פרסום ראשון: עמית פורטל בדרך לתכנית ריאליטי חדשה. amit.portal@ צילום מאינסטגרם

פרסום ראשון: עמית פורטל בדרך לתכנית ריאליטי חדשה

אם לא יהיו שינויים של הרגע האחרון - אחד מהכוכבים המדוברים ברשת בשנה האחרונה, עמית פורטל, עשוי לככב באחת מתכניות הריאליטי שהכי מחכים להן! • כל הפרטים

עמית פורטל הפך לשם חם במדיה הישראלית לאחר שהחל לצבור בשנה שעברה תאוצה ברחבי הטיקטוק ובאינסטגרם עם סרטוני כושר מצחיקים, דו קרבים עם כוכבי רשת שונים והיותו סקילר. כעת, כמתבקש, הוא צפוי לככב בתכנית ריאליטי!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

לא מדובר ב"גולסטאר", "הישרדות" או "האח הגדול", לפרוגי נודע כי פורטל עשוי לככב בגרסה הישראלית של הריאליטי הבינלאומי "לאב איילנד", אותו תנחה עדן פינס. פורטל נמצא במגעים מתקדמים וסופיים מול ההפקה, ואם לא יהיו שינויים של הרגע האחרון הוא יכלל בקאסט הרווקים הסופי של הפורמט.

© amit.portal@ צילום מאינסטגרם

למי שלא מכיר, מדובר בריאליטי היכרויות המצולם באי אליו מגיעים רווקים ורווקות ומתועדים לאורך כל שהותם. בתחילת העונה המתמודדים צריכים לבחור (על פי טעם אישי) את בן או בת הזוג. במהלך התכנית הם מקבלים גם הזדמנויות ואפשרויות להחליף את הבחירה.

הגרסה המקומית צפויה להצטלם בקרוב בחו"ל - אך לא תשודר על מסך הטלוויזיה, אלא בשירות הסטרימינג "FREE TV" (של "קשת 12" ו-RGE), מהם נמסר בתגובה: "אנחנו עדיין בשלבי הליהוק ולא יכולים לאשר, אך שמחים על ההתעניינות שמייצרת התכנית".

תגובות