה לא שגרתיות ליום האהבה...

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

ספיידרמן

רבים אולי יחשבו כי סרטי גיבורי על מיועדים 'רק לבנים', אך זה כבר מזמן לא! מעבר לשאר היקומים הקולנועים של החברות השונות, יש משהו ספציפית בספיידרמן שהכי מתאים לצפייה זוגית. ניכר הסרטים, כמעט בכל גרסאותיהם יכולים לעניין את שני המינים. הם מעניינים מותחים ומרגשים מאוד. חוץ מזה, איך אפשר שלא לאהוב את ספיידרמן?

© באדיבות Disney ישראל ופורום פילם

משימה בלתי אפשרית

אין כמו סרט אקשן בשביל לפלפל את הדייט! אנחנו לגמרי חושבים שמשימה בלתי אפשרית הם סדרת סרטי אקשן שמתכתבים עם העניין. הם מגניבים במיוחד, מלהיבים ביותר ומכניסים לאווירה אקסטרימית. נ.ב - טום קרוז...

© Chiabella James באדיבות yes


משחקי הרעב

כן, זה קצת מוזר לראות אנשים נלחמים על חייהם ביום האהבה, אבל גם במשחקי הרעב יש קו רומנטי שאסור לא לשים אליו לב. משחקי הרעב משקפים קצת מהמציאות של היום ומהעידן הריאליטי שהולך ועובר את סף הריגוש. משחקי הרעב יכולים לספק איזו מראה ודיון יחד כבני זוג וגם מעין נוסטלגיה משותפת עבורכם.

© צילום: באדיבות yes


הארי פוטר

מה נאמר? הארי פוטר תמיד בא טוב! עד שיש ערב פנוי ביחד זה הזמן לצלול לעולם הקסמים, ובדיוק כפי שכישפתם אחד את השנייה/ אחת את השנייה / אחד את השני - כך גם הסרט כישף את עולמנו!

© Warner Bros. Entertainment Inc באדיבות yes

טיטאניק

טוב נו, נכניס גם סרט רומנטי קלאסי... ואם כבר כזה למה לא לבחור באחד הסרטים היותר רומנטיים שקיימים? טיטאניק הוא סרט אהוב ומוצלח במיוחד שגם זכה לתהילה רבה ומביא את הזווית הרומנטית של הספינה הטראגית. ההתאהבות ועד הכאב - כל אלו הופכים אותו לחוויה זוגית בלתי נשכחת.

© צילום: באדיבות yes
תגיות
תגובות